Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Janus

Weet iemand waar ik het Cambuur embleem kan krijgen? "vroeger kon je die los kopen voor op je bomberjack... Ik ga naar de oktoberfest in München en wil mijn lederhose even mooi maken met een Cambuur logo :scc

Dokkumer

Ik geloof dat ze niet meer te koop zijn. Zal eens voor je kijken of ik nog 1 dubbel heb, dan mag je die wel hebben.

Tukker

We zijn nu 4 speelrondes ver en nog steeds is de fanshop met 250 artikelen niet online. Wordt wel een keer tijd want misschien is dit juist de tijd dat er veel merchandise verkocht kan worden (=inkomsten)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

papier

Nou inderdaad, dat binnenkort is natuurlijk een te vaag en te ruim begrip maar het mag wel eens online komen. Kijken of er nog een mooie sjaal bij staat.

Don

Citaat van: papier op augustus 30, 2013, 13:45:51
Nou inderdaad, dat binnenkort is natuurlijk een te vaag en te ruim begrip maar het mag wel eens online komen. Kijken of er nog een mooie sjaal bij staat.
http://webshop.cambuurculture.nl/

[verwijderd door de beheerder]
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

papier

Haha, ik ken hem maar ik hoop dus nog op een geel/blauw gestreepte sjaal met het oude logo geborduurd onderin.

Don

Citaat van: papier op augustus 30, 2013, 18:27:59
Haha, ik ken hem maar ik hoop dus nog op een geel/blauw gestreepte sjaal met het oude logo geborduurd onderin.
Dat heeft ook wel wat idd. Zal mij benieuwen of ze met zoiets komen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

papier

#67
Citaat van: Don op augustus 30, 2013, 18:55:37
Dat heeft ook wel wat idd. Zal mij benieuwen of ze met zoiets komen.

Ik hoop het, vooralsnog loop ik wel met een andere Cambuur sjaal rond maar die stijl heeft echt mijn voorkeur. Anders misschien zelf er maar eens achteraan, had al eens een link gepost van een pagina waar je een offerte aan kan vragen. Een dergelijke sjaal is er overigens al eens geweest met gele, witte en blauwe strepen. Erg fraai.

Citaat van: papier op augustus 13, 2013, 09:36:56
Een sjaal in deze stijl zie ik graag komen: http://www.fanartikel.nl/pageid=175/productid=514/VIP-sjaal.html

Hier nog een mogelijkheid: http://www.idwear.nl/textiel/sjaals/gebreide_fansjaal__xl_.aspx

En zo zullen er nog legio zijn

DonHenkie

Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet  :insane. Nu nog eentje met  :scc logo. http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg

papier

Citaat van: DonHenkie op augustus 30, 2013, 19:14:01
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet  :insane. Nu nog eentje met  :scc logo.

Hehe, ik heb een gestreepte zonder logo van Cardiff City. Die voldoet ook aardig maar dat is het natuurlijk net niet, ik kan wel eens gaan informeren hoe dat werkt, zoiets kan geen kwaad.

SCCornjum

Als je nog eens in de stad loopt, en het regent.(of niet)
Maak dan even een praatje(kan al snel een half uur of langer worden) met de man van Wevers
sportkleding in de Doelesteeg.

Dan hoor je wat er allemaal mis is met de Merchandise bij Cambuur.
Het amateuristische gedrag van onze club heeft zeker zijn charme, maar loopt hierdoor ook
behoorlijk wat inkomsten mis.

Tot die tijd en zo moeilijk is dat niet........
http://webshop.cambuurculture.nl
Watching Football Is Not A Crime

Jopie

Citaat van: DonHenkie op augustus 30, 2013, 19:14:01
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet  :insane. Nu nog eentje met  :scc logo. http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg

Zo hoort een sjaal te zijn! Klein cambuur logo aan beide kanten.  |:)

PeterTa

Citaat van: SCCornjum op augustus 31, 2013, 09:26:43
Tot die tijd en zo moeilijk is dat niet........
http://webshop.cambuurculture.nl

Bijna alles uitverkocht, dat schiet op.....

Tukker

#73
Citaat van: SCCornjum op augustus 31, 2013, 09:26:43
Als je nog eens in de stad loopt, en het regent.(of niet)
Maak dan even een praatje(kan al snel een half uur of langer worden) met de man van Wevers
sportkleding in de Doelesteeg.
Vroeger zat Nol Hoekstra daar op als eigenaar. Zit ie er nog steeds? Daar heb ik aardig wat partijtjes tegen getafeltennist toen ie nog bij Aegon pingpongde. Maar om naar binnen te stappen moet je idd wel even de ijd voor nemen
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Clint

#74
Citaat van: DonHenkie op augustus 30, 2013, 19:14:01
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet  :insane. Nu nog eentje met  :scc logo. http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg

Nou, ik wil niet zeuren, maar die kleuren deugen van geen kant. Dit is okergeel, Cambuur is kanariegeel. En blauw is ook niet goed. Deze is te donker.