Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

hoop dat cambuur zelf de merchandise weer gaat doen in het nieuwe stadion,dat voetbalshop vind ik niks

EdsjeSCC

Citaat van: nee,wel? op december 07, 2023, 03:18:16
hoop dat cambuur zelf de merchandise weer gaat doen in het nieuwe stadion,dat voetbalshop vind ik niks

Waarom dan?

Stiens

Waarschijnlijk omdat ie daar om 03:18 vannacht ineens aan dacht.  :devil

janou

Citaat van: nee,wel? op december 07, 2023, 03:18:16
hoop dat cambuur zelf de merchandise weer gaat doen in het nieuwe stadion,dat voetbalshop vind ik niks

Wat vind je er niets aan? De prijzen zullen niet lager worden als Cambuur het zelf gaat beheren, en logistiek gezien durf ik wel te beweren dat Voetbalshop dat beter op orde heeft dan Cambuur zelf aangezien het  hun core business is.

Inferno-058

#484
Citaat van: janou op december 07, 2023, 10:59:07
Wat vind je er niets aan? De prijzen zullen niet lager worden als Cambuur het zelf gaat beheren, en logistiek gezien durf ik wel te beweren dat Voetbalshop dat beter op orde heeft dan Cambuur zelf aangezien het  hun core business is.
Ik vind het assortiment maar karig, en als professionele club moet je daarnaast gewoon een eigen fanshop hebben. Vooral als je een stabiele eredivisionist wil worden. Het is totaal niet representatief. Je hebt in de stad nu niet eens een echte Cambuurfanshop.

janou

Citaat van: Inferno-058 op december 07, 2023, 11:14:41
Ik vind het assortiment maar karig, en als professionele club moet je daarnaast gewoon een eigen fanshop hebben. Vooral als je een stabiele eredivisionist wil worden. Het is totaal niet representatief. Je hebt in de stad nu niet eens een echte Cambuurfanshop.

Dit is toch gewoon gebaseerd op gevoel. Ik denk namelijk dat het helemaal niet rendabel is om een eigen fanshop te hebben die de hele week open is. In de binnenstad heb je bij voetbalshop nu een gedeelte dat specifiek van Cambuur is. Cambuur is geen club die 100.000 shirtjes verkoopt op jaarbasis he, en daarnaast koopt een groot gedeelte de de kleding ook online, waardoor je als club dat ook moet faciliteren m.b.t. logistieke afhandeling. Waarom ''Moet'' Cambuur dan een fanshop hebben als het wellicht wel niet rendabel is en wat voor toegevoegde waarde heeft het als het niet rendabel is en alleen maar geld kost? Juist met voetbalshop heb je de schaalbaarheid om op en af te schalen qua grootte. Wel zou het inderdaad mooi zijn als er bij de wedstrijddagen shirtjes en sjaaltjes verkocht worden bij het stadion. Maar dat gebeurt nu ook al.

Dus ja, ik zou een eigen fanshop ook mooi vinden, maar juist met het oog op de toekomst is dit een logische keuze vanwege de schaalbaarheid.

nee,wel?

misschien is het een gevoels matig iets ja als ik merchandise bij cambuur zelf koop dan heb ik daar meer mee op, dat dat ik dat bij een goedbedoelde verkoper in de voetbalshop koop die je met dezelfde fake glimlach een fcg of dkv shirt verkoopt wat intereseert die gast dat nou........ en ja het assortiment en voorraad is karig en als je vraagt wanneer een artikel weer op voorraad is weten ze het niet.

ik vind gewoon dat cambuur zelf de merchandise weer moet gaan doen en een mooie fanshop moet hebben in het nieuwe stadion, ook hier kun je gebruik maken van leerlingen van firda en wie zegt dat de shop de hele week open moet?
maar nogmaals dat is mijn mening.

papier

Citaat van: nee,wel? op december 08, 2023, 16:44:00
misschien is het een gevoels matig iets ja als ik merchandise bij cambuur zelf koop dan heb ik daar meer mee op, dat dat ik dat bij een goedbedoelde verkoper in de voetbalshop koop die je met dezelfde fake glimlach een fcg of dkv shirt verkoopt wat intereseert die gast dat nou........ en ja het assortiment en voorraad is karig en als je vraagt wanneer een artikel weer op voorraad is weten ze het niet.

ik vind gewoon dat cambuur zelf de merchandise weer moet gaan doen en een mooie fanshop moet hebben in het nieuwe stadion, ook hier kun je gebruik maken van leerlingen van firda en wie zegt dat de shop de hele week open moet?
maar nogmaals dat is mijn mening.

Er is toch een fanshop naast het stadion die tijdens wedstrijddagen open is?

nee,wel?

Citaat van: papier op december 09, 2023, 13:46:12
Er is toch een fanshop naast het stadion die tijdens wedstrijddagen open is?

dat bezemhok ken je toch geen fanshop noemen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

beam

Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.

Galdiano

Citaat van: beam op februari 16, 2024, 07:58:09
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.

Halve finale zit (bijna) niemand op te wachten. Waar zat je aan te denken? Half om half sjaals?  :_schater
Gewoon in april uitpakken tijdens de finale.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: beam op februari 16, 2024, 07:58:09
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.
klopt ik ben helemaal eens druk nou gewoon sjaals af .

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:53:27
klopt ik ben helemaal eens druk nou gewoon sjaals af .
Zijn ze mee bezig kreeg ik te horen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: beam op februari 16, 2024, 07:58:09
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.
Dat heeft toch met levertijd te maken :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!