as zaterdag 16.30 uur oefenen tegen Flevo Boys wederom bij Udiros
in Nieuwehorne waar we deze week ook al trainden.
Onze selectie blijft wel fit en in het ritme. Dat is niet bij ieder club het geval.
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 21:03:46
Onze selectie blijft wel fit en in het ritme. Dat is niet bij ieder club het geval.
Goede zaak,hoe fitter hoe beter. Krijgt Cijntje ook speel minuten, of is die alweer afgetest?
Volgens mij waren ze wel te vreden en overtuigd van zijn voetbal kwaliteiten ze willen nu nog kijke hoe hij in de groep ligt.
Dat is een van de redenen waarom hij nu op een zijspoor zit.
In Menaldum waren al onder de indruk van hem. Speelde in de competitie in de spits tegen Cambuur
gratis toegang?
Was Cijntje al niet eens een keer eerder in beeld bij Cambuur?
voor mij niet maar volgens mij loop je zo naar binnen.
schande trouwens dat er in leeuwarden niet een kunstgrasveld sneeuw vrij is
te maken en bij udiros wel.
Opstelling: Nienhuis,
De Vries Oztürk Broekhof Bijker,
El Makrini Keurntjes Bouwer,
Cijntje Barto Schokker
Ruststand 3-0, Keurntjes, El-Makrini en Barto
Bron de FB pagina van Denistel ;)
Edit: Het schijnt zelfs al 4-0 te staan. Barto 2x
Sicco Bouwer 5-0 en Barto met zyn derde: 6-0 |:)
Knap als je bedenkt dat Cambuur niet in zijn sterkste opstelling speelt.
Citaat van: Chipke op januari 26, 2013, 18:05:44
Knap als je bedenkt dat Cambuur niet in zijn sterkste opstelling speelt.
Dit zeker netjes |:)
9-0 al Barto en Adnane nog 1tje erbij zou helemaal top wezen :y
CAMBUUR - FLEVO BOYS RUST 4-0 EINDSTAND 9-0 BARTO 4X KEURNTJES BAKKER EL MAKRINI BOUWER ADNANE knap werk op naar sparta uit...WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN.
goeie uitslag tegen een hoofdklasser.we zullen zien wat het wordt komend weekend.
ben net terug uit nieuwehorne. was een leuke wedstrijd maar ik heb 8 doelpunten geteld en niet 9.
Zijn er toch echt 9.
Staat ook op Cambuur.nl
Citaat van: punkman op januari 26, 2013, 19:48:29
Zijn er toch echt 9.
Staat ook op Cambuur.nl
ok dat is mooi dan :)
Citaat van: marrumer op januari 26, 2013, 19:31:54
ben net terug uit nieuwehorne. was een leuke wedstrijd maar ik heb 8 doelpunten geteld en niet 9.
Of was het zo saai dat je ff ingedommeld ;) was?
Lijkt me een nette prestatie. Twee jaar gelegen in voorbereiding speelden we nog gelijk daar in de polder meende ik...
als het doelpunt vlak na de rust was, dan was ik binnen in de kantine aan het patat eten :P
Vanmiddag een leuke wedstrijd voor onze reserves dertig km verderop?!
Geklikt en ben miljonair geworden. Echt een aanrader!
Citaat van: papier op maart 13, 2024, 22:08:07
Geklikt en ben miljonair geworden. Echt een aanrader!
mooi dan kest nou wel even investeare in ut clubke :y
Spam verwijderd, heren melders (3) Dank U.
Nou dacht ik we hebben een oefenwedstrijd met Pasen :koffie
Deze onzin ook verwijderd.
(ChatgGPT, opdracht schrijf een fictief verslag van een oefenwedstrjd tussen Cambuur en een stel paashazen )
:_schater :_schater
Maar weer van osch he, die bal was houdbaar :proost
Zaterdag 20 juli oefenwedstrijd tegen SV Meppen in Dronrijp.
Citaat van: Bernardo op mei 21, 2024, 15:46:39
Zaterdag 20 juli oefenwedstrijd tegen SV Meppen in Dronrijp.
Laat ons nou gewoon eens mooi over de grens oefenen. :O
(https://pbs.twimg.com/media/GOG_4NPWsAAG2eN?format=png&name=small)
Teleurstellende oefencampagne tot nu toe
Tis al jaren lastig met ons oefenwedstrijden. Beetje knappe tegenstander in de buurt zoals jaren terug met Sparta in Franeker word binnen een minuut verboden door de burgemeester aldaar. In de provincie is iedereen bang voor ongereldheden. Zo jammer.
Citaat van: sunderland op mei 21, 2024, 18:54:05
Tis al jaren lastig met ons oefenwedstrijden. Beetje knappe tegenstander in de buurt zoals jaren terug met Sparta in Franeker word binnen een minuut verboden door de burgemeester aldaar. In de provincie is iedereen bang voor ongeregeldheden. Zo jammer.
Is voor mij niet echt van belang een goede voorbereiding draaien zodat er een team staat bij aanvang competitie daar draait een voorbereiding voor mij om.. En tegen deze eerste tegenstanders(dit is nog niet het hele oefenprogramma) kan je goed systemen in slijpen.
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2024, 19:03:05
Is voor mij niet echt van belang een goede voorbereiding draaien zodat er een team staat bij aanvang competitie daar draait een voorbereiding voor mij om.. En tegen deze eerste tegenstanders(dit is nog niet het hele oefenprogramma) kan je goed systemen in slijpen.
Is dat niet veel mooier tegen een tegenstander van enig formaat? In hoeverre zijn amateurclub(s) (want dat zijn ze alle 4) goede graadmeters? Dan kan je met plan A of plan B spelen je weet uiteindelijk niet waar je staat.
Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 20:04:10
Is dat niet veel mooier tegen een tegenstander van enig formaat? In hoeverre zijn amateurclub(s) (want dat zijn ze alle 4) goede graadmeters? Dan kan je met plan A of plan B spelen je weet uiteindelijk niet waar je staat.
meppen zou onderkant kkd zijn of middenmoot 2e
Divisie.
Oldenburg nog iets minder. Zijn wel teams met veel conditionele power voetballend niet bijzonder
Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 20:04:10
Is dat niet veel mooier tegen een tegenstander van enig formaat? In hoeverre zijn amateurclub(s) (want dat zijn ze alle 4) goede graadmeters? Dan kan je met plan A of plan B spelen je weet uiteindelijk niet waar je staat.
Zitten vaak hoge kosten aan en organisatorische vaak lastig gemaakt door de/een driehoek. Maar goed er komen nog wedstrijden bij dus wie weet zit er wat leuks tussen :thumbsup
Op de site van Emmen staat dat Emmen oefent tegen Cambuur op zaterdag 13 juli om 17.00. Locatie nog niet bekend.
Citaat van: RG op juni 13, 2024, 01:29:19
Op de site van Emmen staat dat Emmen oefent tegen Cambuur op zaterdag 13 juli om 17.00. Locatie nog niet bekend.
Verassende tegenstander. Nu nog even oefenen tegen Zwolle en dan is de voorbereidingsbingo weer compleet. Kunnen we Silvester daar ook meteen achter laten :thumbsup
Zaterdag 13 juli in Warga tegen Emmen !
Wedstrijd begint 18 uur
Citaat van: sunderland op juni 18, 2024, 21:43:26
Zaterdag 13 juli in Warga tegen Emmen !
Waar hest dat vandaan?
Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2024, 11:03:00
Waar hest dat vandaan?
Info klopt. Heb flyer gezien, maar kan hem niet meer vinden.
3x40 minuten
Nu al zin in de vierde helft. _O_
(https://pbs.twimg.com/media/GQnlytJWcAA3nX2?format=jpg&name=medium)
kom op de fiets............... :zucht at mien ogen un zadel sien,begint mien achterwerk al te protesteren 8P :y
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Citaat van: EdsjeSCC op juni 22, 2024, 12:09:14
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Maar dan wel heel vroeg in de ochtend :zweep
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2024, 12:30:55
Maar dan wel heel vroeg in de ochtend :zweep
een beetje cambuursupporter heeft dat er voor over :zweep
Citaat van: EdsjeSCC op juni 22, 2024, 12:09:14
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Haha, dat gaat niet gebeuren... ga gewoon in mn prachtige 3008.
Citaat van: EdsjeSCC op juni 22, 2024, 12:09:14
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Dan zou ik meer dan 1200 km moeten fietsn :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 22, 2024, 13:54:12
Dan zou ik meer dan 1200 km moeten fietsn :_schater
Dan nu maar beginnen :zweep
Bist er su maar
Serieuze vraag; Mag je bij DTD vrijdag een hond meenemen, mits aangelijnd en met zichtbare poepzakjes?
Volgens mij heb ik dit in voorgaande jaren wel gezien namelijk.
Het is ?f meebrengen ?f niet gaan; Het kan even niet anders
Citaat van: Drumfather SCC op juli 03, 2024, 13:42:34
Serieuze vraag; Mag je bij DTD vrijdag een hond meenemen, mits aangelijnd en met zichtbare poepzakjes?
Volgens mij heb ik dit in voorgaande jaren wel gezien namelijk.
Het is ?f meebrengen ?f niet gaan; Het kan even niet anders
Dat is een goeie vraag?!
Ik suu even belle met de administratie?
Citaat van: Leovardia op juli 03, 2024, 14:41:15
Dat is een goeie vraag?!
Ik suu even belle met de administratie?
Heb oppas kunnen regelen via een omweg
Zaten geen kwade bedoelingen bij overigens.
Ons beestje is veel gewend maar uiteindelijk is het beter om alleen te gaan.
Welzijn van de hond is belangrijker
Citaat van: Drumfather SCC op juli 04, 2024, 09:42:22
Heb oppas kunnen regelen via een omweg
Zaten geen kwade bedoelingen bij overigens.
Ons beestje is veel gewend maar uiteindelijk is het beter om alleen te gaan.
Welzijn van de hond is belangrijker
Goed om te horen!!
(https://pbs.twimg.com/media/GRvKyytXsBM_Ix5?format=jpg&name=large)SC Cambuur speelt na rust met deze elf: Reiziger: Ottesen, Zorgdrager, Smand, Marsman; Van Kaam (C), Potma, De Jong; Van der Water, Kooistra en Van der Veen
SC Cambuur-VFB Oldenburg 3-2(1-1) 2x Smit en v/d Veen
Wel weer tegendoelpunten uit corner en communicatie hoorde ik
Is er nog iemand van dit mooie forum heen geweest ? Zag op foto?s dat het niet zo heel druk was
Citaat van: justremco op juli 05, 2024, 21:00:36
Is er nog iemand van dit mooie forum heen geweest ? Zag op foto?s dat het niet zo heel druk was
Sneu voor de organisatie zo. Je verwacht in het zonnetje te staan bij 25 graden, maar je krijgt dit graftakkeweer... :|
Ben er geweest niks bijzonders te melden.
Ik kan nog wel genieten van van der Water hoor? :thumbsup
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2024, 21:06:41
Sneu voor de organisatie zo. Je verwacht in het zonnetje te staan bij 25 graden, maar je krijgt dit graftakkeweer... :|
ja en tegelijk met het ek hadden beter zondag kunnen spelen
Waarom ontbrak De Leeuw vandaag?
Citaat van: HansKazan op juli 05, 2024, 23:55:37
Waarom ontbrak De Leeuw vandaag?
Heeft een hoofdwond opgelopen op de training
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2024, 21:44:10
Ben er geweest niks bijzonders te melden.
Ik kan nog wel genieten van van der Water hoor? :thumbsup
Als van der Water zijn kop gewoon de juiste kant op heeft staan is het gewoon een van de beste buitenspelers van de KKD.. misschien wel de beste. Snap niet waarom die zo aan het klooien was/is..
Citaat van: ChantiSCC op juli 06, 2024, 00:21:52
Als van der Water zijn kop gewoon de juiste kant op heeft staan is het gewoon een van de beste buitenspelers van de KKD.. misschien wel de beste. Snap niet waarom die zo aan het klooien was/is..
Begrijp ik ook niks van. Je wordt royaal betaald voor het mooiste beroep van de wereld en nog kun je het niet opbrengen je professioneel en coachbaar op te stellen. :_spank
Die forceert gewoon een breuk voor als er geen belangstelling komt. Dan ken ie een zak geld meekrijgen en alsnog elders lekker ballen.
Waar en wanneer is de volgende oefenwedstrijd.
Hoe was het gisterenavond? En hoe speelde vd Water?
Citaat van: Bussum op juli 06, 2024, 09:01:21
Hoe was het gisterenavond? En hoe speelde vd Water?
Plichtmatig.. Is bezig met een club dus kan zich niet focussen op 2 dingen tegelijk.
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2024, 11:29:53
Plichtmatig.. Is bezig met een club dus kan zich niet focussen op 2 dingen tegelijk.
