Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Is er al wat bekend wanneer het uitshirt en de nieuwe trainingskleding komt?
Op voetbalshop tot nu toe alleen kleding van afgelopen seizoen en het nieuwe thuisshirt.

Stiens

Het nieuwe uitshirt is zojuist gepresenteerd.






Anders dan andere jaren met meer verloop van kleuren (moet rook voorstellen) maar volgens mij een prachtig uitshirt!  |:)




Huizen


Eewal

Cambuur op social media; het was NIKS, maar het is nu ALLES! prachtig filmpje, complimenten.

Lijkt het allemaal niet wat teveel op elkaar? Komt er nog een tenue 3?

Huizen

Citaat van: Eewal op juli 30, 2021, 10:44:28
Cambuur op social media; het was NIKS, maar het is nu ALLES! prachtig filmpje, complimenten.

Lijkt het allemaal niet wat teveel op elkaar? Komt er nog een tenue 3?

Begreep dat het rood/witte tenue van vorig jaar als 3e gebruikt gaat worden.

Wel echt enorm gaaf die tekst in de kraag en dat rook effect. Speelt perfect in op de uitduels. Chapeau  |:)

Specuveter

Wel een beetje apart dat de 3 mannen die Corona hebben hier bij elkaar staan ?

Stiens

Het rood/witte uitshirt van vorig seizoen zal dit seizoen inderdaad als 3e shirt worden gebruikt:

SC Cambuur 3e Shirt 2021-2022
https://www.voetbalshop.nl/sc-cambuur-uitshirt-2020-2021.html

Chielvak19

Net t uitshirt gehaald.. erg mooi! Valt wel kleiner dan het thuisshirt
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

De Gast

Een schitterend shirt en dan te bedenken dat ze het Zwolle uitshirt behoorlijk hebben verpest. Nee, ik vind het zeer zeker een kunstwerkje met dat gele rondom het logo.

thankyou

Citaat van: Stiens op juli 30, 2021, 10:27:17
Het nieuwe uitshirt is zojuist gepresenteerd.






Anders dan andere jaren met meer verloop van kleuren (moet rook voorstellen) maar volgens mij een prachtig uitshirt!  |:)
En dan gooien wij een geel potje en dan heb ik drie stewards in mijn nek en een SV. Laten we het dit jaar eens proberen
Cambuur, Beer & Loyal Mates

zeewolde

Heel veel maten al uitverkocht van nieuwe uitshirt.
Slecht ingekocht of loopt het zo hard?

Chielvak19

Voor de sjaalliefhebbers: de winkel van Voetbalshop aan t Zaailand heeft nu een nieuwe (soort) sjaal beschikbaar. 12,50€
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Chielvak19

Voor de liefhebbers van vaantjes: bij de Voetbalshop in de stad liggen weer vanen en baniertjes!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Noordcambuur

Citaat van: Chielvak19 op september 30, 2021, 08:52:58
Voor de liefhebbers van vaantjes: bij de Voetbalshop in de stad liggen weer vanen en baniertjes!
oke bedankt |:)

Chielvak19

Voor de liefhebber: bij Voetbalshop Lwd en online hebben ze momenteel Eredivisie replicaballen met ons wapen erop. 20? per stuk
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen