Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 15:38:46
Mooi ik heb besteld als Goyko Kuzmanovic  :_schater, en besteladres mijn eigen naam

Dan komt er altijd een goede naam in :P

Heb je ook een bestelbevestiging? Ik heb gister in het stadion via mobiel besteld en betaald, maar nog geen bevestiging. Misschien heb ik per ongeluk mijn mail verkeerd ingevuld :_spank
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Drumfather SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 15:41:22
Dan komt er altijd een goede naam in :P

Heb je ook een bestelbevestiging? Ik heb gister in het stadion via mobiel besteld en betaald, maar nog geen bevestiging. Misschien heb ik per ongeluk mijn mail verkeerd ingevuld :_spank

Ik heb ook nog geen bevestiging HoVoCa! Maar wel het juiste mailadres ingevuld
Komt wel goed juh  ;)

Galdiano

Er is gisteren een bericht gepubliceerd door Staantribune, door de vele drukte kon de website het niet aan. Iedereem die heeft betaald krijgt het, maar alleemn bevestiging is niet gestuurd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

LWD vak 7

Van Middlesbrough naar Millwall is ook een leuk boek om te lezen. Uitgebracht door Staantribune. Gaat over veelal klassieke Engelse clubs.

sunderland

Citaat van: LWD vak 7 op april 28, 2024, 08:00:18
Van Middlesbrough naar Millwall is ook een leuk boek om te lezen. Uitgebracht door Staantribune. Gaat over veelal klassieke Engelse clubs.
dat is zeker prachtig. Stukje over Grimsby Town vergeet ik nooit weer. Iedereen wil maar naar de topclubs van nu maar in de lagere divisies leven de mensen veel meer voor hun clubs.

papier

Citaat van: sunderland op april 28, 2024, 21:10:17
dat is zeker prachtig. Stukje over Grimsby Town vergeet ik nooit weer. Iedereen wil maar naar de topclubs van nu maar in de lagere divisies leven de mensen veel meer voor hun clubs.

Jaren terug allemaal van die gekken Britten in Leeuwarden toen Harteloop United hier kwam voor een oefenwedstrijd op de Hertgang. Zou mooi zijn als we weer eens tegen zo'n laagvlieger oefenen in Leeuwarden, alleen al voor die dronken britten op de Leeuwarder terrasjes.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op april 29, 2024, 09:27:25
Jaren terug allemaal van die gekken Britten in Leeuwarden toen Harteloop United hier kwam voor een oefenwedstrijd op de Hertgang. Zou mooi zijn als we weer eens tegen zo'n laagvlieger oefenen in Leeuwarden, alleen al voor die dronken britten op de Leeuwarder terrasjes.

:_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Trouwens, vertel het tegen je Cambuur-vrienden en - kennissen van de tribune..... er zijn reeds meer dan 800 van de 1.000 exclusieve exemplaren verkocht! Pre-order, zolang het nog kan, hier: https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/

Nu wel bericht dus
Henk, held, bedankt

Huizen

Ik heb het boek ook besteld onder de naam Silvester van de Water, krijgt ie toch nog mooi plekkie in het boek   :devil :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op april 29, 2024, 17:39:43
Ik heb het boek ook besteld onder de naam Silvester van de Water, krijgt ie toch nog mooi plekkie in het boek   :devil :devil

Ik heb net de bestelling geannuleerd l0l
Henk, held, bedankt

Specuveter

nee,wel?

komt er ook weer een spelers kleding verkoop?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Estadio boek binnen, erg mooi op het eerste gezicht. Niet gelukt om Kuzmanovic in het boek te krijgen verdomme  8)
Henk, held, bedankt