1 ding is doorgaans al moeilijk genoeg voor m :devil
Citaat van: justremco op juli 06, 2024, 12:21:38
1 ding is doorgaans al moeilijk genoeg voor m :devil
:_schater :_schater :zweep
Citaat van: denistel op juli 05, 2024, 22:10:38
ja en tegelijk met het ek hadden beter zondag kunnen spelen
Nou dat zie je toch niet aankomen. Nederland speelde niet eens dus waarom EK verkiezen boven je eigen club?
2 e helft een compleet nieuw team. Vond Nieling opvallen. Groot en sterk en handelt veel sneller als Smand . Bal krijgen en gelijk vooruit spelen. Zijn lange ballen zijn ook uitstekend. Verder 1ste helft veel ruimte waar de Duitser dan inliep maar niet de bal kreeg omdat het dan weer bal terug was van Poll. Poll is een beste jongen maar komt zelfs in dit soort wedstrijden te kort
Waarschijnlijk komen we voor het eind van de transferperiode tot de conclusie dat Poll/Marsman licht is.
Poll was tegen N.E.C. wel erg goed en die potjes doen er toe, dus helemaal afschrijven doe ok Poll niet. Die krullebol kan ik nog niet inschatten.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 14:34:56
2 e helft een compleet nieuw team. Vond Nieling opvallen. Groot en sterk en handelt veel sneller als Smand . Bal krijgen en gelijk vooruit spelen. Zijn lange ballen zijn ook uitstekend. Verder 1ste helft veel ruimte waar de Duitser dan inliep maar niet de bal kreeg omdat het dan weer bal terug was van Poll. Poll is een beste jongen maar komt zelfs in dit soort wedstrijden te kort
die laatste zin hoeft dan weer niet.
ik heb vorig seizoen fases gezien dat ik verlangde naar kenny teijsse maar hij had ook hele goeie wedstrijden,zeker richting eind competitie.
laat maar groeien.
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2024, 21:44:10
Ben er geweest niks bijzonders te melden.
en r?lke? ook niks?
Citaat van: okkele op juli 06, 2024, 15:02:06
die laatste zin hoeft dan weer niet.
ik heb vorig seizoen fases gezien dat ik verlangde naar kenny teijsse maar hij had ook hele goeie wedstrijden,zeker richting eind competitie.
laat maar groeien.
tja . Hij zou ook een paar x een lange bal geven maar die waren over de zijlijn. Weet wel dat het niet hoeft maar hij laat die gene voor hem( de nieuwe Belg) absoluut niet beter spelen en daar moet je ook naar kijken?
Het liefst wil je een nieuwe linksback, maar aangezien er op veel andere plekken nog directe versterking nodig is, zal dit denk ik niet gebeuren.
Keeper
Ottensen/Gabi
Nieuw
Nieling
Poll
Souren
Nieuw
De Jong/Rolke
Pauwels
Smit/Nieuw
Nieuw
Pio lijkt mij:
Rechter centrale verdediger
Creatieve middenvelder (links)
Linksbuiten
Spits indien Smit vertekt
En natuurlijk een keeper(liefst ervaren).
klopt wel, maar ze zullen daarin priotiseren en aan het eind kijken wat er evt. nog mogelijk is.
Een zwakke linksback kom je mee weg, een zwakke keeper of spits niet.
EN we moeten uitkijken geen overbodige spelers te halen die de jeugd in de weg zit.
Viel ook op hoe makkelijk Narthy mee kan. Die kan ook makkelijk basis speler worden
Zolang Vd Water er is hebben we genoeg buitens in mijn ogen. Vd Water, Balk, Benji en Kooistra/Veen
Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 16:33:49
Viel ook op hoe makkelijk Narthy mee kan. Die kan ook makkelijk basis speler worden
Dat bedoelde ik met priotiseren.
Het zou best kunnen dat we aan 1 creatieve middenvelder genoeg hebben met Narty en Schaapman(?) als back-ups.
Op 6 zie ik zo snel niet een back-up maar laat de voorbereiding dat maar uitwijzen.
Citaat van: papier op juli 06, 2024, 16:35:41
Zolang Vd Water er is hebben we genoeg buitens in mijn ogen. Vd Water, Balk, Benji en Kooistra/Veen
Kwantitatief wel ja. Kwalitatief totaal niet.
Hoop niet op hetzelfde gepruts als afgelopen seizoen op de vleugels.
Citaat van: AL op juli 06, 2024, 15:29:57
Het liefst wil je een nieuwe linksback, maar aangezien er op veel andere plekken nog directe versterking nodig is, zal dit denk ik niet gebeuren.
Keeper
Ottensen/Gabi
Nieuw
Nieling
Poll
Souren
Nieuw
De Jong/Rolke
Pauwels
Smit/Nieuw
Nieuw
Pio lijkt mij:
Rechter centrale verdediger
Creatieve middenvelder (links)
Linksbuiten
Spits indien Smit vertekt
En natuurlijk een keeper(liefst ervaren).
En Balk??
Citaat van: AL op juli 06, 2024, 17:39:28
Kwantitatief wel ja. Kwalitatief totaal niet.
Hoop niet op hetzelfde gepruts als afgelopen seizoen op de vleugels.
Omdat jij voor het gemak aanneemt dat de jonge spelers niet beter worden, bijzondere aanname... Maar daarentegen komt er nog zeker wat bij op de vleugels.
Gewoon zorgen voor 3 buitenspelers (Balk, Pauwels en nog eentje, wellicht een huurling). En iedere week de 2 opstellen die het beste in vorm zijn en de ander invallen.
En achter die 2 heb je dan nog Kooistra en vVeen die in ieder geval snelheid brengen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2024, 18:23:05
Omdat jij voor het gemak aanneemt dat de jonge spelers niet beter worden, bijzondere aanname... Maar daarentegen komt er nog zeker wat bij op de vleugels.
Welke jonge spelers bedoel je?
Kooistra mag van mij basis (erg gecharmeerd van hem), maar is volgens iedereen (inclusief ts) niet klaar voor de basis.
Vd Veen vind ik ook talentvol maar lijkt nog iets verder van basis te staan dan Kooistra.
Balk ben ik geen fan van. In de kleinere ruimtes vrij beperkt.
Als je voor staat en moet counteren, kun je hem wel inbrengen.
Vd Water gaat hoop ik weg.
Pauwels en een nieuwe hoop ik op voor de basis.
En wat mij betreft Kooistra veel speelminuten.
Citaat van: AL op juli 06, 2024, 17:39:28
Kwantitatief wel ja. Kwalitatief totaal niet.
Hoop niet op hetzelfde gepruts als afgelopen seizoen op de vleugels.
Dan kunnen we wel 80 buitenspelers halen.
Citaat van: papier op juli 07, 2024, 09:20:10
Dan kunnen we wel 80 buitenspelers halen.
Met Balk, Pauwels, een nieuwe ,v/d Veen en Kooistra zijn de posities prima bezet, en zo niet kan je in de winterstop nog ingrijpen om in bijvoorbeeld in Engeland een speler te huren of een O21 die het prima doet toe te voegen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2024, 11:25:56
Met Balk, Pauwels, een nieuwe ,v/d Veen en Kooistra zijn de posities prima bezet, en zo niet kan je in de winterstop nog ingrijpen om in bijvoorbeeld in Engeland een speler te huren of een O21 die het prima doet toe te voegen.
Helemaal eens hoor, was meer in de zin van dat het kwalitatief niet genoeg is. Dan kunnen we blijven halen, kwalitatief is het nooit goed genoeg. Daarbij moeten we vooral een selectie hebbe die elkaar beter maakt/bij elkaar past en dan komen we er wel. Met Balk/Vdwater of vervanger heb je in principe 2 goede buitens. Benji nog een vraagteken maar is als het goed is goed gescout. Dan Vd Veen en Kooistra als talenten er nog achter (al denk ik dat we Benji misschien ook nog in dat rijtje moeten scharen gezien z'n leeftijd/ervaring). Dan hebben we het aardig bezet hoor.
Buitens moeten gewoon lef en vertrouwen hebben en de actie maken. Als het elftal goed is, komt het dan goed.
Volgens mij moet Cambuur nu vooral twee ? drie spelers van plusminus 30 jaar halen. Want dat is wat er bij Cambuur naar mijn idee vooral aan ontbrak. Spelers die het in het veld kunnen regelen en waar dus opknapt geluisterd wordt. Zoals in het kampioensjaar Stevens, Mac en M?hren. Dat schortte het vorig jaar vooral aan. Iemand die bv van der Water op z?n plek zet wanneer ie niks presteert
Citaat van: James op juli 07, 2024, 18:20:22
Volgens mij moet Cambuur nu vooral twee ? drie spelers van plusminus 30 jaar halen. Want dat is wat er bij Cambuur naar mijn idee vooral aan ontbrak. Spelers die het in het veld kunnen regelen en waar dus opknapt geluisterd wordt. Zoals in het kampioensjaar Stevens, Mac en M?hren. Dat schortte het vorig jaar vooral aan. Iemand die bv van der Water op z?n plek zet wanneer ie niks presteert
Als je goed naar Henk hebt geluisterd gaf hij dit al aan in zijn laatste interview.. https://www.youtube.com/watch?v=mRH8PxXjW7c
Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2024, 18:35:39
Als je goed naar Henk hebt geluisterd gaf hij dit al aan in zijn laatste interview.. https://www.youtube.com/watch?v=mRH8PxXjW7c
Dank voor het delen. Goed om te horen dat er zo over gedacht wordt want Cambuur heeft best wel een paar leuke talenten rondlopen, ook vanuit de vorig jaar al doorgestroomde o21. Als je daar wat ervaring naast kan zetten wordt het team direct sterker en zullen de talenten ook meer waard gaan worden.
Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2024, 18:35:39
Als je goed naar Henk hebt geluisterd gaf hij dit al aan in zijn laatste interview.. https://www.youtube.com/watch?v=mRH8PxXjW7c
Heel benieuwd naar deze "routiniers" _O_
Citaat van: Bussum op juli 08, 2024, 10:05:49
Heel benieuwd naar deze "routiniers" _O_
Ik niet :_schater :X
In de as zijn nog vacatures voor:
keeper, centraal achterin, creatieve middenvelder
Dat zijn mooie posities voor geroutineerde spelers.
Waarschijnlijk ook een spits, maar daar hebben we de Leeuw ook nog als zeer ervaren kracht.
Citaat van: Bussum op juli 08, 2024, 11:12:05
Mats 8)
wieffer gaat naar Engeland....
Je zit helemaal mis :_schater
Citaat van: Bussum op juli 08, 2024, 11:12:05
Mats 8)
Traint weer mee bij RKC las ik, zou wel een mooie stunt zijn voor ons.
Waren we al eens een keer "heel close" met deze Seuntjes alleen pakte SCC (we noemen geen namen) niet door?
Mats Seuntjes, dacht dat we onze les wel hadden geleerd met Vd Water. Mats komt in interviews niet direct over als een stabiele persoonlijkheid, net als vd Water. Ik zou er niet aan beginnen. Talent genoeg trouwens, zou een hele goede spits of valse spits voor ons kunnen zijn.
Citaat van: V-man op juli 08, 2024, 21:34:13
Waren we al eens een keer "heel close" met deze Seuntjes alleen pakte SCC (we noemen geen namen) niet door?
Hij had volgens mij Cambuur zijn ja woord al gegeven maar toen werd zijn broer ziek en/Of ging hij scheiden?
Was iets persoonlijks
Citaat van: moodygrunn op juli 08, 2024, 21:58:41
Mats Seuntjes, dacht dat we onze les wel hadden geleerd met Vd Water. Mats komt in interviews niet direct over als een stabiele persoonlijkheid, net als vd Water. Ik zou er niet aan beginnen. Talent genoeg trouwens, zou een hele goede spits of valse spits voor ons kunnen zijn.
Aan de ene kant zeg je nee en aan de andere kant ja. Ik twijfel nu ook :proost
Mats spits Van der water op de flank
Normaal gesproken speel je dan 100% om promotie |:)
Vrijdag 2 augustus spelen we een oefenwedstrijd in en tegen Venlo. 19:00
Citaat van: Hirsch op juli 09, 2024, 10:22:00
Vrijdag 2 augustus spelen we een oefenwedstrijd in en tegen VVV. 19:00
In VVV? Hoe moet ik dat voor me zien?
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2024, 10:24:37
In VVV? Hoe moet ik dat voor me zien?
In het stadion van VVV:
https://www.vvv-venlo.nl/nieuws/vvv-venlo-speelt-herman-teeuwen-memorial-op-vrijdag-2-augustus-tegen-sc-cambuur
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2024, 10:24:37
In VVV? Hoe moet ik dat voor me zien?
:gelekaart
Ivm Code Oranje die op komst is is er al bekend of er uberhaupt gevoetbald wordt vanavond?
Citaat van: Voorstopper op juli 09, 2024, 11:47:36
Ivm Code Oranje die op komst is is er al bekend of er uberhaupt gevoetbald wordt vanavond?
