Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: gobo op april 11, 2025, 16:11:28
Prima. Ik heb hem alsnog besteld. Een iconisch Cambuur shirt.
Stond op marktplaats een vent uit Groningen die er meerdere aanbood. Mooie lul ben je dan.

Hopelijk blijft ie er nu mee zitten.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: gobo op april 11, 2025, 16:11:28
Prima. Ik heb hem alsnog besteld. Een iconisch Cambuur shirt.
Stond op marktplaats een vent uit Groningen die er meerdere aanbood. Mooie lul ben je dan.
Jah mooie lul inderdaad, maar zolang er kopers zijn flikt zon lul het iedere keer weer.
Best lullig.

papier

Citaat van: Bernardo op april 11, 2025, 16:56:32
Hopelijk blijft ie er nu mee zitten.

Sneu. Wie start een crowdfunding voor deze persoon.

waldkip

#633
https://www.marktplaats.nl/u/derrick-j/42419998/
M is hem te klein maar L is te groot
Hoop dat ze er mee blijven zitten

Naastismis

Citaat van: waldkip op april 12, 2025, 19:39:48
https://www.marktplaats.nl/u/derrick-j/42419998/
M is hem te klein maar L is te groot
Hoop dat ze er mee blijven zitten

Doe net alsof je interesse hebt , en dat je hem ophaalt. Dan heb je zijn adres.

Noordcambuur

Misschien een idee om van het shirt een mooi spandoek aflaten drukken bij de wedstrijd tegen Vitesse.

Noordcambuur

Was net op het RTL nieuws dat het Cambuurshirt (bevrijdings shirt) hot is in Canada.
Wel jammer dat het opgenomen is in het oude stadion?.

Wat gaat nog opleveren voor Cambuur  :D

drg

#637
Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2025, 21:06:14
Was net op het RTL nieuws dat het Cambuurshirt (bevrijdings shirt) hot is in Canada.
Wel jammer dat het opgenomen is in het oude stadion?.

Wat gaat nog opleveren voor Cambuur  :D

Was erg onverwacht ineens in het nieuws, kijk het normaal ook nooit.

Benieuwd hoeveel clubs nu in alle paniek ook op deze trend inspringen om voor 5 mei nog een collector's shirt de markt op te gooien  :_schater

Linkje van uitzending, rond 5:30:
https://www.rtl.nl/nieuws/uitzendingen/video/1ef06cfe-0dfe-4c34-8482-f4e213b89afd/rtl-nieuws-1800-uur


Noordcambuur

Hoorde vandaag dat al ruim 7000 bevrijdings shirts zijn verkocht alleen al in Canada.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 29, 2025, 17:42:23
Hoorde vandaag dat al ruim 7000 bevrijdings shirts zijn verkocht alleen al in Canada.

Dat lijkt mij niet te kloppen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 29, 2025, 19:59:40
Dat lijkt mij niet te kloppen.
hoorde van iemand die bij Cambuur werkt op administratie.

Leovardiascc

Hoop dat ik dit hier mag vragen.


Ik ben al tijden op zoek naar de onderstaande twee uitshirts in de maat XXL/3XL. Is er iemand die deze nog ergens heeft liggen en deze aan mij kwijt wil? |:)

https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2017/08/uit1718.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CZfwnA2WYAA3gEP.jpg

Delfzijl/Cambuur

Tuurlijk mag jij dat hier vragen,sccs!

Leovardiascc