Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Leovardiascc op juni 03, 2025, 12:19:34
Hoop dat ik dit hier mag vragen.


Ik ben al tijden op zoek naar de onderstaande twee uitshirts in de maat XXL/3XL. Is er iemand die deze nog ergens heeft liggen en deze aan mij kwijt wil? |:)

https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2017/08/uit1718.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CZfwnA2WYAA3gEP.jpg

Pas je inmiddels ook in een paar maatjes kleiner?

Leovardiascc

I
Citaat van: papier op juli 28, 2025, 12:25:20
Pas je inmiddels ook in een paar maatjes kleiner?

Ik draag normaal XXL, de adidas valt wat aan de grote kant dus dan zit op het randje XL/XXL. Maar ik weet dat de shirts die ik zoek juist kleiner vallen(quick) dus denk dat kleiner me moeilijk gaat passen, misschien als naveltruitje  8P

papier

Citaat van: Leovardiascc op juli 28, 2025, 13:25:01
I
Ik draag normaal XXL, de adidas valt wat aan de grote kant dus dan zit op het randje XL/XXL. Maar ik weet dat de shirts die ik zoek juist kleiner vallen(quick) dus denk dat kleiner me moeilijk gaat passen, misschien als naveltruitje  8P

Hoewel dat bij mij niet de reden is dat ik ze niet meer pas (te heet gewassen denk ik) heb je er dan ook vrij weinig aan. Zijn dus te klein. Wellicht is dit nog wat voor je voor een klein bedrag: https://www.voetbalkledingsale.nl/webshop-2/clubs-nederland/sc-cambuur/sc-cambuur-uitshirt-2022-23/ doet een mede supporter die voorheen op oost zat.

Leovardiascc

#648
Citaat van: papier op juli 28, 2025, 14:01:33
Hoewel dat bij mij niet de reden is dat ik ze niet meer pas (te heet gewassen denk ik) heb je er dan ook vrij weinig aan. Zijn dus te klein. Wellicht is dit nog wat voor je voor een klein bedrag: https://www.voetbalkledingsale.nl/webshop-2/clubs-nederland/sc-cambuur/sc-cambuur-uitshirt-2022-23/ doet een mede supporter die voorheen op oost zat.
Bedankt voor het meedenken |:) Ben alleen niet zo weg van deze kleur. Idee erachter was toen top alleen hadden ze imo een mooiere groen kunnen kiezen.
Ik ken het initiatief, ik heb hier het paarse keeperstenue kunnen scoren in XL, heel blij mee :)

NRG

Wat vinden we van het herdenkingsshirt.

Gasgeve

Ziet er fantastisch uit  _O_

Galdiano

Citaat van: NRG op april 22, 2026, 13:19:28
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.

Mooi!

Jammer dat er niet ook eem beperkte oplage is voor de jeugd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: NRG op april 22, 2026, 13:19:28
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.

De vorige (Canada) vond ik heel mooi en direct gekocht.
Dit shirt doet mij meer denken aan een uitshirt van Feyenoord.
Zelf zou ik deze nooit kopen.
Maar mooi dat ze dit doen!

Inferno-058

Citaat van: NRG op april 22, 2026, 13:19:28
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.
Voldoende. Die van vorig seizoen was aanzienlijk beter

Bernardo

Binnen 10 minuten alle gangbare maten alweer online uitverkocht

Poetser


De Gast

Weet iemand of we na dit seizoen nog doorgaan met Adidas? Volgens mij hadden we een driejarig contract wat dan na dit seizoen is afgelopen.

Bernardo

Citaat van: De Gast op april 26, 2026, 09:11:31
Weet iemand of we na dit seizoen nog doorgaan met Adidas? Volgens mij hadden we een driejarig contract wat dan na dit seizoen is afgelopen.

Volgens mij was het voor 5 jaar

De Gast

Hest geliek.
Nog twee jaartjes dus. Prachtig. Je mag je handen toch dicht knijpen met zo?n sponsor.

Volgend jaar maar eens een mooi retro shirt.

NRG

Ik hoop dat het nieuwe shirt een beetje op tijd gepresenteerd wordt. Kan ie nog mee op vakantie.