Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Vandaag om 12uur de nieuwe fanshop online .. ik ben benieuwd

Leovardiascc

Citaat van: pvanbuijtene op september 02, 2013, 09:58:25
Vandaag om 12uur de nieuwe fanshop online .. ik ben benieuwd

Ben benieuwd !!

HilversumOnTour


PeterTa

Shop ziet er leuk uit, alleen de voorraad is blijkbaar nog steeds op...  ;(

Jules058

Vette sneakers tot maat 42 ;(
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Inglorious Bastard

Hoop dat er nog een aantal nieuwe artikelen bijkomen, bijna al deze producten stonden ook in de oude shop. Daarnaast heeft ons wapen bijna op alle artikelen een deukje  :(

moodygrunn

Er zit ook een 'mooie' aanbieding bij:

Combi van thuis- en uitshirt: 110 euro
Thuisshirt los: 60 euro
Uitshirt los:40 euro

Of lees ik dit verkeerd
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-uit-blauw/
http://shop.cambuur.nl/product/thuisshirt/
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-combi/
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Citaat van: Inglorious Bastard op september 02, 2013, 13:52:55
Hoop dat er nog een aantal nieuwe artikelen bijkomen, bijna al deze producten stonden ook in de oude shop. Daarnaast heeft ons wapen bijna op alle artikelen een deukje  :(

Van wat ik begrepen heb is dit rest voorraad. En zullen de nieuwe artikelen voorzien worden van het officiele wapen  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op september 02, 2013, 14:01:35
Er zit ook een 'mooie' aanbieding bij:

Combi van thuis- en uitshirt: 110 euro
Thuisshirt los: 60 euro
Uitshirt los:40 euro

Of lees ik dit verkeerd
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-uit-blauw/
http://shop.cambuur.nl/product/thuisshirt/
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-combi/

Kindermaten is uitshirt 39,95, grote maten 59,95 ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Is er al eeb kampioens dvd uit en/of van kampioenswedstrijd vanuit de club?

Clint

Die komt niet. Heeft met rechten te maken helaas.

pvanbuijtene


Inglorious Bastard

Vind het wel een beetje een aanfluiting al die "restjes", doe het dan meteen goed als je een nieuwe webshop in de lucht hangt. Overigens blijft die Quick merchandise prachtig helaas valt het wat te klein voor de wat forseren onder ons laatst de sweater even gepast waar ik normaal xl / xxl draag leek ik wel een rollade in de xxl variant.

DayDreamer

Citaat van: Inglorious Bastard op september 02, 2013, 15:48:55
Vind het wel een beetje een aanfluiting al die "restjes", doe het dan meteen goed als je een nieuwe webshop in de lucht hangt. Overigens blijft die Quick merchandise prachtig helaas valt het wat te klein voor de wat forseren onder ons laatst de sweater even gepast waar ik normaal xl / xxl draag leek ik wel een rollade in de xxl variant.

:_schater ken ook iemand die zo'n ding heeft, de grootste maat, maar pas er amper in, vind die sweater wel heel mooi trouwens.

0517

Webshop ziet er super mooi uit. Goed om te horen/lezen dat het assortiment straks fors wordt uitgebreid en tegelijk jammer dat het nog niet zo ver is.

Blijft toch een gemiste kans dat er ten tijde van promotie geen webshop online was. Wat zou het toch mooi zijn als we in de toekomst weer een échte eigen fanshop krijgen. Zaterdag even in die van PSV geweest, was echt een prachtig ding wat zichzelf verkoopt!