Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour


EastSide058

mooi tenue wanneer verkrijgbaar ?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Binnenkort. Dus dat is ergens tussen volgende week en eind oktober :devil

speculeter

Mooi shirt hoor...niks mis mee

HilversumOnTour

Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2014, 20:17:05
Binnenkort. Dus dat is ergens tussen volgende week en eind oktober :devil

:zweep :_schater

Leovardiascc

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar het zwarte uitshirt van vorig jaar in de maat XL of groter.
Is er iemand die er nog een heeft liggen die hij of zij kwijt wil dan heb ik interesse.

Sakas

Citaat van: Leovardiascc op juli 30, 2014, 17:51:19
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar het zwarte uitshirt van vorig jaar in de maat XL of groter.
Is er iemand die er nog een heeft liggen die hij of zij kwijt wil dan heb ik interesse.
All bij het stadion geprobeerd.  Ze hadden er laatst nog een paar hangen weet alleen niet welke maat.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

janou

hallo,

is er nog ergens een cambuur sweater te koop?? (die blauwe met gele banden die op de site 35 euries is),
want ik zou deze heel graag willen kopen!
maar hij is uitverkocht en om met m'n pa vanuit zeewolde naar leeuwarden te rijden voor een sweater is ook een gedoe,
heeft er iemand nog een liggen? of is hij nog verkrijgbaar?? laat maar horen

mvg janou

ps, het lukte me niet om de foto van het sweater bij dit bericht te doen

poelie-lwd

Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat  :thumbsup

Iemand tips? Als ik kijk op de site van de BVO zijn ze daar allemaal uitverkocht  :zucht

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 09:07:00
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat  :thumbsup



Die van mij mag over 6 maanden, dus als je iets gevonden hebt!

zeewolde

Citaat van: janou op juli 30, 2014, 23:18:27
hallo,

is er nog ergens een cambuur sweater te koop?? (die blauwe met gele banden die op de site 35 euries is),
want ik zou deze heel graag willen kopen!
maar hij is uitverkocht en om met m'n pa vanuit zeewolde naar leeuwarden te rijden voor een sweater is ook een gedoe,
heeft er iemand nog een liggen? of is hij nog verkrijgbaar??
mvg janou

ps, het lukte me niet om de foto van het sweater bij dit bericht te doen
leuk man, cambuurbolwerk in zeewolde? Dacht dat ik de enige was hier.

ik ga (misschien) naar de open dag , misschien kan ik je dan helpen.

Clint

Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 09:07:00
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat  :thumbsup

Iemand tips? Als ik kijk op de site van de BVO zijn ze daar allemaal uitverkocht  :zucht

Misschien in de Doelesteeg?

HilversumOnTour

Mutasport.nl kan je ook een gokje wagen! (die heeft jarenlang een Quick-cambuur shop gehad, online)

Sakas

Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 09:07:00
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat  :thumbsup

Iemand tips? Als ik kijk op de site van de BVO zijn ze daar allemaal uitverkocht  :zucht

Gewoon bij het stadion, heb ik ook gedaan, nog genoeg voorraad. Anders even via de twatter met Niels overleggen, legt hij hem ook nog voor je klaar!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

poelie-lwd

Allen bedankt voor het meedenken!
Lore,

Ik laat het je weten als het is gelukt  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.