Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: moodygrunn op augustus 01, 2014, 14:09:28
Dat hoop ik wel, in de webshop van de club is een aantal artikelen in de meest voorkomende maten gewoon niet te bestellen. Wilde dat jubileumshirt wel hebben, gewoon niet te doen.

Ook bijzonder, waarom kun je alleen dingen kopen in de webshop die op voorraad zijn? Sommige webshops kun je ook alvast een bestelling plaatsen. Misschien een idee?

Inderdaad. Dat er bij 50 bestellingen weer een nieuwe voorraad komt o.i.d. Lijkt mij ook vrij makkelijk te regelen en dat je tot die 50 bestellingen er zijn ook vrij eenvoudig kunt annuleren... Maar vooral met het jubileumshirt zou dat niet snel gebeuren. Ik wil er ook graag 1

janou

word de collectie die nu op de site staat gewoon weer bijgevuld?
of komt dr weer een hele nieuwe collectie (sweaters+trainingspakken enzo)?

Leovardiascc

http://pic.twitter.com/p1XdXuSqIf

Mijn collectie cambuursjaals :)

Als er iemand is die een cambuursjaal heeft die er niet tussen staat en je wilt hem kwijt dan ben ik zeker geimtereseerd :)

siepelsjeu

Waar kan je die genot artikelen kopen?  polo's stickers etc.

Eewal

Komt dat mooie donkerblauwe trainingsjasje van Quick nog terug? Zal wel niet.. Cambuur loopt echt zoveel geld mis door de waardeloze opzet van de merchandise...

papier

Citaat van: Eewal op september 16, 2014, 16:54:03
Komt dat mooie donkerblauwe trainingsjasje van Quick nog terug? Zal wel niet.. Cambuur loopt echt zoveel geld mis door de waardeloze opzet van de merchandise...

Deze: http://shop.cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2013/11/QJacket-689x298.jpg
Staat er nog wel op, maar is inderdaad niet zo mooi blauw als die daarvoor.

TopperM

Volgende week dinsdag weer sinterklaas verkoop! Mooi feest

manolo

:sccmakkers,

het volgende, mijn schoonvader gaat medio december met de pensioen. Als echte  :sccman heeft hij eigenlijk alles al, hij heeft al eeuwen een seizoenskaart en uiteraard heeft hij ook het cambuurboek al besteld. Ik wil hem eigenlijk een gesigneerd wedstrijdshirt geven, uiteraard door alle spelers getekend en met een kleine persoonlijke noot erop.

iemand een idee welke weg te bewandelen?
never surrender

Yellow Army

Citaat van: manolo op november 18, 2014, 20:44:34
:sccmakkers,

het volgende, mijn schoonvader gaat medio december met de pensioen. Als echte  :sccman heeft hij eigenlijk alles al, hij heeft al eeuwen een seizoenskaart en uiteraard heeft hij ook het cambuurboek al besteld. Ik wil hem eigenlijk een gesigneerd wedstrijdshirt geven, uiteraard door alle spelers getekend en met een kleine persoonlijke noot erop.

iemand een idee welke weg te bewandelen?

Ik zou zeggen koop een shirtje en ga naar de training.
Area 58

Mitar

Iemand al bij de sinterklaasverkoop van 'oude' spullen geweest? Is het wat?

dit is mien club

ik ga vanavond even kijkje nemen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Scc01

Citaat van: Mitar op november 26, 2014, 14:48:08
Iemand al bij de sinterklaasverkoop van 'oude' spullen geweest? Is het wat?

Als het net zo is als vorig jaar zou ik de moeite niet nemen;)

dit is mien club

Is nu goed georganiseerd hoor!
prima voor elkaar en leuke aanbiedingen.

Ik heb een shirtje en broekje voor mijn zoontje van 21 maanden gehaald.
Zegt hij: "Sinterklaas"
Zeg ik: Ja papa koopt het even want Sinterklaas heeft het druk, krijgt papa de centjes weer terug van Sinterklaas.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Nieuwe shawl in de Cambuur Culture webshop: http://webshop.sccambuurculture.nl/producten-3/cambuur-culture-shawl/#
Leden hebben 2,50 korting.

siepelsjeu

Iemand enig idee waar ik een SCC - LWD shirt kan kopen?