Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 09:28:23
leuk man, cambuurbolwerk in zeewolde? Dacht dat ik de enige was hier.

ik ga (misschien) naar de open dag , misschien kan ik je dan helpen.

jaaa m'n pa heeft jarenlang seizoenskaartje gehad, en t cambuurvirus heb ik overgenomen van hem :)

voetbal jij toevallig bij vvzeewolde?"

gr janou

dizzhead

Citaat van: janou op juli 31, 2014, 11:58:41
jaaa m'n pa heeft jarenlang seizoenskaartje gehad, en t cambuurvirus heb ik overgenomen van hem :)

voetbal jij toevallig bij vvzeewolde?"

gr janou

En ik maar denken dat janou dan wel de zoon van Zeewolde zou zijn.  8P

janou

nee haha alhoewel me pa ook fanatiek supporter is

zeewolde

Ik voetbal ook bij zeewolde bij de oude mannen 8)

Train altijd in cambuur shirt. Welk elftal speel je?

Daddy T.

Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 13:55:54
Ik voetbal ook bij zeewolde bij de oude mannen 8)

Train altijd in cambuur shirt. Welk elftal speel je?

Je weet dat je ook prive berichten kan sturen?  :|
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Leovardiascc

Citaat van: Sakas op juli 30, 2014, 22:04:09
All bij het stadion geprobeerd.  Ze hadden er laatst nog een paar hangen weet alleen niet welke maat.

L was de grootste en dat past me helaas niet.

Sakas

Citaat van: Leovardiascc op juli 31, 2014, 16:11:41
L was de grootste en dat past me helaas niet.

Misschien nog op de opendag proberen a.s. zaterdag?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

HilversumOnTour

Hoop dat de algehele voorraad van de shirts flink verhoogd zal worden dit seizoen  |:)

Cambuur Culture

SC Cambuur bestaat 50 jaar, dus vond Supportersclub Cambuur Culture het tijd worden voor een 100% retro-shirt. Geen merkjes, geen sponsors: geen fratsen! 100% katoen en 100% retro. Net als 50 jaar geleden.

Nu voor € 25,00 en voor leden €20,00!

Bestellen kan hier >> http://webshop.cambuurculture.nl/



janou

Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 13:55:54
Ik voetbal ook bij zeewolde bij de oude mannen 8)

Train altijd in cambuur shirt. Welk elftal speel je?

dat dacht ik al want ik zag altijd een man in cambuurshirt trainen!
ik speelde afgelopen seizoen in de B1 als keeper.
als ik die sweater heb gekocht dan ben ik ook beter herkenbaar!
want als ik in mn cambuurshirt met korte mouw ga duiken, ligt mn hele elleboog open :)

janou

super tof retro shirt!
super!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Prachtig zo hoort een jubileumshirt eruit te zien, zo kun je je  ee n echte Roelfsema voelen

(Mag iedereen trouwens het Cambuurwapen gebruiken of wordt daar geld voor afhgedragen?)
Henk, held, bedankt

Clint

Dat mag eigenlijks niet. Is in de tijd van Pama toen notarieel vastgelegd. Maar kan mij toch niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen, alhoewel.....

Dokkumer

Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 07:18:23
Dat mag eigenlijks niet. Is in de tijd van Pama toen notarieel vastgelegd. Maar kan mij toch niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen, alhoewel.....

Dan is de volgende vraag... WELK wapen is indertijd vastgelegd? Die met dat schild of het alles omvattende wapen (bijvoorbeeld zonder schild, het Cammingha wapen, etc)

Clint

Dat ging over het normale Cambuurschild wat nu gebruikt wordt en ook op het shirt staat.

Het Camminghawapen is van adel en hoort eigenlijks helemaal (uit goed gebruik) niet gebruikt te worden.

Voor wat betreft dat Camminghawapen. Ik heb contact gehad toentertijd met jonkvrouw mw. Van Cammingha en ik heb een brief van haar waarin zij toestemming geeft aan de KVC om haar familiewapen te mogen gebruiken voor een aantal items.