Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Dat is wel een hogere prioriteit natuurlijk :insane

Eewal


SCC-J

Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 19:02:15
Haha, ik heb genoeg sjaaltjes maar vind het apart want heb m vorige week besteld.
Misschien kan je een beter een mailtje sturen. Zo dat we achter de oorzaak aan kunnen ......

Dokkumer

Citaat van: marrumer op september 05, 2013, 19:06:57
niet zeuren ik wacht al 5 weken op een nieuw bed  :_schater
Sinds wanneer verkoopt Cambuur bedden? :devil

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 06, 2013, 12:06:11
Sinds wanneer verkoopt Cambuur bedden? :devil

Ik denk dat ie die liekkist bedoeld  :insane
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 06, 2013, 12:23:26
Ik denk dat ie die liekkist bedoeld  :insane
Dan mut er eerst met sien ferklaring fan overlijden komme :devil

Leovardiascc

Citaat van: SCC-J op september 05, 2013, 19:35:15
Misschien kan je een beter een mailtje sturen. Zo dat we achter de oorzaak aan kunnen ......

Heb hem binnen hoor  |:)

Inglorious Bastard

Citaat van: Janus op augustus 25, 2013, 22:14:14
Weet iemand waar ik het Cambuur embleem kan krijgen? "vroeger kon je die los kopen voor op je bomberjack... Ik ga naar de oktoberfest in München en wil mijn lederhose even mooi maken met een Cambuur logo :scc

Volgens mij heeft de BVO hierop gehoor gegeven, ze staan inmiddels in de webshop.

drg

#113
Heeft iemand trouwens ook al het thuisshirt via de website gekocht? Op de afbeeldingen staat alleen het DD en Quick logo maar op de mouwen en rug lijkt verder niets te staan, is dit een ander shirt dan waar mee gespeeld wordt?

SCC-J


Leovardiascc


Destroyer

Heel mooi. Behalve webshop ook tijdens wedstrijden op tribune in de verkoop?  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Als je ze wil hebben voor DKV uit kan je het beste kopen via webshop, we hebben namelijk geen verkoop in Katwijk.
Misschien voor vertrek nog ergens..

Dokkumer

Komt er ook een stickerversie van het Hert met de vieze vlag in zijn bek? Wel mooi gemaakt, mits de achtergrond in de banen van de Leeuwarder vlag komen ;)

Leovardiascc

de skyline sjaaltjes zijn dr weer :D

Gelijk maar besteld voor mn collectie  |:)