Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

drg

d'r is ook weer geen lijn te trekken op wat ze nou willen met 't logo he, op dat led bord dan wel weer het pama schildje en die aanvoerdersband die je nu kunt winnen via facebook staat wel weer het origineel, en dan op de bal weer het schildje en de kleding dan weer het origineel etc.  8P

Zouden ze stiekem volgend jaar het originele logo weer invoeren op alle artikelen en op alle uitingen?

flieterper

waarom zit eredivisiebatch trouwens niet op de wedstrijdshirts

papier

Zou nog graag een sjaal zien met alleen het wapen en de clubkleuren

Drumfather SCC

Weet iemand waar en wat voor stickers er van Cambuur te krijgen zijn?
Officiële of van supporters
Mag allemaal!

Bedankt  |:)

Galdiano

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 12, 2013, 23:04:03
Weet iemand waar en wat voor stickers er van Cambuur te krijgen zijn?
Officiële of van supporters
Mag allemaal!

Bedankt  |:)

Cambuur culture had stickers maar zijn op geloof ik.
Cambuur had afgelopen seizoen met het afschuwelijke pama logo!  :R



When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kunstgras

#50
Er zijn nog een aantal stickers verkrijgbaar van Cambuur Culture. Zie http://cambuurculture.nl/wordpress/sticker-verkoop/ voor de stickers en prijzen. Als je stickers wilt bestellen kan je mailen naar redactie (@) cambuurculture.nl, of stuur een privébericht naar Cambuur Culture Facebook.

Binnenkort komen we ook met nieuwe stickers. |:)


papier


0517

Nog steeds geen webshop in de lucht. Gemiste kans en een zeer zwakke prestatie van de commerciële afdeling...

Janus

Mien dochter is inmiddels 8 maanden en ken nog geen (baby) scc spullen krijgen.(heb één romper en heb zelf maar scc kleren gemaakt en besteld) Merchandise is altijd al een drama geweest. Er zijn clubs (ja ook kleine en jupiler league) die zelfs "oldskool"spullen verkopen naast de "gewone"hedendaagse style. Dat zou ik graag zien.

Yellow Army

Citaat van: Janus op augustus 13, 2013, 14:18:46
Mien dochter is inmiddels 8 maanden en ken nog geen (baby) scc spullen krijgen.(heb één romper en heb zelf maar scc kleren gemaakt en besteld) Merchandise is altijd al een drama geweest. Er zijn clubs (ja ook kleine en jupiler league) die zelfs "oldskool"spullen verkopen naast de "gewone"hedendaagse style. Dat zou ik graag zien.

Had voor mijn zoon romper, slabbetje en sokjes via de JL-fanshop. Moet vast nog wel ergens verkrijgbaar zijn.
Area 58

Drumfather SCC


Ameland

Hoelang moet dit nog duren voor er een fatsoenlijke webshop opduikt?
ideetje voor CC... Hoodies en polo's?
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

PeterTa

Duurt allemaal veul te lang met die webshop, vandaag die shop van Muta even bekeken maar dat is ook allemaal net niks... Kom mensen, het is 2013... een fatsoenlijke webshop is toch het minste....  :(

Don

Citaat van: PeterTa op augustus 23, 2013, 21:04:58
Duurt allemaal veul te lang met die webshop, vandaag die shop van Muta even bekeken maar dat is ook allemaal net niks... Kom mensen, het is 2013... een fatsoenlijke webshop is toch het minste....  :(
In de webshop van Cambuur Culture is ook weinig keus op dit moment, maar hij werkt in elk geval: http://webshop.cambuurculture.nl/?product=anti-fries-sjaal
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Kunstgras

Het is echter wel de bedoeling dat in de loop van dit seizoen meer producten worden toegevoegd. :proost