Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Chielvak19 op oktober 15, 2021, 10:53:09
Voor de liefhebber: bij Voetbalshop Lwd en online hebben ze momenteel Eredivisie replicaballen met ons wapen erop. 20? per stuk

Heb je een linkje?

Viper

'Foute' Cambuur kersttrui binnen ??n dag uitverkocht. 'De trui sit as getten. Ik wol mei krysttiid noait wer in oare trui oan'

Het sportieve succes van SC Cambuur gaat verder dan een (voorlopig) schitterende vijfde plek in de stand van de Eredivisie. De driehonderd ?foute? kersttruien die de Leeuwarder club liet maken waren dit weekeinde in ??n dag weg.

Friesch Dagblad

zeewolde

Citaat van: Viper op november 29, 2021, 15:00:18
'Foute' Cambuur kersttrui binnen ??n dag uitverkocht. 'De trui sit as getten. Ik wol mei krysttiid noait wer in oare trui oan'

Het sportieve succes van SC Cambuur gaat verder dan een (voorlopig) schitterende vijfde plek in de stand van de Eredivisie. De driehonderd ?foute? kersttruien die de Leeuwarder club liet maken waren dit weekeinde in ??n dag weg.

Friesch Dagblad
net als vorig jaar. Zijn gewoon veel te weinig besteld.

666

Citaat van: zeewolde op november 29, 2021, 15:37:04
net als vorig jaar. Zijn gewoon veel te weinig besteld.
Misschien een idee om een pre order in te voeren, dan weet je op voorhand of het een succes kan worden.

Nieuwe uitshirt was ook een drama
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC

Die 3d puzzel van het Cambuurstadion, waarvoor je bij de 3 lokale Jumbo's kunt sparen, dat is een leuke actie.
Is die puzzel ook ergens te koop, net wat voor de kids tijdens de kerstvakantie.

maikcambuur

Citaat van: SCC op december 01, 2021, 10:07:08
Die 3d puzzel van het Cambuurstadion, waarvoor je bij de 3 lokale Jumbo's kunt sparen, dat is een leuke actie.
Is die puzzel ook ergens te koop, net wat voor de kids tijdens de kerstvakantie.

Cambuur geeft dit als antwoord op iemand op Twitter 'Hoi AJ! De 3D-puzzel is (vanwege de gelimiteerde oplage) niet los verkrijgbaar.'

Helaas niet dus. Nogal een gemiste kans lijkt mij, ik denk dat dit namelijk helemaal in deze tijd wel aardig had verkocht.

Drumfather SCC

En hij is nog mooi ook  _O_
Hij staat hier al in volle glorie!

Ik wacht nog op een mooie glazen display box
Mooi aandenken voor later

Maar inderdaad; Een gemiste kans gezien het oog op vele supporters buiten Leeuwarden

Bankzitter

In Nijmegen kun je sparen voor De Goffert.
Het voordeel is dat je niet in elkaar hoeft te zetten want die dondert dan vanzelf weer uit elkaar.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op december 01, 2021, 12:23:51
En hij is nog mooi ook  _O_
Hij staat hier al in volle glorie!

Ik wacht nog op een mooie glazen display box
Mooi aandenken voor later

Maar inderdaad; Een gemiste kans gezien het oog op vele supporters buiten Leeuwarden

Die had ik ook wel graag gewild ja.....

Vlampiep

Via kick uitgevers de historische Cambuur kalender gekocht om deze kado te geven aan een oud speler van onze club. Mooie foto's en groot van formaat.
De prijs was ? 25,00 dus mag je verwachten dat het product kwalitatief niet te wensen overlaat.
Nou niets is minder waar, het papier kreukt al als je er naar ziet.
Heb er maar een mooie jenever (Skeeve) bij gedaan, bij voldoende inname zie je de kreukels niet.
Ondanks de mooie foto's niet een aanrader.

hobbes

Zuid1991

Bernardo