Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Don

Citaat van: Leovardiascc op oktober 02, 2013, 23:16:13
de skyline sjaaltjes zijn dr weer :D

Gelijk maar besteld voor mn collectie  |:)
Goed bezig  :thumbsup
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leovardiascc op oktober 02, 2013, 23:16:13
de skyline sjaaltjes zijn dr weer :D

Gelijk maar besteld voor mn collectie  |:)

Heb er ook gelijk één besteld, voor mijn nek!  :)
Henk, held, bedankt

Leovardiascc


Leovardiascc

skyline sjaaltje is binnen , hij is mooi!  |:)

humpiie

Gelijk even bestellen natuurlijk! ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

666

Nu twittert Cambuur dat er een pet te koop is in de online shop met het wapen van Cambuur. Ik helemaal blij en ga kijken.

Wat een lelijke pet zeg, niet normaal meer. Het model pet geven ze weg als relatiegeschenken, lekker goedkoop. Wees eerlijk, daar wil toch niemand mee lopen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

TM

Hahha wat een lachertje inderdaad. En ook nog blauw-wit! Ongelofelijk wat een domme actie.


Clint

Tja...dit is weer niet slim, in de kleuren van DKV. Dit had je toch gemakkelijk in blauw-geel kunnen doen?

HilversumOnTour


dizzhead

Op zich is dit ook gewoon een snapback, alleen dan oerlelijk.

Dokkumer

Het enige mooie aan deze pet is het wapen.
Kleur blauw lijkt me op de foto ook niet de juiste, maar dat laat ik liever aan de opper cultuurbewaker en kleurofiel Clint over ;)

drg

En dat hert dan? Of openen we nu de pot met wormen?









:devil

Dokkumer

Het hert lijkt er goed uit te zien :devil

Clint

Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2013, 15:12:53
Het enige mooie aan deze pet is het wapen.
Kleur blauw lijkt me op de foto ook niet de juiste, maar dat laat ik liever aan de opper cultuurbewaker en kleurofiel Clint over ;)

Wapen staat er perfect op, maar die kleuren he? De kleur van die flap is helemaal niks. Waarom niet donkerblauw voorkant en Cambuurgeel achterkant. Dan kun je desnoods die flap eventueel nog zwart doen. De enige kleur die wat met de Cambuurkleuren te maken heeft is de achterkant.