Vanaf 2200 uur kans op onweer in de regio Drachten, de wedstrijd is ongeveer 2100 uur afgelopen, dus zeg het maar..
Meerdere profclubs hebben inmiddels hun oefenwedstrijden verschoven naar een eerder tijdstip. Zo start een oefenpotje van DKV in Joure een uur eerder (17:45 uur). Gaat wellicht bij Cambuur ook nog wat verschuiven in het tijdstip.
Citaat van: Stiens op juli 09, 2024, 12:18:30
Meerdere profclubs hebben inmiddels hun oefenwedstrijden verschoven naar een eerder tijdstip. Zo start een oefenpotje van DKV in Joure een uur eerder (17:45 uur). Gaat wellicht bij Cambuur ook nog wat verschuiven in het tijdstip.
Tegen een BVO is het verschuiven wat makkelijker dan tegen amateurs. Sommige staan tot 4 op een steiger of zitten tot 5 op kantoor. ;)
De oefenwedstrijd van SC Cambuur tegen Drachtster Boys van vanavond is vanwege het dreigende noodweer vervroegd naar 18:00 uur
https://cambuur.nl/nieuws/wedstrijd-drachtster-boys-sc-cambuur-vervroegd-naar-18-00-uur/
(https://pbs.twimg.com/media/GSDjxyRWkAAc9J0?format=jpg&name=900x900)EDIT: Marsman speelt dit seizoen met nummer 25.
1-0 achter?..
Citaat van: justremco op juli 09, 2024, 18:13:40
1-0 achter?..
1-1 v Mullem en Souren er geblesseerd af
Citaat van: papier op juli 09, 2024, 18:30:38
1-1 v Mullem en Souren er geblesseerd af
1-2! Smit
1-3 Pauwels
1-4 Smit
Wat heeft Souren?
Citaat van: Bernardo op juli 09, 2024, 18:51:39
Wat heeft Souren?
Had al wat last van zijn enkels, in verband met overgang van kunst naar natuurgras..
SC Cambuur is met de volgende namen aan de tweede helft begonnen: Minnema, Zorgdrager, Smand, Vogelzang, Poll, Nartey, R?lke, Potma, Van der Water, De Leeuw en Kooistra.
1-5 Potma
Dit ploegje moet je oprollen met 10 doelpunten verschil? :zweep
1-6 v/d Water
1-7 Kooistra
1-8 de Leeuw
1-9 Poll
EINDE WEDSTRIJD!
SC Cambuur wint op overtuigende wijze van Drachtster Boys. Dankzij doelpunten van Smit (2x), Van Mullem, Pauwels, Potma, Van der Water, Kooistra, De Leeuw en Poll eindigt de oefenwedstrijd in 1-9!
Prima uitslag.
Was er ook iemand bij ? Grijskijkert?
SC CAMBUUR WINT OOK TWEEDE WEDSTRIJD VAN OEFENCAMPAGNE
9 juli 2024, 19:58
SC Cambuur heeft ook de tweede oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen gewonnen. Op bezoek bij Drachtster Boys won de geel-blauwe formatie dinsdagavond met 1-9.
De oefencampagne werd vorige week afgetrapt met een 2-3 overwinning op VfB Oldenburg. Ten opzichte van die wedstrijd kende het basisteam van SC Cambuur in Drachten enkele wijzigingen. Brett Minnema, Bram Marsman, Dani?l van Kaam en Fedde de Jong waren de nieuwe namen die aan de aftrap verschenen. Tyrique Mercera, Jeremy van Mullem, Bryant Nieling, Nicky Souren, Remco Balk, Milan Smit en Benjamin Pauwels completeerden het elftal.
Zij verschenen niet om 19.00 uur, maar al om 18.00 uur aan de aftrap. De wedstrijd begon vanwege het voorspelde noodweer een uur eerder dan aanvankelijk de bedoeling was. Onder warme (en droge) omstandigheden kende SC Cambuur een valse start van de wedstrijd. Drachtster Boys nam in de vierde minuut brutaal de leiding door na een corner Minnema te verschalken.
Een andere tegenvaller was dat Souren kort na het openingsdoelpunt de strijd moest staken. De middenvelder kreeg een tik te verwerken en kon niet verder. Met Matthias Nartey als vervanger binnen de lijnen trok SC Cambuur vervolgens het initiatief naar zich toe. Nadat Smit de paal raakte, schoot halverwege de eerste helft Van Mullem op aangeven van Pauwels raak in de lange hoek.
Daarna ging het snel in Drachten. Eerst knalde Smit een door Balk verdiende strafschop binnen, daarna maakte Pauwels zijn eerste in het geel-blauw door hard raak te schieten en vervolgens tekende Smit voor de 1-4 door uit de draai zijn tweede van de avond te maken. Zo ging de formatie van Henk de Jong ondanks de vroege achterstand alsnog met een ruime voorsprong de rust in.
Met een bijna compleet nieuw elftal begon SC Cambuur aan de tweede helft. Minnema en Nartey bleven staan, Bjarn Zorgdrager, Buddy Vogelzang, Floris Smand, Thomas Poll, Tony R?lke, Steyn Potma, Wiebe Kooistra, Michael de Leeuw en Silvester van de Water kwamen erbij. Yoram van der Veen kwam vroeg na rust ook binnen de lijnen. Hij verving de vroeg in de wedstrijd ingevallen Nartey.
Ondanks de vele wijzigingen ging SC Cambuur na rust verder waar het was gebleven. Potma maakte na een uur de eerste van de tweede helft en tevens de mooiste van de avond. Door naar zijn linkerbeen te draaien en de bal in de verre kruising te krullen, maakte hij de 1-5. Van der Water (kopbal), Kooistra (schot), De Leeuw (intikker) en Poll (schot) voerden de score vervolgens op, met een 1-9 eindstand tot gevolg.
De oefencampagne van SC Cambuur gaat komende zaterdag verder. Dan staat om 18.00 uur op het sportcomplex van vv Warga een wedstrijd tegen FC Emmen (drie blokken van veertig minuten) op het programma.
Opstelling SC Cambuur eerste helft: Minnema; Mercera, Van Mullem, Nieling, Poll; Souren (12. Nartey), De Jong, Van Kaam; Balk, Smit, Pauwels
Opstelling SC Cambuur tweede helft: Minnema; Zorgdrager, Vogelzang, Smand, Poll; Nartey (50. Van der Veen), R?lke, Potma; Kooistra, De Leeuw, Van der Water
Scoreverloop:
0-1
1-1 Van Mullem
1-2 Smit
1-3 Pauwels
1-4 Smit
1-5 Potma
1-6 Van der Water
1-7 Kooistra
1-8 De Leeuw
1-9 Poll
Citaat van: sunderland op juli 09, 2024, 20:17:00
Was er ook iemand bij ? Grijskijkert?
Ik niet, heb alles van internet geplukt..
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2024, 20:28:30
Ik niet, heb alles van internet geplukt..
Als ik t niet dacht..... :devil
1-9 tegen een gerenommeerde amateurploeg is netjes. Zeker gelet op onze bekeravonturen. Het zegt niks maar toch ook wel weer wat. Forza Cambuur op naar een mooi nieuw seizoen!
Zijn er ook beelden van de oefenwedstrijden?
Buddy Vogelzang (AFC ?34) en Steyn Potma (FC Groningen) zijn overigens 2 nieuwe spelers in O21 , als vervangers voor de O21 jongens die vertrokken zijn. Harmen Boelsma (ONS Sneek) en Jim Croqu? (Vitesse) zijn de andere 2 nieuwelingen in O21.
Misschien nog wat te vroeg om te oordelen. Maar wederom een tegendoelpunt. weer uit een hoekschop. Hoop wel dat het verdedigend nog beter wordt of dat er nog wat gehaald wordt voor de verdediging
Er moet sowieso nog een centrale verdediger bij toch?
Citaat van: Mike SCC op juli 10, 2024, 10:25:34
Er moet sowieso nog een centrale verdediger bij toch?
En een keeper, en zullen nog wel een paar ervaren krachten bij de selectie aanschuiven... ;)
Al iets bekend over de blessure van Souren?
Citaat van: anderszchristian op juli 10, 2024, 11:23:31
Al iets bekend over de blessure van Souren?
Kreeg een tik op zijn gevoelige enkels, uit voorzorg er uitgehaald..
Is er een stream vandaag?
Citaat van: papier op juli 13, 2024, 15:57:29
Is er een stream vandaag?
Nee, willen ze niet bij oefenwedstrijden in de regio.
(https://pbs.twimg.com/media/GSYHvtIW4AAeYE3?format=jpg&name=large)
Ik denk de sterkste opstelling zoals nu mogelijk??
Hoe goed is die R?lke?
En hoe staat het met de langdurig geblesseerden?
Al iemand op de weg terug?
Citaat van: zeewolde op juli 13, 2024, 17:39:31
Hoe goed is die R?lke?
En hoe staat het met de langdurig geblesseerden?
Al iemand op de weg terug?
die 2 die jij bedoelt zitten niet bij de selectie.
7. 0-1 uit een penalty
0-2
60. 1-2 Poll
Nog 60 minuten dan om te winnen. :proost
2 - 2 inmiddels 8)
Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2024, 19:26:20
Nog 60 minuten dan om te winnen. :proost
61. SC Cambuur begint met de volgende elf namen aan de tweede helft: Minnema; Mercera, Van Mullem, Vogelzang, Marsman; R?lke, Nartey, Potma; Van der Water, De Leeuw en Kooistra.
62. 2-2 Mercera
Het oefenduel tussen SC Cambuur en FC Emmen eindigt in 2-2.
Citaat van: zeewolde op juli 13, 2024, 17:39:31
Hoe goed is die R?lke?
En hoe staat het met de langdurig geblesseerden?
Al iemand op de weg terug?
Viel mij niet tegen wat ik zag, solide betrouwbare speler... kun je gebruiken in een elftal. Geen top maar zeer zeker ook geen flop. Eerste keer Cambuur weer gezien, na de wissels een aanmerkelijk frisser Cambuur, tegen een aanmerkelijk minder Emmen dan met hun basis. Vies nat weer, dus nu aan de berenburg, later !
Citaat van: Specuveter op juli 13, 2024, 17:37:18
Ik denk de sterkste opstelling zoals nu mogelijk??
v kaam weer met fedde dat werkt niet hebben we vorig seizoen
vaak genoeg gezien. er moet meer oit op het middenveld is mijn
mening,
Citaat van: denistel op juli 14, 2024, 10:56:22
v kaam weer met fedde dat werkt niet hebben we vorig seizoen
vaak genoeg gezien. er moet meer oit op het middenveld is mijn
mening,
Souren wordt de nummer 6
Van Kaam De nummer 8
3e man????
Citaat van: Specuveter op juli 14, 2024, 11:30:09
Souren wordt de nummer 6
Van Kaam De nummer 8
3e man????
Rolke, Nartey, de Jong of nog een onbekende nieuwe... Van Kaam vertrekt nog wel..
Narthy is wel basis volgens mij. Vind hem zelfs de beste
(https://pbs.twimg.com/media/GSn1I1YWAAQipcO?format=jpg&name=large)
4. 0-1 Balk
20. 0-2 de Leeuw
21. 0-3 Ottesen
24. 0-4 de Leeuw
Opvallend dat de backs steeds scoren.
39. 0-5 Balk
45. 0-6 Balk
Normale uitslag....
Alhoewel ik was er vorig jaar en toen hadden we er meer moeite mee.
De opstelling in de tweede helft: Minnema; Mercera(71. Potma), Zorgdrager, Smand, Marsman; Nartey, De Jong, Van Kaam; Van der Water, Kooistra en Van der Veen.
59. 0-7 v/d water
60. 0-8 Kooistra
70. 0-9 v/d Water
73. 0-10 Kooistra
77. 0-11 Zorgdrager
Dank je wel Grijsje voor je actuele berichtgeving...... Ik was in Wergea en zaterdag kijk ik ff in Harlingen. |:)
83. 0-12 eigen doelpunt
En dit is ook de eindstand...
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 16, 2024, 20:45:17
Dank je wel Grijsje voor je actuele berichtgeving...... Ik was in Wergea en zaterdag kijk ik ff in Harlingen. |:)
|:) |:) |:)
Ook geweest. Souren een erg goede speler, positioneel erg goed en stap eerder denken dan de rest. De leeuw ook een nivo tje verder met zin loopacties. Pauwels een echte flankspeler met diepgang snelheid en durf. Echt genoten vandaag de eerste helft. Ik weet het waren maar amateurs. . Maar ben al jaren in kootstertille geweest maar het zag er veel beter uit dan de laatste jaren .
Citaat van: Specuveter op juli 16, 2024, 19:52:17
Normale uitslag....
