Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Voor de millennials onder ons; verdiep je eens in de historie voor te roepen dat we op PSV TOP Oss of Sparta lijken.

Ik vind het echt een collectors item en een prachtig shirt om kampioen in te worden.

YellowBlue

Toen ik in de C-tjes bij Cambuur speelde, speelde de hele club ook in dit tenue!


Treb

Ohhh mooi hoor!

Sun shirt hek vroeger self oek aan had in de jeugd bij vv Leeuwarden  |:)

Drumfather SCC

Weet iemand ook iets meer over de pasvorm van de Craft shirts?
Ik wil er wel goed in zitten met mien bealig  :_schater

Chielvak19

Citaat van: Drumfather SCC op september 08, 2020, 14:54:48
Weet iemand ook iets meer over de pasvorm van de Craft shirts?
Ik wil er wel goed in zitten met mien bealig  :_schater

Zoals (naar mijn ervaring) met veel sportshirts, dat de pasvorm dusdanig is dat je (meestal) een maatje groter moet bestellen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Drumfather SCC

Citaat van: Chielvak19 op september 08, 2020, 15:04:59
Zoals (naar mijn ervaring) met veel sportshirts, dat de pasvorm dusdanig is dat je (meestal) een maatje groter moet bestellen

Oke bedankt! Die bestelling wordt dus, net als alle oude jurken van Erica Terpstra, lang van stof  :insane

sunderland

Tja, ik ben der niet kapot van.

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op september 08, 2020, 17:27:47
Tja, ik ben der niet kapot van.
Niet? Sunderland is toch ook rood-wit?  ;)

Ieder zn meug maar ik vind het prachtig  |:)

speculeter


gobo

Echt vreselijk. Niet dat het shirt lelijk is, maar dit past totaal niet bij de club. Wij spelen nu eenmaal niet in het rood wit. Dat zijn ook niet de kleuren van de stad of de club.
Er was vast wel iets moois te verzinnen in het blauw en geel.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

michello

Citaat van: gobo op september 08, 2020, 21:12:35
Echt vreselijk. Niet dat het shirt lelijk is, maar dit past totaal niet bij de club. Wij spelen nu eenmaal niet in het rood wit. Dat zijn ook niet de kleuren van de stad of de club.
Er was vast wel iets moois te verzinnen in het blauw en geel.

Daarom is het ook het uitshirt. Ik vind het juist heel erg goed om met het naderende afscheid aan het plein stil te staan bij de geschiedenis. Zonder VV Leeuwarden was er geen SC Cambuur.

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op september 08, 2020, 17:37:59
Niet? Sunderland is toch ook rood-wit?  ;)

Ieder zn meug maar ik vind het prachtig  |:)
ik wou het niet noemen :devil . Ik vind de kleuren gewoon niet bij Cambuur passen.

sunderland

Citaat van: gobo op september 08, 2020, 21:12:35
Echt vreselijk. Niet dat het shirt lelijk is, maar dit past totaal niet bij de club. Wij spelen nu eenmaal niet in het rood wit. Dat zijn ook niet de kleuren van de stad of de club.
Er was vast wel iets moois te verzinnen in het blauw en geel.
zo kijk ik er ook naar.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op september 08, 2020, 22:07:25
zo kijk ik er ook naar.
Heren, dit is toch een UIT shirt.
Een verwijzing naar historie waar we vandaan komen.
Wees blij dat Cambuur aandacht besteed aan historie.
Dat willen we als achterban toch; genaaid wapen etc.

De Gast

Stelletje conservatieven.. een uitshirt in iets geels of blauw? Het mooie van een uitshirt is dat het alle kanten op mag. Volgend jaar mogen ze van mij in een groen/wit Bouman shirt spelen. Dit is juist een prachtig nostalgisch shirt.