Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2024, 19:15:08
En ik wil graag XL, dat speciale skeelershirt bedoel ik  8) (aldus Bussum)

Ik wil ook wel eens wat...presentatie, polo presentatie trainingsjack en het warm up trainingsjack..... Maar nee hoor niks van dat alles. De Merchandise van onze mooie club zit nog op level 4e klasse amateurs.......

zeewolde

Wel een leuke veiling van Cambuur dat je kan bieden op gedragen wedstrijdshirts tegen Helmond Sport.

De shirts van Bergsma, R?lke en van Veen.....
:_schater :_schater

Holwerd voor Cambuur

Elke keer als ik een foto van een speler in ons shirt van dit seizoen zie, denk ik:
Wat een fantastisch mooi tenue hebben we dit jaar :thumbsup
V??l mooier dan vorig seizoen met die blauwe mouwen en witte Adidas strepen. (alleen het logo had ook blauw gemoeten)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Voor de wedstrijd was er een bal te winnen met hooghouden. Ging van Cambuur zelf uit. Iemand enig idee waar ik foto van de winnares kan vinden?
Komt dit op Cambuur.nl?

Leovardia

Wat een walgelijk joggingspakje. Man man man. Oek
Nog trots op de socials een blauw en wit boltsje plaatse. Wat is dat voor een maf die daarover gaat?  :zucht
Kent skele juh.

Leovardiascc

Citaat van: Leovardia op januari 10, 2025, 19:51:13
Wat een walgelijk joggingspakje. Man man man. Oek
Nog trots op de socials een blauw en wit boltsje plaatse. Wat is dat voor een maf die daarover gaat?  :zucht

Smaken verschillen, ik vind vooral de trui erg tof  |:)

EdsjeSCC

Zo zie je maar, de ene Leovardia is de andere niet

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leovardiascc op januari 10, 2025, 20:33:34
Smaken verschillen, ik vind vooral de trui erg tof  |:)

Heb je het over de oude gele of de nieuwe blauwe
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 10, 2025, 21:08:23
Heb je het over de oude gele of de nieuwe blauwe

Ik doel nu op de nieuwe blauw met witte accenten. Vind die oude met gele ook mooi. Vind sowieso die casual merchandise vaak wel tof.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leovardiascc op januari 10, 2025, 23:17:25

Ik doel nu op de nieuwe blauw met witte accenten. Vind die oude met gele ook mooi. Vind sowieso die casual merchandise vaak wel tof.

Ik vind die gele echt prachtg maar is al weer uitverkocht in de gewone maten
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

Helaas vaak zo met het mooie spul.

Dat Anthem jack van vorig seizoen, schitterend alleen de grotere maten waren ook zo uitverkocht helaas.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leovardiascc op januari 11, 2025, 09:58:14
Helaas vaak zo met het mooie spul.

Dat Anthem jack van vorig seizoen, schitterend alleen de grotere maten waren ook zo uitverkocht helaas.
En dat pipo warming up shirt
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

Die heb ik gelukkig wel kunnen bemachtigen, heel tof shirt is dat.

Inferno-058

Citaat van: Leovardia op januari 10, 2025, 19:51:13
Wat een walgelijk joggingspakje. Man man man. Oek
Nog trots op de socials een blauw en wit boltsje plaatse. Wat is dat voor een maf die daarover gaat?  :zucht
Eens. Ik snap werkelijk waar niet waarom dit door de keuring komt.

:rodekaart

NRG

Je kan zeggen wat je wil, maar mooie filmpjes maken kunnen ze wel bij Cambuur.
Prachtig shirt ook.