Alhoewel ik was er vorig jaar en toen hadden we er meer moeite mee.
is echt niet zo. Ze maken 6 maar cre?ren er nog wel 15, Was echt prima hoor eerste helft
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 16, 2024, 20:45:17
Dank je wel Grijsje voor je actuele berichtgeving...... Ik was in Wergea en zaterdag kijk ik ff in Harlingen. |:)
zaterdag ook maar even met mijn zoon in Harlingen kijken.
Gisteravond een geweldige Pauwels gezien. Souren en Nieling ook goed. De Leeuw valt mij ook niet tegen. En Balk had niet eens een gele kaart, dus hij mag mee doen in harlingen komend weekend.
Citaat van: Beul B op juli 17, 2024, 12:38:32
Gisteravond een geweldige Pauwels gezien. Souren en Nieling ook goed. De Leeuw valt mij ook niet tegen. En Balk had niet eens een gele kaart, dus hij mag mee doen in harlingen komend weekend.
Balk moet z'n gif en winnaarsmentaliteit met het hoofd erbij inzetten, dan gaat hij flinke stappen maken. Dus prima dat hij iemand vloert maar niet als het niet nodig is en ook niet meer mekkeren tegen de scheids.
Is er al bekend waar er gespeeld wordt komende zaterdag?
Citaat van: Beul B op juli 17, 2024, 12:38:32
Gisteravond een geweldige Pauwels gezien. Souren en Nieling ook goed. De Leeuw valt mij ook niet tegen. En Balk had niet eens een gele kaart, dus hij mag mee doen in harlingen komend weekend.
Was Pauwels echt zo goed?
Citaat van: Voorstopper op juli 17, 2024, 13:45:36
Is er al bekend waar er gespeeld wordt komende zaterdag?
Aanstaande zaterdag staat alweer de vijfde oefenwedstrijd van de campagne op de agenda en is op het terrein van fc Harlingen het Duitse SV Meppen de opponent (aftrap 17.00 uur)
Citaat van: Specuveter op juli 17, 2024, 13:47:14
Was Pauwels echt zo goed?
Vond m in Warga wel positief opvallen. Heeft snelheid en durft een actie te maken. Z?n rendement zal wel omhoog moeten maar dat weet ie zelf ook wel
Weet iemand of we in andere jaren ook toegankelijke oefenwedstrijden hebben gehad bij Epe? Ik meen ergens gelezen te hebben dat het tegen Den Bosch besloten is?
Citaat van: zeewolde op juli 16, 2024, 22:33:37
zaterdag ook maar even met mijn zoon in Harlingen kijken.
Mag jij de polder wel uit Duitser? :zucht
Citaat van: wacko jacko op juli 17, 2024, 14:45:22
Mag jij de polder wel uit Duitser? :zucht
:_schater
Ga je er ook heen?
Citaat van: papier op juli 17, 2024, 14:35:32
Weet iemand of we in andere jaren ook toegankelijke oefenwedstrijden hebben gehad bij Epe? Ik meen ergens gelezen te hebben dat het tegen Den Bosch besloten is?
tegen Grieken en Turken wel. Weet niet meer hoe die clubs allemaal heten. Was ook wel in Garderen daarvoor.
Citaat van: zeewolde op juli 17, 2024, 14:48:41
tegen Grieken en Turken wel. Weet niet meer hoe die clubs allemaal heten. Was ook wel in Garderen daarvoor.
Wat bedoel je met Grieken en Turken?
Ik heb ooit een wedstrijd in Oosterbeek gezien tegen Grieken, die was gewoon vrij toegankelijk. Tegen Den Bosch spelen ze bij SV Epe
(https://pbs.twimg.com/media/GS7-eDaWQAELzIz?format=jpg&name=large)
Graag weer de stand van zaken doorgeven.
Alvast bedankt.
Citaat van: bok op juli 20, 2024, 16:45:45
Graag weer de stand van zaken doorgeven.
Alvast bedankt.
Komt goed :thumbsup
Geen verrassingen in de opstelling
22. De eerste kansen van de wedstrijd zijn voor een sterker SC Cambuur. Gescoord is er nog niet in Harlingen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 17:28:10
22. De eerste kansen van de wedstrijd zijn voor een sterker SC Cambuur. Gescoord is er nog niet in Harlingen.
Tegen wie spelen we ook al weer?
Mooi fysiek sterk middenveld zo. Hopelijk zijn Nartey en R?lke ook voetballend goed genoeg voor de basis.
31. Drie wissels bij SC Cambuur. Smand, Van Kaam en Van der Water zijn erin gekomen voor Van Mullem, R?lke en Balk. Dit is na de drinkpauze...
37. Doelpunt SC Cambuur! Van der Water verschalkt de keeper met een stiftje: 1-0!
RUST! Een beter SC Cambuur leidt halverwege de wedstrijd met 1-0. Doelpunt v/d Water!
SC Cambuur begint met twee wijzigingen aan de tweede helft: Nartey en Smit zijn vervangen door De Jong en De Leeuw.
52. Doelpunt SC Cambuur! Na een prachtige aanval schiet De Leeuw op aangeven van De Jong de 2-0 binnen!
61. Vijf wissels aan geel-blauwe zijde. Van Mullem, Mercera, Marsman, R?lke en Balk vervangen Ottesen, Nieling, Poll, Souren en Pauwels.
87. Doelpunt SC Cambuur! Vlak voor tijd valt ook de 3-0. Het is Balk die ?m binnenschiet!
EINDE WEDSTRIJD!
Een overtuigende zege op SV Meppen1912 met 3-0!
Hoe was jansen ?
Prima uitslag, benieuwd naar het spel.
Sommige spelers speelden 2x ?
31e en 61e minuut werden ze gewisseld :|
Citaat van: fred op juli 20, 2024, 19:02:36
Sommige spelers speelden 2x ?
31e en 61e minuut werden ze gewisseld :|
Iedereen heeft een uur gespeelt op de keepers na...
Citaat van: bok op juli 20, 2024, 18:58:44
Hoe was jansen ?
Fenomenaal. Die zijn we kwijt voordat het seizoen begint.
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 19:09:47
Iedereen heeft een uur gespeelt op de keepers na...
Iedereen die mee was met de selectie. Kooistra en vVeen waren er niet bij, daar had dan liever eentje van gezien ipv vdWater.
Maar die zal wel in de etalage moeten.
Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2024, 19:18:33
Iedereen die mee was met de selectie. Kooistra en vVeen waren er niet bij, daar had dan liever eentje van gezien ipv vdWater.
Maar die zal wel in de etalage moeten.
De afwezige jonkies waren in Duitsland voor een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen O23, die met 3-0 verloren werd.
Citaat van: bok op juli 20, 2024, 18:58:44
Hoe was jansen ?
Had niet veel te doen maar wat hij deed was goed...
Dus wel een verbetering op het 1e gezicht en. De 0 gehouden dat is al uniek :)
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 19:09:47
Iedereen heeft een uur gespeelt op de keepers na...
vd Water , de Jong en de Leeuw niet.
Nartey en Smit ook masr een helft
Citaat van: bok op juli 20, 2024, 19:30:28
Dus wel een verbetering op het 1e gezicht en. De 0 gehouden dat is al uniek :)
de 0 houden was makkelijk, alleen die spits was goed maar moest het alleen doen.
Citaat van: zeewolde op juli 20, 2024, 19:30:59
vd Water , de Jong en de Leeuw niet.
Nartey en Smit ook masr een helft
Bijna iedereen dus :thumbsup
Citaat van: HansKazan op juli 20, 2024, 19:17:52
Fenomenaal. Die zijn we kwijt voordat het seizoen begint.
Geen 1 bal op hem af zien komen zeker :_schater
Kunnen we al een basiself maken van de selectie?
Citaat van: Noordcambuur op juli 20, 2024, 19:44:07
Kunnen we al een basiself maken van de selectie?
Denk waar we vandaag mee begonnen dan zomaar eens de basis kan zijn in de eerste wedstrijd mocht er niks meer bijkomen/vertrekken. Misschien op het.middenveld nog wat wisselingen.
(https://i.ibb.co/r7d9jj3/IMG-5016.jpg)
:_schater
Om te lachen is het eigenlijk niet, dit is geen toeval dat er zo?n foto geschoten wordt van deze grootheid.
en maar doorgaan met bashen :X
Citaat van: michello op juli 20, 2024, 19:58:02
(https://i.ibb.co/r7d9jj3/IMG-5016.jpg)
:_schater
Om te lachen is het eigenlijk niet, dit is geen toeval dat er zo?n foto geschoten wordt van deze grootheid.
Maakte een mooie goal en er gebeurde wel meteen wat toen hij inviel. Jammer dat het bovenin niet helemaal goed zit bij hem
Bij mij ook niet boven 8P
Het is geen bashen maar gewoon re?el. Hij heeft het zelf verziekt en moet weg.
Hij kan leuk voetballen maar als we daardoor weer gaan twijfelen over een 2e kans dan begint de elende straks weer opnieuw.
Mensen kunnen dus niet veranderen? Toegegeven dit soort foto's werkt niet echt mee bij de beeldvorming. Omdat er ook nooit echt over gesproken is wat er nou precies gebeurd is en hoe vd Water zijn toekomst hier ziet vullen wij dit wel lekker, veelal negatief, zelf in en das dan ook wel weer prima!
Ja ik snap je wel, heb t zelfde gevoel als jij.
Maar moeten we er na 60 70 paginas maar blijven doorgaan.
Vraag ik me af zolangzamerhand.
Kan dus gewoon dat hij hier dit jaar speelt he.... Moet je blijven afkraken? Ik denk dat niet meer.
Laat de directie zich er maar mee redden. En mocht hij blijven...ik ga mn eigen geel blauwe spelers gewoon aanmoedigen!
Je eigen spelers uitfluiten tijdens een wedstrijd is not done! Inderdaad supporten till the max!
Gebeurde dat? Het uitfluiten? Dat zou ik ook nooit doen. Ik ben er ook geen voorstander van om hem te loodsen eind augustus met 2/3 salaris. Dan kunnen we hem beter gewoon houden.
Citaat van: Bernardo op juli 20, 2024, 19:52:27
Denk waar we vandaag mee begonnen dan zomaar eens de basis kan zijn in de eerste wedstrijd mocht er niks meer bijkomen/vertrekken. Misschien op het.middenveld nog wat wisselingen.
vond het juist wel een lekker middenveld eerste helft zat pit in. Die Duitser lijkt mij een basisspeler te worden.
Pauwels moet effectiever worden.
Citaat van: zeewolde op juli 20, 2024, 21:06:08
Pauwels moet effectiever worden.
Dat was bij Kallon ook zo. Vaak zie je bij dit soort spelers als ze wat volwassener worden dat het beter wordt. Heb wel hoge verwachtingen van Pauwels.
Citaat van: V-man op juli 20, 2024, 20:50:46
Je eigen spelers uitfluiten tijdens een wedstrijd is not done! Inderdaad supporten till the max!
Uitfluiten niet maar ook geen 2e kans geven. Doorselecteren na 2 slechte seizoen en niet blijven aanmodderen.
Citaat van: michello op juli 20, 2024, 19:58:02
(https://i.ibb.co/r7d9jj3/IMG-5016.jpg)
:_schater
Om te lachen is het eigenlijk niet, dit is geen toeval dat er zo?n foto geschoten wordt van deze grootheid.
Kan al gauw een vertekend beeld geven zo?n foto natuurlijk. Of is bij jou elke foto altijd in 1x goed Michel? :P
Een fitte Van der Water is gewoon een top speler voor Cambuur in de kkd. Vam mij mag die wle blijven |:)
Citaat van: Stiens op juli 20, 2024, 22:00:18
Kan al gauw een vertekend beeld geven zo?n foto natuurlijk. Of is bij jou elke foto altijd in 1x goed Michel? :P
Wat is er ?berhaupt mis met de foto
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2024, 22:10:31
Wat is er ?berhaupt mis met de foto
Niet veel. Hij kijkt wat onge?nteresseerd. We lijken RTL Boulevard wel inderdaad. Zal de boel niet weer zo aansteken. :gelekaart
Als goedmakertje heb ik net een mooie foto gepost in ?nieuw stadion topic?
Over tot de orde van de dag. :proost
Ben niet bij de wedstrijd geweest. Als je ziet waar we nu al staan en vorig jaar om deze tijd zijn we echt al een stuk verder. Vorig seizoen tegen die Belgen was al een voorteken voor afgelopen seizoen. Dat was zo slecht
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 20, 2024, 20:45:11
Ja ik snap je wel, heb t zelfde gevoel als jij.
Maar moeten we er na 60 70 paginas maar blijven doorgaan.
Vraag ik me af zolangzamerhand.
Kan dus gewoon dat hij hier dit jaar speelt he.... Moet je blijven afkraken? Ik denk dat niet meer.
