Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: 0517 op september 02, 2013, 19:03:16
Webshop ziet er super mooi uit. Goed om te horen/lezen dat het assortiment straks fors wordt uitgebreid en tegelijk jammer dat het nog niet zo ver is.

Blijft toch een gemiste kans dat er ten tijde van promotie geen webshop online was. Wat zou het toch mooi zijn als we in de toekomst weer een échte eigen fanshop krijgen. Zaterdag even in die van PSV geweest, was echt een prachtig ding wat zichzelf verkoopt!
Wat een megagrote shop was dat he? Die 100 jaar shirtjes gingen in grote aantallen als warme broodjes weg. Mooi zelfs in uit- en thuisversie.

Verder viel het me op dat wel heel veel psv supporters in een psv shirt lopen van jong tot oud ongeacht geslacht
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

0517

Ben ook wel bij Feyenoord en Ajax geweest, maar kan me niet herinneren dat die zo'n mooie (grote) shop hadden!

Tukker

FC Twente heeft ook een aardige. Daar verkopen ze zelfs Twente condooms  :O

Maar die van psv was toch wat groter (en daarnaast ook nog heel veel kraampjes buiten met merchandise; zat niks in geel/blauw tussen; zelfs de sjaal van de jubileumswedstrijd niet)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

Een vraagje aan Cambuur Culture,

Ik heb donderdag op de webshop de Cambuur+Antifries sjaal besteld.
en ik kreeg maandag een email dat de bestelling voltooid is.
Wanneer kan ik hem in mijn brievenbus verwachten  |:) ?

SCC-J

Citaat van: Leovardiascc op september 04, 2013, 08:57:13
Een vraagje aan Cambuur Culture,

Ik heb donderdag op de webshop de Cambuur+Antifries sjaal besteld.
en ik kreeg maandag een email dat de bestelling voltooid is.
Wanneer kan ik hem in mijn brievenbus verwachten  |:) ?
als het goed is morgen. Heb je geen mail ontvangen gisteren?

Bernardo

@dejongjunior: Nieuwe stickervellen in aantocht! #cambuur #scc  @HaanReklame http://twitter.com/dejongjunior/status/375230360768249856/photo/1

Dokkumer


Komt nog wel een kleine aanpassing, door het invoeren van hoofdletters ;)

maikcambuur

Citaat van: Dokkumer op september 04, 2013, 14:49:48

Komt nog wel een kleine aanpassing, door het invoeren van hoofdletters ;)

Eindelijk met het échte wapen

Clint

Lijkt het nu zo of zijn de herten lichtroder geworden?

Dokkumer

Tja, het Hert is ook al bijna 50, dus moet die nodig weer een kleurspoelinkje... We wudde allemaal wat valer op die leeftied :P
Het is natuurlijk moeilijk te zien omdat het een foto van een scherm is, maar het kan inderdaad zijn dat het rood wat valer is.

Leovardiascc

Citaat van: SCC-J op september 04, 2013, 09:13:52
als het goed is morgen. Heb je geen mail ontvangen gisteren?

Ik had maandag al een mail gekregen :)

Leovardiascc

Ik heb mijn sjaal nog steeds niet binnen.
Hopen dat ie er morgen is dan. :)

Yellow Army

Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 17:37:22
Ik heb mijn sjaal nog steeds niet binnen.
Hopen dat ie er morgen is dan. :)

Ja je zou morgen maar zonder sjaal zitten. Mooi klaar met. Brrr....  ;)
Area 58

Leovardiascc

Haha, ik heb genoeg sjaaltjes maar vind het apart want heb m vorige week besteld.

marrumer

Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 19:02:15
Haha, ik heb genoeg sjaaltjes maar vind het apart want heb m vorige week besteld.
niet zeuren ik wacht al 5 weken op een nieuw bed  :_schater