Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

TheDutchman

Strak shirt weer! Die voegen we toe aan de collectie  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2024, 15:43:58
Mwoah, ik vind 'm niet zo mooi.

Sowieso ben ik nooit fan van witte shirts, maar in dit geval had het nog wel lelijker gekund. Voor een seizoen kan ik er mee leven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2024, 19:27:40
Sowieso ben ik nooit fan van witte shirts, maar in dit geval had het nog wel lelijker gekund. Voor een seizoen kan ik er mee leven.
Ik vind wit juist mooi, wordt de 3de in de verzameling
Henk, held, bedankt



Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: NRG op augustus 02, 2024, 15:28:56
Tja. Zo mooi als vorig seizoen kon natuurlijk niet. Maar op zich niks mis met dit shirt. Jammer dat het nu pas gepresenteerd wordt. Vind het het altijd wel leuk om het nieuwe shirt mee te nemen op vakantie.
Vind dit uitshirt mooier dan die vorig jaar. Die van vorig jaar was erg basic. Zwart is mooi, maar voor de rest? In deze is de skyline verwerkt en opzich vind ik die streep ook wel wat hebben.



Leovardiascc

Citaat van: De Gast op augustus 01, 2024, 22:42:47
Hij is wel geel, maar lichter, een motiefje op het shirt en adidas strepen van nek tot bovenkant arm.

https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2024-2025.html

Ik denk dat jij deze bedoelde, vanaf nu beschikbaar :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 19:45:56
Ik vind wit juist mooi, wordt de 3de in de verzameling
Zag net ook een mooie witte kroon worst lopen
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Prachtig stadion veel mensen die positief waren :thumbsup

Huizen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 11:26:36
Zag net ook een mooie witte kroon worst lopen

Adidas beste kwaliteit sinds jaaaaaaaaaaren, wat een verschil met Craft etc.  _O_

sunderland

Weet ook iemand of er ergens nog een traingshirt beschikbaar is van vorig seizoen?
Dat shirt van Adidas met al die kleuren, maat S.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op augustus 21, 2024, 18:48:19
Weet ook iemand of er ergens nog een traingshirt beschikbaar is van vorig seizoen?
Dat shirt van Adidas met al die kleuren, maat S.

En ik wil graag XL, dat speciale skeelershirt bedoel ik  8) (aldus Bussum)
Henk, held, bedankt