Laat de directie zich er maar mee redden. En mocht hij blijven...ik ga mn eigen geel blauwe spelers gewoon aanmoedigen!
precies.
afgelopen seizoen ook veel moeten lezen.
forummers met een voorkeur dat is logisch, ik ben een groot fan van balk bv.
je voorkeur er door blijven drammen en een cambuurspeler (of staf) blijven kleineren is ook een mlogelijkheid maar maakt een site als cambuuronline er niet fraaier op.
het zou fijn zijn als ook daar net als in de club wat progressie zou komen.
:proost
Citaat van: oost op juli 20, 2024, 22:08:41
Een fitte Van der Water is gewoon een top speler voor Cambuur in de kkd. Vam mij mag die wle blijven |:)
ook hier helemaal mee eens.
mocht blijken dat ie niet vertrekken kan dan hoop ik echt dat ie zn waarde bij ons kan laten zien.
Citaat van: michello op juli 20, 2024, 22:14:45
Niet veel. Hij kijkt wat onge?nteresseerd. We lijken RTL Boulevard wel inderdaad. Zal de boel niet weer zo aansteken. :gelekaart
Als goedmakertje heb ik net een mooie foto gepost in ?nieuw stadion topic?
Over tot de orde van de dag. :proost
ha! _O_
:proost
Citaat van: oost op juli 20, 2024, 22:08:41
Een fitte Van der Water is gewoon een top speler voor Cambuur in de kkd. Vam mij mag die wle blijven |:)
had wel het idee dat hij niet fit was toen hij gewisseld werd.
Citaat van: zeewolde op juli 20, 2024, 23:02:06
had wel het idee dat hij niet fit was toen hij geblesseerd was.
Dat denk ik ook ja :_schater
Het gaat er niet om of ?ie goed kan voetballen of om zijn fitheid, maar om zijn gedrag.
In ons systeem moet iedereen zijn verantwoordelijkheid nemen en dan moet er niet eentje er tussen lopen die doet waar die zelf zin in heeft.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 20, 2024, 23:04:19
Dat denk ik ook ja :_schater
het was te warm langs het veld vandaag 8P
Ik vond vd Water wel direct veel dreiging brengen toen hij er in kwam. Maakte op mij niet een ongemotiveerde indruk in zijn spel. Hopen op nieuwe kans of een mooie kans elders en SCC een stuk van de investering terug (dat zal helaas lastig worden)..
Middenveld maakte sterke indruk, totdat van Kaam, de Jong en R?lke er met z'n drie?n stonden. Toen kwam bij mij gevoel van hele vorige seizoen weer boven. Thijs Jansen amper getest, maakt met hoge ballen wel rustige indruk. Wel teveel ziekenhuisballen over de zijlijn. En Pauwels kunnen we idd veel plezier aan gaan beleven, vooral als hij wat meer rust vindt in afronding van zijn acties. Snelle, behendige speler die acties durft te maken.
Over het geheel leuke wedstrijd om te zien, wel erg warm! :proost
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 16:34:10
(https://pbs.twimg.com/media/GS7-eDaWQAELzIz?format=jpg&name=large)
dus dit gaat de basiself worden van het nieuwe seizoen of gaat er nog wat weg (Smit of van der Water) en komt er nog wat bij.
Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2024, 09:09:42
dus dit gaat de basiself worden van het nieuwe seizoen of gaat er nog wat weg (Smit of van der Water) en komt er nog wat bij.
Smit en v/d Water gaan sowieso i.m.o. en Van Kaam zou ik ook logisch vinden net als Bergsma die al aan heeft geven aan het einde van het seizoen te willen vertrekken...
En er komt zeker wat bij, ongeacht of er iemand vertrekt...
vMullem dan een2e kans? Dat was toch ook een zwakke schakel waardoor we zo veel goals tegen hadden.
Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2024, 13:50:16
vMullem dan een2e kans? Dat was toch ook een zwakke schakel waardoor we zo veel goals tegen hadden.
als middenvelder speelt nu achter in dus benieuwd
Citaat van: denistel op juli 21, 2024, 17:56:56
als middenvelder speelt nu achter in dus benieuwd
dan heb je met Nieling,Bergsma,Smand en van Mullen al 4 centrale verdedigers en zo te horen komt er nog een bij ??n met ervaring.
Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2024, 18:23:35
dan heb je met Nieling,Bergsma,Smand en van Mullen al 4 centrale verdedigers en zo te horen komt er nog een bij ??n met ervaring.
Die beste man heet Van MulleM
Misschien moet 'ie minder anoniem spelen, dan onthouden we zijn naam :zweep
D'r mag wel wat meer gif en passie bij als je voor onze club speelt.
Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2024, 21:06:20
Misschien moet 'ie minder anoniem spelen, dan onthouden we zijn naam :zweep
D'r mag wel wat meer gif en passie bij als je voor onze club speelt.
daar heb je wel een punt Bankzitter :thumbsup
De oefenwedstrijd volgende week vrijdag tegen VVV is live te zien via de YouTube en Facebook pagina van de regionale omroep L1
www.facebook.com/l1nieuws/
www.youtube.com/@L1-Nieuws
Citaat van: justremco op juli 24, 2024, 08:10:08
De oefenwedstrijd volgende week vrijdag tegen VVV is live te zien via de YouTube en Facebook pagina van de regionale omroep L1
www.facebook.com/l1nieuws/
www.youtube.com/@L1-Nieuws
Is dit met ondertiteling? :koffie
https://www.youtube.com/watch?v=cyyVo98bRxU
Live stream Cambuur-Den Bosch, start over iets meer dan een uur.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 11:13:54
https://www.youtube.com/watch?v=cyyVo98bRxU
Live stream Cambuur-Den Bosch, start over iets meer dan een uur.
Dank je!
(https://pbs.twimg.com/media/GTZ8JnHXMAAlVfB?format=jpg&name=large)Henk de Jong, Milan Smit en en Nicky Souren zijn afwezig. De Jong en Smit zijn niet fit, Souren kampt met een lichte blessure.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 11:13:54
https://www.youtube.com/watch?v=cyyVo98bRxU
Live stream Cambuur-Den Bosch, start over iets meer dan een uur.
Top, bedankt!
Henk de Jong, Milan Smit en en Nicky Souren zijn afwezig. De Jong en Smit zijn niet fit, Souren kampt met een lichte blessure.
Smit niet fit of toch een transfer?
En de Jong echt niet fit of ook met een speler bezig?
Citaat van: DeBruyne op juli 26, 2024, 12:15:27
En de Jong echt niet fit of ook met een speler bezig?
de Jong is met Smit naar :?
Henk is ziek geworden na het "ijsbad" .
Smit klinkt als transferperikelen.
Citaat van: DeBruyne op juli 26, 2024, 12:15:27
En de Jong echt niet fit of ook met een speler bezig?
Heeft corona.. zit in zijn hotelkamer.
Wat een goal :_schater
:_schater
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 12:18:09
de Jong is met Smit naar :?
Wat moet Henk de Jong met Smit naar? :_schater
Helaas kan ik niet goed zien wie de doelpuntenmakers zijn.
Eigen goal en Balk.
Veel balverlies centraal achterin tot nu toe. Vind Poll wel lekker gretig en keepertje kan aardig meevoetballen.
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 13:20:16
Veel balverlies centraal achterin tot nu toe. Vind Poll wel lekker gretig en keepertje kan aardig meevoetballen.
veel balverlies valt wel mee toch wel wat kansen voor van de Leeuw.
Smit had ze wel gemaakt :y
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 12:21:08
Heeft corona.. zit in zijn hotelkamer.
dat geloof jij? ? hij moet niet geblesseerd raken
Dat ging over Henk toch?
Henk de Jong is bij de afwikkeling van vd Belt en Smit is bijna verkocht of is dat de wens van de gedachte :D :D |:) |:)
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 13:25:38
veel balverlies valt wel mee toch wel wat kansen voor van de Leeuw.
Smit had ze wel gemaakt :y
Inderdaad balverlies viel mee, en er werd daarna meteen goed verdedigd..
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 13:30:57
Klopt.. :thumbsup
:thumbsup . Appart dat ie de enige is na een week :devil
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 13:33:26
:thumbsup . Appart dat ie de enige is na een week :devil
Henk is woensdagavond al apart gezet op zijn kamer...maar is alweer aan de beterende hand.. Deed veel beeld bellen :_schater
Mooi doelpunt vd water
Mooie goal van Vd Water. Ondanks dat de wens van beide partijen is om uit elkaar te gaan heb ik toch een stille hoop dat ie bij ons blijft. Je ziet aan alles dat die jongen zo goed kan voetballen.
Kunnen we Vd Water niet houden. Die kan toch wel leuk ballen hoor.
Citaat van: janou op juli 26, 2024, 13:45:41
Mooie goal van Vd Water. Ondanks dat de wens van beide partijen is om uit elkaar te gaan heb ik toch een stille hoop dat ie bij ons blijft. Je ziet aan alles dat die jongen zo goed kan voetballen.
Je was me voor. Maar inderdaad. Zag ook een paar aannames. Smullen.
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 13:46:39
Kunnen we Vd Water niet houden. Die kan toch wel leuk ballen hoor.
speelt best idd.
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 13:47:10
Je was me voor. Maar inderdaad. Zag ook een paar aannames. Smullen.
Die aanname in de loop waardoor ie bijna alleen op de keeper af ging was echt heel goed.
Als ie de kop dr voor heeft heb je met; Jansen - Ottesen/Gaschili - Van Mullem - Nieling - Poll/Nieuwe; Souren - Van de Belt - Van Kaam/Nartey; Balk - Smit/De Leeuw - VdW echt wel een team dat top 5 moet kunnen spelen
Waarom start van Mullem niet Poelie? Nog 2 weken
We gaan spijt krijgen als we sommige spelers nog een nieuwe kans gaan geven.
Ze kunnen prima voetballen, maar karakter past hier niet en dan houdt je dezelfde problemen als vorig seizoen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 13:36:27
Henk is woensdagavond al apart gezet op zijn kamer...maar is alweer aan de beterende hand.. Deed veel beeld bellen :_schater
(https://pbs.twimg.com/media/GTaWH6EXsAAAIP0?format=jpg&name=large)
Van 3-0 naar 3-3 nmiddels
2x sloom in de omschakeling. Kan toch niet, hele tempo eruit
Het blijft behelpen achterin? mag echt nog wel een sterkhouder bij anders ga je zeker niet bovenin meedraaien.
Paar keer dom balverlies waardoor het open ligt. We moeten soms nog wel wat vaster aan de bal zijn.
Citaat van: fred op juli 26, 2024, 14:06:31
Van 3-0 naar 3-3 nmiddels
niet best om van te janken?..er is nog niks veranderd.
Citaat van: Mike SCC op juli 26, 2024, 14:10:42
Het blijft behelpen achterin? mag echt nog wel een sterkhouder bij anders ga je zeker niet bovenin meedraaien.
je kunt er wel 3 keepers op doel zetten vliegen ze er nog in. :y
Sinds zij met 2 spitsen zijn gaan druk zetten is het van achteruit ook helemaal niks meer
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 14:09:51
2x sloom in de omschakeling. Kan toch niet, hele tempo eruit
Wisselen, wisselen, wisselen en de organisatie is weg. Maar het is maar een oefenwedstrijd, hiervan leren en door.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:19:30
Wisselen, wisselen, wisselen en de organisatie is weg. Maar het is maar een oefenwedstrijd, hiervan leren en door.
Eens....
Maar ik had die 3e 45 minuten persoonlijk gebruikt om massaal te wisselen
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:19:30
Wisselen, wisselen, wisselen en de organisatie is weg. Maar het is maar een oefenwedstrijd, hiervan leren en door.
Dat ook. Dus vastigheden aan de bal zijn wat minder, waardoor je van zulke momenten krijgt als bij de 3-3 en je de bal verliest terwijl er veel mensen voor de bal staan. Daarnaast zal vermoeidheid ook meespelen.
Citaat van: fred op juli 26, 2024, 14:21:06
Eens....
Maar ik had die 3e 45 minuten persoonlijk gebruikt om massaal te wisselen
Veel spelers met kramp verschijnselen, o.a. de Leeuw en je hebt daar geen vervanger voor nu Smit er niet is...
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:24:53
Veel spelers met kramp verschijnselen, o.a. de Leeuw en je hebt daar geen vervanger voor nu Smit er niet is...
En dat na nog geen 90 min. Ben je een paar weken onderweg.
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 14:29:17
En dat na nog geen 90 min. Ben je een paar weken onderweg.
Dat dus. 70/75 had voor de meesten uitgezonderd de Leeuw wel haalbaar moeten zijn.
Citaat van: fred op juli 26, 2024, 14:31:54
Dat dus. 70/75 had voor de meesten uitgezonderd de Leeuw wel haalbaar moeten zijn.
Niet als ze terug komen van blessures, nog 2 weken voorbereiding te gaan ;)
Citaat van: janou op juli 26, 2024, 14:15:38
Paar keer dom balverlies waardoor het open ligt. We moeten soms nog wel wat vaster aan de bal zijn.
van Kaam is hardleers
Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:39:23
van Kaam is hardleers
Inderdaad, maar de verdedigers doen het volgens sommigen...
Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:39:23
van Kaam is hardleers
Of de trainers? Van Kaam is geen 6, dat is toch wel klip en klaar
Ja verdedigen is ook een vak. Gaat lekker zo
Dit ziet er echt niet uit.
3-4 :_schater sta je voor met 3-0 :zweep
Citaat van: papier op juli 26, 2024, 14:45:50
Of de trainers? Van Kaam is geen 6, dat is toch wel klip en klaar
Kan alleen op 8 met een verdedigende 6 bij hem anders heb je er niks aan
Citaat van: papier op juli 26, 2024, 14:45:50
Of de trainers? Van Kaam is geen 6, dat is toch wel klip en klaar
Of is het gebrek aan beter? Souren geblesseerd en de ervaren kracht is er nog niet..
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:41:03
Inderdaad, maar de verdedigers doen het volgens sommigen...
die spelen net zo sloom en slecht. Die 4 e goal is toch om te janken, iedere x staat er 1 waar de bal heen kan en daar gaat ie ook steeds heen en we doen helemaal niks . Tis weer ouderwets op dit moment. Na de 3-1 is het helemaal niks meer terwijl we daar voor heer en meester waren. Er klopt geen flikker van
Wat is nu in hemelsnaam de opstelling?
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 14:48:34
3-4 :_schater sta je voor met 3-0 :zweep
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater skitterend mooi
Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:39:23
van Kaam is hardleers
die moet nooit weer op die positie. Of op 8 of op de bank
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:49:28
Of is het gebrek aan beter? Souren geblesseerd en de ervaren kracht is er nog niet..
Wat mij betreft, en zeker in de voorbereiding, speel je met spelers op hun eigen positie tenzij je echt niet anders kan. Waarom niet V Mullem naar 6 waar hij ooit voor gehaald is. En dan Jonker achterin met Smand? Het is toch een oefenwedstrijd. Weer teruggrijpen naar Van Kaam op 6 is echt onzin, we weten nu wel dat hij daar niet uit de voeten kan.
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 14:47:27
Dit ziet er echt niet uit.
Je speelt hier met de reserves de nummers 20 t/m 30 van je selectie..
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:53:22
Je speelt hier met de reserves de nummers 20 t/m 30 van je selectie..
Die mogen dan wel kaartjes gaan knippen bij wedstrijd dagen want dit kan echt niet
Citaat van: papier op juli 26, 2024, 14:52:40
Wat mij betreft, en zeker in de voorbereiding, speel je met spelers op hun eigen positie tenzij je echt niet anders kan. Waarom niet V Mullem naar 6 waar hij ooit voor gehaald is. En dan Jonker achterin met Smand? Het is toch een oefenwedstrijd. Weer teruggrijpen naar Van Kaam op 6 is echt onzin, we weten nu wel dat hij daar niet uit de voeten kan.
Van Mullem is geen middenvelder meer maar een centrale verdediger(wat hij als origine ook is) Jonker was een grootdeel van de voorbereiding geblesseerd en Smand was ook wat ziekjes vanochtend. Dus het is behelpen..
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:53:22
Je speelt hier met de reserves de nummers 20 t/m 30 van je selectie..
Alsnog niet best. Den Bosch bracht ook een aantal reserves in het veld. Doen die het dus knap.
Tis weer ouderwets achterin?.
Alles leuk en aardig maar als er niet ervaring en kwaliteit bij komt achterin, hebben we weer sun seizoen als vorig jaar?
Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:55:17
Die mogen dan wel kaartjes gaan knippen bij wedstrijd dagen want dit kan echt niet
Alle 10 in 1x niet nee, je speelt bijvoorbeeld nu met Zorgdrager als rechtsbuiten, wat een rechtsback/rcv is...
Citaat van: Zuid1991 op juli 26, 2024, 14:57:29
Tis weer ouderwets achterin?.
Alles leuk en aardig maar als er niet ervaring en kwaliteit bij komt achterin, hebben we weer sun seizoen als vorig jaar?
2 doelpunten die er zo inwaaien dom balverlies op het middenveld... maar de verdediging is de schuldige.
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 14:49:50
die spelen net zo sloom en slecht. Die 4 e goal is toch om te janken, iedere x staat er 1 waar de bal heen kan en daar gaat ie ook steeds heen en we doen helemaal niks . Tis weer ouderwets op dit moment. Na de 3-1 is het helemaal niks meer terwijl we daar voor heer en meester waren. Er klopt geen flikker van
Bij de 4-3 staat de back veel te ver naar buiten en cv te veel naar binnen. Maar er is ook 0 druk op de bal bij die pass. Daarna wel een goede voorzet.
Maar vergeet niet dat nu ongeveer O21 aan het spelen is. Ik vond het met Nieling, Smand, Poll en Ottersen prima staan.
Middenveld zijn goede voetballers, maar verliezen de bal te vaak op plekken waar dat niet kan. Ik herinner mij Hoedemakers eerste wedstrijd uit bij De Graafschap nog, die had toen dat ook maar heeft daarna enorme stappen gezet en was veel vaster aan de bal. Die ontwikkeling mis je bij de huidige middenvelders denk ik.
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 14:48:34
3-4 :_schater sta je voor met 3-0 :zweep
we gaan nieuwe seizoen in ieder geval veel doelpunten zien
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:59:50
2 doelpunten die er zo inwaaien dom balverlies op het middenveld... maar de verdediging is de schuldige.
In de omschakeling waren ze laks, niet doordekken en VOORAL achterin verkeerd staan en niet ingrijpen. Zijn nog teveel ?mooi weer voetballers? die de overhand hebben.
Mut een echte leider komme achterin en heel rap. En hopelijk is Gabi rap fit want deze brengt in ieder geval wel die power die achterin nodig is.
Citaat van: Trainert! op juli 26, 2024, 15:07:41
we gaan nieuwe seizoen in ieder geval veel doelpunten zien
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.
Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:15:56
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.
Met deze selectie is dat wel een realistische voorspelling ja, hopen dat er nog wat gebeurd de komende weken
Er is nog steeds tijd om door te selecteren? .
Voor top 5 is dat nodig.
Er zijn verder al best eat posities versterkt tov vorig seizoen.
Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:15:56
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.
Merendeel van de 2e en 3e helft speelden we met de nummers 20 t/m 30 van je selectie gespeeld en zelfs het laatste kwartier met 10 man(Nartey viel uit) dat heb je niet eens door gehad... :zucht
Citaat van: Bankzitter op juli 26, 2024, 15:21:22
Er is nog steeds tijd om door te selecteren? .
Voor top 5 is dat nodig.
Er zijn verder al best eat posities versterkt tov vorig seizoen.
Er zijn al 11 man weg, nog meer door selecteren en je vervangt alles wat er nog was, en is dat realistisch?
Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:15:56
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.
Gok ook op middenmoot. Paar leuke spelers voor de toekomst.
Haha de paniek slaat direct toe. Lekker naar buiten mensen, het is mooi weer! :proost
Citaat van: ruubmac op juli 26, 2024, 15:25:41
Haha de paniek slaat direct toe. Lekker naar buiten mensen, het is mooi weer! :proost
Nee hoor is geen paniek. Gewoon een realistisch beeld. Heb geen moment gedacht dat we nu opeens voor een top 5 gaan spelen. Zou niet weten waarom.
Citaat van: ruubmac op juli 26, 2024, 15:25:41
Haha de paniek slaat direct toe. Lekker naar buiten mensen, het is mooi weer! :proost
:_schater zo ist, het zure volk komt weer te voor schijn :_schater
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:28:34
:_schater zo ist, het zure volk komt weer te voor schijn :_schater
We zullen zien of het zuur is, ik denk dat het wel realistisch is. Er moet gewoon ervaring bij, willen wij stappen gaan zetten naar de top 5, het liefst in elke linie. Anders word het inderdaad plek 6/10.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:28:34
:_schater zo ist, het zure volk komt weer te voor schijn :_schater
Jij mag ook wel eens wat kritischer zijn grijskijker.
Je ziet toch dat sommige spelers kwalitatief ons echt niet verder brengen?
Met 2 sterkhouders (nieuwe c.v!) erbij en afscheid van een paar kan de wereld er heel anders uitzien want dan heb je basisllui die de jonkies ook beter maken.
Maar dat moet dan RAP gebeuren. Nog 2 weken.
Citaat van: Bernardo op juli 26, 2024, 15:30:38
We zullen zien of het zuur is, ik denk dat het wel realistisch is. Er moet gewoon ervaring bij, willen wij stappen gaan zetten naar de top 5, het liefst in elke linie. Anders word het inderdaad plek 6/10.
En alles gebaseerd op vandaag :_schater Als je de 1e helft en kwartier 2e helft ziet dan spelen we die lui veelal van het kastje naar de muur. En dan moet er noodgedwongen gewisseld worden en vanaf dat punt loop je achter de feiten aan en dan heb je niks aan de nummers 20 t/m 30 van je selectie en zeker niet als je het laatste kwartier met 10 man speelt..
We kunnen allemaal beginnen over de spelers die we wel of niet hebben, maar het blijft ook een feit dat Henk geen raad weet met die tegengoals. Tactisch gezien rammelt het van alle kanten
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 15:27:39
Nee hoor is geen paniek. Gewoon een realistisch beeld. Heb geen moment gedacht dat we nu opeens voor een top 5 gaan spelen. Zou niet weten waarom.
tuurlijk wel. Top 3 . Je ziet nu in het laatst dat het weer hetzelfde is als toen we eindigden. Stroperig en verkeerde keuzes troef. Hoop dat er nog een echte leider achterin komt die ook es anderen op hun flikker geeft. Zie je bijna niet meer. Er moet meer nieuw elan in de ploeg. Afscheid nemen van V Kaam , v Mullem, Smand. Nieuwe spits komt er sowieso nog wel.
Citaat van: Zuid1991 op juli 26, 2024, 15:32:19
Jij mag ook wel eens wat kritischer zijn grijskijker.
Je ziet toch dat sommige spelers kwalitatief ons echt niet verder brengen?
Met 2 sterkhouders (nieuwe c.v!) erbij en afscheid van een paar kan de wereld er heel anders uitzien want dan heb je basisllui die de jonkies ook beter maken.
Maar dat moet dan RAP gebeuren. Nog 2 weken.
Dat ben ik op mijn eigen manier, ik weet ook wel dat er wat bij moet en dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in. Maar ik zie ook wel waar het nu aan ligt en dat is dat het verschil tussen de eerste 15 en de laatste 15 veel te groot is vooral als je met de laatste 10 noodgedwongen ruim een helft moet spelen en dit zal in de competitie niet voorkomen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:42:23
Dat ben ik op mijn eigen manier, ik weet ook wel dat er wat bij moet en dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in. Maar ik zie ook wel waar het nu aan ligt en dat is dat het verschil tussen de eerste 15 en de laatste 15 veel te groot is vooral als je met de laatste 10 noodgedwongen ruim een helft moet spelen en dit zal in de competitie niet voorkomen.
helemaal eens . Men onthoud altijd het laatste en dat was slecht. Is hier altijd zo, speelt een speler een waardeloze 1 e helft en 2 e helft redelijk is men de eerste helft alweer vergeten
Lezen we even mee?
@Andor_F
?
1 m
Als antwoord op
@Andor_F
Na een 3-0 voorsprong (eigen doelpunt, Balk, Vd Water) verliest #Cambuur na 135 minuten met 4-3 van FC Den Bosch.
Eerste helft was van Leeuwarder kant erg goed; Den Bosch had geen antwoord op de hoge druk van Cambuur.
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 15:48:46
helemaal eens . Men onthoud altijd het laatste en dat was slecht. Is hier altijd zo, speelt een speler een waardeloze 1 e helft en 2 e helft redelijk is men de eerste helft alweer vergeten
:proost
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:49:07
Lezen we even mee?
@Andor_F
?
1 m
Als antwoord op
@Andor_F
Na een 3-0 voorsprong (eigen doelpunt, Balk, Vd Water) verliest #Cambuur na 135 minuten met 4-3 van FC Den Bosch.
Eerste helft was van Leeuwarder kant erg goed; Den Bosch had geen antwoord op de hoge druk van Cambuur.
Het is slechts een oefenwedstrijd, maar de punten worden niet na een helft gegeven. Wat een geleuter.
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 14:50:40
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater skitterend mooi
:thumbsup
En dit....
Andor Faber
@Andor_F
Terugval is enigszins verklaarbaar door de intensieve trainingsweek, de vele wissels en het feit dat Cambuur de laatste 25 minuten (bewust) met tien man speelde.
Citaat van: Trainert! op juli 26, 2024, 15:07:41
we gaan nieuwe seizoen in ieder geval veel doelpunten zien
klopt denk erom want Sunderland staat op de loer? :y
Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:52:18
Het is slechts een oefenwedstrijd, maar de punten worden niet na een helft gegeven. Wat een geleuter.
