Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Batsum

Is de fanshop bij het stadion nog open?. Kan nergens info vinden

Chielvak19

Citaat van: Batsum op november 13, 2020, 20:43:59
Is de fanshop bij het stadion nog open?. Kan nergens info vinden
Enkel op wedstrijddagen. Maar die hebben we spijtig genoeg voorlopig niet (met publiek dan).... wel heb je de fanshop in de Jumbo aan het Cambuurplein en de Voetbalshop in de stad nog
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Huizen

Uitshirts helaas nog niet op voorraad maar die nieuwe kersttrui: GENIAAL  |:)

gobo

Uitshirts worden wel verkocht bij die winkel in het centrum. Is nu overigens van voetbalshop.nl
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: gobo op december 08, 2020, 20:43:05
Uitshirts worden wel verkocht bij die winkel in het centrum. Is nu overigens van voetbalshop.nl
En hoe zou je het uitshirt dan kunnen kopen als je niet in Liwadden woont?
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 08, 2020, 21:49:40
En hoe zou je het uitshirt dan kunnen kopen als je niet in Liwadden woont?

Tsja dat is jou eigen keus.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Hoe vallen die shirts überhaupt? Ik wil nog wel eens een rondje hardlopen maar de L van 2 seizoenen terug is niet de L van 20 jaar terug. Net als mijn lichaam.

Huizen

Citaat van: papier op december 09, 2020, 09:28:21
Hoe vallen die shirts überhaupt? Ik wil nog wel eens een rondje hardlopen maar de L van 2 seizoenen terug is niet de L van 20 jaar terug. Net als mijn lichaam.

Hier boven de 2 meter, XXL nodig. Bij Nike vaak XL, dus ik zou 1 maatje groter nemen bij Craft. Net ook het trainingsoutfitje binnen  |:)

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 08, 2020, 21:49:40
En hoe zou je het uitshirt dan kunnen kopen als je niet in Liwadden woont?
waar woon je dan?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op december 09, 2020, 11:40:30
waar woon je dan?
Wel nu niet in sunderland.

Maar ik weet het goed gemaakt. Ik maak geld over naar jou en jij koopt het shirt en stuurt het naar mij op. Doe ik er nog wat biertjes voor onder de kerstboom bij. Zo mooi dat je mij wilt helpen _O_. Was iedereen maar zoals jij.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2020, 13:25:27
Wel nu niet in sunderland.

Maar ik weet het goed gemaakt. Ik maak geld over naar jou en jij koopt het shirt en stuurt het naar mij op. Doe ik er nog wat biertjes voor onder de kerstboom bij. Zo mooi dat je mij wilt helpen _O_. Was iedereen maar zoals jij.
is goed

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 09, 2020, 11:47:46
Ik denk in Amersfoort.  :_schater
Hahaa dacht even zien hoe men hier reageert. :devil