Wist niet dat we punten kregen na een oefenwedstrijd...
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 15:55:44
klopt denk erom want Sunderland staat op de loer? :y
Waar is dit nou goed voor? Straks weer bargebieten...
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 15:55:44
klopt denk erom want Sunderland staat op de loer? :y
klopt. Hou die inne gaten
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 16:02:03
klopt. Hou die inne gaten
Daar hest het gedonder al... :_schater
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:55:56
Wist niet dat we punten kregen na een oefenwedstrijd...
Scherp van je, meestal ben je dat niet als zijnde pseudo clubwatcher.
Een uitslag uit een oefenwedstrijd zegt niets. Wat wederom naar voren komt is het chronische gebrek aan een cv die heerst in zijn verdediging.
Tevens is Van Kaam nu wel gewogen en te licht bevonden.
Citaat van: Vlampiep op juli 26, 2024, 16:10:02
Een uitslag uit een oefenwedstrijd zegt niets. Wat wederom naar voren komt is het chronische gebrek aan een cv die heerst in zijn verdediging.
Tevens is Van Kaam nu wel gewogen en te licht bevonden.
Wat een kudde gedrag zeg om weer v Kaam aan te halen. Misschien moet Henk een ander tactisch plan bedenken, want we krijgen nu al ruim een jaar aardig wat doelpunten tegen.
Speler moet je gebruiken op hun sterke punten en niet afmaken op hun tekortkomingen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:23:18
Er zijn al 11 man weg, nog meer door selecteren en je vervangt alles wat er nog was, en is dat realistisch?
Na het rampseizoen met Haken hadden we er 4 over (Bangura, Kallon, Sambissa, Maulun).
Maar denk inderdaad dat er nig 3 weggaan en nog 3 komen. vdWater, Smit en vKaam (of Bergsma of vMullem).
Niet omdat het slechte spelers zijn maar om meer balans, minder wisselvalligheid en meer karakter in de selectie te krijgen.
Verder best positief over wat er allemaal al gedaan is met doorselecteren en ook het doorbreken van O21 spelers.
Citaat van: diekhuzen op juli 26, 2024, 16:22:11
Wat een kudde gedrag zeg om weer v Kaam aan te halen. Misschien moet Henk een ander tactisch plan bedenken, want we krijgen nu al ruim een jaar aardig wat doelpunten tegen.
Speler moet je gebruiken op hun sterke punten en niet afmaken op hun tekortkomingen.
1e helft kregen we niks tegen toen speelden we op papier met het sterkste team zonder
souren dan.al die wissels brengt alleen maar chaos en lui konden nog een paar van
hun beteren brengen,zegt allemaal niks dit
Citaat van: denistel op juli 26, 2024, 16:34:20
1e helft kregen we niks tegen toen speelden we op papier met het sterkste team zonder
souren dan.al die wissels brengt alleen maar chaos en lui konden nog een paar van
hun beteren brengen,zegt allemaal niks dit
Precies. Wat een geleuter hier weer
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 13:58:39
Waarom start van Mullem niet Poelie? Nog 2 weken
Omdat ie er he-le-maal niks van ken.
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
Citaat van: Zuid1991 op juli 26, 2024, 14:57:29
Tis weer ouderwets achterin?.
Alles leuk en aardig maar als er niet ervaring en kwaliteit bij komt achterin, hebben we weer sun seizoen als vorig jaar?
Tuurlijk juh. Inkoppertje.
Citaat van: janou op juli 26, 2024, 13:45:41
Mooie goal van Vd Water. Ondanks dat de wens van beide partijen is om uit elkaar te gaan heb ik toch een stille hoop dat ie bij ons blijft. Je ziet aan alles dat die jongen zo goed kan voetballen.
Beste speler die we hebben.
Citaat van: EdsjeSCC op juli 26, 2024, 13:55:00
Als ie de kop dr voor heeft heb je met; Jansen - Ottesen/Gaschili - Van Mullem - Nieling - Poll/Nieuwe; Souren - Van de Belt - Van Kaam/Nartey; Balk - Smit/De Leeuw - VdW echt wel een team dat top 5 moet kunnen spelen
Binne allemaal ideale skoonzonen, geen winnaars. Kest vergeten die top 5
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 16:59:31
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
Reageer dan niet....
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:11:25
Binne allemaal ideale skoonzonen, geen winnaars. Kest vergeten die top 5
Ik heb je niet gemist de afgelopen tijd
Citaat van: Specuveter op juli 26, 2024, 17:12:38
Ik heb je niet gemist de afgelopen tijd
:proost :proost :proost de realist spreekt weer. Dien tere zieltje huilt.
Genoten van 1 speler. Nartey. Wat een topper. Wat een talent. Wat een drive.
Citaat van: diekhuzen op juli 26, 2024, 16:22:11
Wat een kudde gedrag zeg om weer v Kaam aan te halen. Misschien moet Henk een ander tactisch plan bedenken, want we krijgen nu al ruim een jaar aardig wat doelpunten tegen.
Speler moet je gebruiken op hun sterke punten en niet afmaken op hun tekortkomingen.
We gaan het zien.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:17:37
Genoten van 1 speler. Nartey. Wat een topper. Wat een talent. Wat een drive.
As die van Kaam de zelfde instelling hewwe zou, speulde hij bij de top 5.
Van Kaam, van Mullem, Poll, toegevoegde waarde nul komma nul. Geldt oek voor Pauwels.
Citaat van: Vlampiep op juli 26, 2024, 16:10:02
Een uitslag uit een oefenwedstrijd zegt niets. Wat wederom naar voren komt is het chronische gebrek aan een cv die heerst in zijn verdediging.
Tevens is Van Kaam nu wel gewogen en te licht bevonden.
Die mut lekker naar de NHL toe als student. Wat een suurt. Vreselijk.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:26:39
Van Kaam, van Mullem, Poll, toegevoegde waarde nul komma nul. Geldt oek voor Pauwels.
Daar zijn we weer :_schater :proost
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:26:39
Van Kaam, van Mullem, Poll, toegevoegde waarde nul komma nul. Geldt oek voor Pauwels.
Poll wel zien spelen vandaag dan?
Vond hem de beste aan onze kant.
Hef die mist Wiekie. Ongezouten mening. Niet altijd eens
Citaat van: AL op juli 26, 2024, 17:37:45
Poll wel zien spelen vandaag dan?
Vond hem de beste aan onze kant.
omdat ie nul , nul druk had. Heb je hem eind 2 e helft ook zien spelen? Hele aardige gast?
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 16:59:31
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
begin 2 e helft was ook prima met goal en paar diepte ballen achter de verdediging. De 3-1 kon je niet zien maar toen wast ook gelijk helemaal klaar
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 16:59:31
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
Wel toevallig dat je de positieve dingen altijd net mist :_schater
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:15:17
:proost :proost :proost de realist spreekt weer. Dien tere zieltje huilt.
gaat erom dat je bijna altijd reageert als er wat te zeuren valt
Is wel eens vermoeiend.
Volgende week extra oefenwedstrijd tegen PEC...
Citaat van: AL op juli 26, 2024, 17:37:45
Poll wel zien spelen vandaag dan?
Vond hem de beste aan onze kant.
klopt helemaal niks mis mee met Poll :thumbsup
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 18:48:09
Volgende week extra oefenwedstrijd tegen PEC...
Vast weer besloten? :X
Citaat van: Bernardo op juli 26, 2024, 18:50:10
Vast weer besloten? :X
Dat zal wel, de driehoek in elke stad/dorp doet tegenwoordig moeilijk. :thumbsup
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 17:37:52
Hef die mist Wiekie. Ongezouten mening. Niet altijd eens
Dat hoeft oek niet. Ik geef mien mening op basis van wat ik zie. En daar hef ik geen goed gevoel bij. Zelfde laken een pak. Kwaliteit te weinig in alle linies. Wederom
Citaat van: Specuveter op juli 26, 2024, 18:15:49
gaat erom dat je bijna altijd reageert als er wat te zeuren valt
Is wel eens vermoeiend.
Valt er wat te zeuren dan. Ik hef de tweede helft gezien. En ben geschrokken van het trieste niveau wat de heren op de mat legden. Kwalitatief stelde het niks voor.
Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 17:39:25
omdat ie nul , nul druk had. Heb je hem eind 2 e helft ook zien spelen? Hele aardige gast?
Hetzelfde geldt voor de man aan de rechterkant. Zodra ze onder druk komen is er paniek.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 18:58:59
Dat hoeft oek niet. Ik geef mien mening op basis van wat ik zie. En daar hef ik geen goed gevoel bij. Zelfde laken een pak. Kwaliteit te weinig in alle linies. Wederom
Op basis van de tweede helft bekruipt mij dit gevoel ook. Werk aan de winkel voor de heren!
Na Schouten geen leider meer een achterin gehad.
Ik zie het liefst een schaver/houthakker naast een voetballende cv.
Eerste uur mooie dingen gezien.
Nieling en Smand durven beide in te dribbelen en in te passen.
TS veel bezig met de wisselwerking Poll en Pauwels. Poll dan aan de binnenkant, als een van onze cv's hoger op het veld gingen staan.
Imo zette Nieling bij het 2de (zeer fraaie) tegendoelpunt onvoldoende druk en bij de derde verliest hij de bal bij het indribbelen op een riskante plek in de as.
Dus daar moet Nieling wel echt aan werken. Maar daarentegen wel aanknopingspunten gezien.
Nartey sterk en de Jong ook eens wat hoger, waar je hem wilt zien. De Leeuw zet op een goede manier druk, maar als Smit vertrekt, moet er wel een eerste spits komen.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:17:37
Genoten van 1 speler. Nartey. Wat een topper. Wat een talent. Wat een drive.
tuurlijk als die heen basis wordt snap ik er niks van samen met souren in
ieder geval..
Eerste uur (basis) was prima , daarmee kun je de competitie in.
Keeper is veel minder afwachtend dan dan vOsch, Nieling is beter dan Tol en andere CV's.
Narty is hard op weg naar een basisplek, hele complete voetballer.
Als Benji aan de bal komt, gebeurt er altijd wat (vorig jaar hadden we niet eens een linksbuiten). Moet nog wel een goede concurrent bij, want zie hem niet 38 wedstrijden lang goed spelen.
De Leeuw niets bijzonders van gezien, maar die heeft zich al genoeg bewezen.
Uiteindelijk denk ik dat van de basis van vorig jaar alleen Ottensen en Balk en misschien Poll overblijven als de transferperiode klaar is.
Tweede uur moet ik nog zien , van de Duitse beer nog geen beeld kunnen vormen.
Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2024, 07:53:53
Eerste uur (basis) was prima , daarmee kun je de competitie in.
Keeper is veel minder afwachtend dan dan vOsch, Nieling is beter dan Tol en andere CV's.
Narty is hard op weg naar een basisplek, hele complete voetballer.
Als Benji aan de bal komt, gebeurt er altijd wat (vorig jaar hadden we niet eens een linksbuiten). Moet nog wel een goede concurrent bij, want zie hem niet 38 wedstrijden lang goed spelen.
De Leeuw niets bijzonders van gezien, maar die heeft zich al genoeg bewezen.
Uiteindelijk denk ik dat van de basis van vorig jaar alleen Ottensen en Balk en misschien Poll overblijven als de transferperiode klaar is.
Tweede uur moet ik nog zien , van de Duitse beer nog geen beeld kunnen vormen.
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken). 2e uur/deel werden er dingen geprobeerd, Rolke op 6, Kooistra in de spits, Potma als spits, Bergsma na maanden weer voor het eerst een half uurtje gespeeld en eerder gemeld 25 minuten met 10 man. Dus na ingrijpen van Henk een ingecalculeerd verlies.
Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:27:48
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken).
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Heb jij ook even gehoord hoe het zat Michello?
Dat is wel een hele optimistische interpretatie ;)
Kooistra is ook gewoon een spits van origine.
Ook prima dat je traint op spelen met 10 man, maar is dat nuttig als daar bijna niemand van de beoogde basis in staat?
Maar inderdaad niet in de war raken van het 2e uur. We liggen op schema om aan een goed elftal/selectie te bouwen.
Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:27:48
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken). 2e uur/deel werden er dingen geprobeerd, Rolke op 6, Kooistra in de spits, Potma als spits, Bergsma na maanden weer voor het eerst een half uurtje gespeeld en eerder gemeld 25 minuten met 10 man. Dus na ingrijpen van Henk een ingecalculeerd verlies.
Ik geloof best dat we wat uitprobeerden en dat het allemaal wat minder was omdat er voornamelijk hele jonge spelers in stonden (sommigen zelfs op ongebruikelijke posities) maar met opzet slecht spelen dat gaat volgens mij zelfs Henk te ver
Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2024, 09:00:02
Dat is wel een hele optimistische interpretatie ;)
Kooistra is ook gewoon een spits van origine.
Ook prima dat je traint op spelen met 10 man, maar is dat nuttig als daar bijna niemand van de beoogde basis in staat?
Maar inderdaad niet in de war raken van het 2e uur. We liggen op schema om aan een goed elftal/selectie te bouwen.
Ik heb na genoeg rechtstreeks overgeschreven wat ik als antwoord kreeg. Kooistra heeft bij Cambuur(O21) amper in de spits gespeelt, misschien een keer bij de amateurs maar bij ons speelt hij op de vleugel en Potma is een middenvelder en Rolke een aanvallende middenvelder. Maar goed ik zal mijn info voortaan wel voor me houden.
Citaat van: justremco op juli 27, 2024, 09:03:07
Ik geloof best dat we wat uitprobeerden en dat het allemaal wat minder was omdat er voornamelijk hele jonge spelers in stonden (sommigen zelfs op ongebruikelijke posities) maar met opzet slecht spelen dat gaat volgens mij zelfs Henk te ver
Door alleen met die jonge gasten te spelen en een paar die terugkomen van ziekte/blessure calculeer je in dat het slecht kan gaan, daarom zeg ik ook ingecalculeerd verlies.
Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 09:05:57
Ik heb na genoeg rechtstreeks overgeschreven wat ik als antwoord kreeg. Kooistra heeft bij Cambuur(O21) amper in de spits gespeelt, misschien een keer bij de amateurs maar bij ons speelt hij op de vleugel en Potma is een middenvelder en Rolke een aanvallende middenvelder. Maar goed ik zal mijn info voortaan wel voor me houden.
Nee joh, prima dat je dit deelt. Ik twijfel er niet aan dat dit zo gezegd is en zeg ook niet dat jij die draai er aan geeft.
Wat ik zei, ik hecht ook weinig waarde aan dat laatste uur en we zijn goed op weg richting competitie.
Eerste uur was nog redelijk tot goed, daarna door wissels veel veranderingen. Duo Van Kaam De Jong is geen goed combinatie, Smand is te traag met zijn passing en zorgt er voor dat je achterin wederom snelheid mist. Nartey is 1 van de weinige eigen talenten waarin je ziet dat hij stappen maakt, zowel fysiek als voetballend. Zoals we weten wil Van Kaam, Vd Water weg en is er wat belangstelling voor Smit. Er zal een back een cv een middenvelder en spits bij moeten. En liefste een hufter die de ploeg over het dooie punt heen kan halen. De jongens van O21 hebben weer hun ervaring op gedaan en zullen binnen nu en 2 jaar echt verbetering moeten laten zien, al heb ik echt mijn twijfels bij sommige. Tegen VVV en Zwolle zal er het nodige staan waar wij allemaal uit kunnen concluderen wat een beetje de basis gaat worden.
Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2024, 09:15:49
Nee joh, prima dat je dit deelt. Ik twijfel er niet aan dat dit zo gezegd is en zeg ook niet dat jij die draai er aan geeft.
Wat ik zei, ik hecht ook weinig waarde aan dat laatste uur en we zijn goed op weg richting competitie.
Oww zooo.. prima man, duidelijk, nu eerst koffie :D
Als we tegen Zwolle en VVV kunnen voortborduren op het eerste uur dan heb ik er wel vertrouwen in.
Denk dat de aankopen goed gaan bevallen.
Veel hangt ervan af wat er nog weggaat tot 1September en wat er dan nog bijkomt tot die tijd.
Maar ook daar heb ik alle vertrouwen in.
Liever halfvol glas.
Kunnen we nog naar VVV trouwens?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 27, 2024, 10:40:10
Kunnen we nog naar VVV trouwens?
https://cambuur.nl/nieuws/informatie-kaartverkoop-oefenwedstrijd-vvv-venlo-sc-cambuur/
Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 10:47:38
https://cambuur.nl/nieuws/informatie-kaartverkoop-oefenwedstrijd-vvv-venlo-sc-cambuur/
:thumbsup had de update nog niet gezien
Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:27:48
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken). 2e uur/deel werden er dingen geprobeerd, Rolke op 6, Kooistra in de spits, Potma als spits, Bergsma na maanden weer voor het eerst een half uurtje gespeeld en eerder gemeld 25 minuten met 10 man. Dus na ingrijpen van Henk een ingecalculeerd verlies.
dit is wel opmerkelijk en optimistisch dat men er zo tegen aan kijkt. Ze kunnen ook zeggen dat het 2 e uur bedroevend was want dat was zo. Tis een feit dat je nu een prima eerste 11 op het veld kan zetten en daarbij hoort de Leeuw gewoon in de basis. En Smit ook. Je speelde een prima eerste uur en dat zonder in mijn ogen de allerbeste.
Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:59:25
Heb jij ook even gehoord hoe het zat Michello?
Neen, maar ik sluit me aan bij de reactie van Justremco. Kan me niet voorstellen dat er met opzet slecht gespeeld wordt.
Citaat van: michello op juli 27, 2024, 15:00:23
Neen, maar ik sluit me aan bij de reactie van Justremco. Kan me niet voorstellen dat er met opzet slecht gespeeld wordt.
Dan ook voor jou dit; Door alleen met die jonge gasten te spelen en een paar die terugkomen van ziekte/blessure calculeer je in dat het slecht kan gaan, daarom zeg ik ook ingecalculeerd verlies.
Het zijn OEFEN wedstrijden.
Je speelt een poos met je betere spelers daarna komen reserves en spelers die terugkomen van blessures ed. Uitslagen zeggen niks en hebben geen doel.
Snap niet dat velen zich daar zo druk om maken. Dat kan straks wel weer als het om de punten gaat.
Nog 2 oefenwedstrijden graag beginnen met de basiself?
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 27, 2024, 16:28:52
Het zijn OEFEN wedstrijden.
Je speelt een poos met je betere spelers daarna komen reserves en spelers die terugkomen van blessures ed. Uitslagen zeggen niks en hebben geen doel.
Snap niet dat velen zich daar zo druk om maken. Dat kan straks wel weer als het om de punten gaat.
wat denk je waar die zorg wegkomt? Het afgelopen seizoen was nou niet om positief over te zijn.
Citaat van: michello op juli 27, 2024, 15:00:23
Neen, maar ik sluit me aan bij de reactie van Justremco. Kan me niet voorstellen dat er met opzet slecht gespeeld wordt.
Typisch voorbeeld hoe je van een bult stront een biefstukje maakt :_schater
Citaat van: sunderland op juli 27, 2024, 16:40:19
wat denk je waar die zorg wegkomt? Het afgelopen seizoen was nou niet om positief over te zijn.
Jah dat snap ik dan weer wel Sun, ikzelf vond het afgelopen seizoen ook niks natuurlijk. Maar kijk liever naar voren.
natuurlijk proberen ze van alles en is een trainingsweek misschien zwaar
maar je moet wel naar een basis toe werken en daar veel mee spelen is
mijn mening.is ons wel vaker opgebroken dat je de 1e wedstrijden onzekerheden
hebt en dat kost punten.
en dat ze 25 min bewust met een man minder spelen vind ik heel vreemd
je kunt het ook overdrijven dingen te oefenen.
Citaat van: denistel op juli 27, 2024, 20:43:22
natuurlijk proberen ze van alles en is een trainingsweek misschien zwaar
maar je moet wel naar een basis toe werken en daar veel mee spelen is
mijn mening.is ons wel vaker opgebroken dat je de 1e wedstrijden onzekerheden
hebt en dat kost punten.
en dat ze 25 min bewust met een man minder spelen vind ik heel vreemd
je kunt het ook overdrijven dingen te oefenen.
Ultee zou dat nooooooit hebben gewild :)
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 27, 2024, 21:52:34
Ultee zou dat nooooooit hebben gewild :)
ik snap em nu las het net :_schater
Kan iemand mij vertellen wanneer Cambuur deze week moet trainen en waar?
Wil er met mijn zoon even kijken.
Citaat van: Specuveter op juli 28, 2024, 21:29:16
Kan iemand mij vertellen wanneer Cambuur deze week moet trainen en waar?
Wil er met mijn zoon even kijken.
28 juli 2024, 18:00
Week 31 (29 tot en met 4 augustus)
Eerste elftal SC Cambuur
De trainingen van het eerste elftal worden afgewerkt op Sportpark Kalverdijkje Noord, op het veld naast BV Sport
Ma. 16.00 uur (veld en kracht)
Di. 13.00 uur, besloten oefenduel
Woe. 11.15 uur (veld) en 14.00 uur (kracht)
Do. 11.15 uur (veld)
Vrij. 19.00 uur: VVV-Venlo ? SC Cambuur
Dinsdag dus 13 uur tegen Pec
Geen oefenwedstrijd morgen...
Te warm?
Veel ziek, zwak en misselijken?
VVV - Cambuur live op OF.
Citaat van: Bernardo op juli 28, 2024, 21:59:24
28 juli 2024, 18:00
Week 31 (29 tot en met 4 augustus)
Eerste elftal SC Cambuur
De trainingen van het eerste elftal worden afgewerkt op Sportpark Kalverdijkje Noord, op het veld naast BV Sport
Ma. 16.00 uur (veld en kracht)
Di. 13.00 uur, besloten oefenduel
Woe. 11.15 uur (veld) en 14.00 uur (kracht)
Do. 11.15 uur (veld)
Vrij. 19.00 uur: VVV-Venlo ? SC Cambuur
dank je wel!
Woensdag is inmiddels veranderd in 9.45.
Vast vanwege de warmte.
Vandaag VVV, spelen ook in het geel. Nieuwe uitshirt bekend dus?
MATCHDAY _O_
straks die kant maar op
(https://pbs.twimg.com/media/GT_XPJqWUAAL6i3?format=png&name=large) Bryant Nieling, Toni Jonker en Benjamin Pauwels zijn niet fit genoeg om in actie te komen.
Jammer dat Nieling en Pauwels er niet bij zijn...
Zit ook niet veel op de bank :_schater
En er komt niets tot bijna niets meer bij.
Wat een aanfluiting.
Maar bijna met beoogde basis dus ben benieuwd.
In ieder geval het middenveld waar ik ook voor gekozen zou hebben.
Citaat van: DeBruyne op augustus 02, 2024, 18:30:41
Jammer dat Nieling en Pauwels er niet bij zijn...
en Gabi en Schaapman er ook nog niet bij.
Citaat van: AL op augustus 02, 2024, 18:43:29
En er komt niets tot bijna niets meer bij.
Wat een aanfluiting.
gaat weer een moeilijk seizoen worden AL
En er zou elke linie een ervaren speler bijkomen :zucht
Citaat van: AL op augustus 02, 2024, 18:43:29
En er komt niets tot bijna niets meer bij.
Wat een aanfluiting.
Het zou mij verbazen ?n tegenvallen.
Maar ik oordeel pas op 2 september ;)
Citaat van: Noordcambuur op augustus 02, 2024, 18:46:46
gaat weer een moeilijk seizoen worden AL
Heb ik geen moeite mee, maar ga dan als club niet uitspreken dat top 5 doelstelling is.
Dat is met deze selectie onhaalbaar namelijk.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 02, 2024, 18:47:23
En er zou elke linie een ervaren speler bijkomen :zucht
Dat gebeurt dus niet meer?
Waar haal je deze feiten vandaan of ben je de zoveelste onruststoker hier.
Citaat van: okkele op augustus 02, 2024, 18:59:04
Dat gebeurt dus niet meer?
Waar haal je deze feiten vandaan of ben je de zoveelste onruststoker hier.
Lambooij gaf aan dat het niet zeker is dat er nog wat bijkomt.
Vd Water, lekker nonchalant vanaf de middenlijn buitenkant links de bal over de achterlijn trappen waar werkelijk waar niemand is.
Citaat van: papier op augustus 02, 2024, 19:12:09
Vd Water, lekker nonchalant vanaf de middenlijn buitenkant links de bal over de achterlijn trappen waar werkelijk waar niemand is.
Vd water kutaanname.
Je hoeft alleen maar naar de bank te kijken om te zien dat er nog wat bij moet.
Citaat van: Bankzitter op augustus 02, 2024, 19:16:09
Je hoeft alleen maar naar de bank te kijken om te zien dat er nog wat bij moet.
We missen wel twee nieuwelingen met een blessure
Oefenwedstrijden zeggen niks... kom op.
Nu vd Kaam weg is verwacht ik een vervanger die meer in het systeem past.
Win win
Goede bal net Vd Water op Smit, Smit op de paal was een goede aanval. Later afstandsschot Vd Water er netjes in.
Die had De Boer wel mogen hebben trouwens.
Citaat van: papier op augustus 02, 2024, 19:12:09
Vd Water, lekker nonchalant vanaf de middenlijn buitenkant links de bal over de achterlijn trappen waar werkelijk waar niemand is.
Haha, u zei?
Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2024, 19:24:09
Haha, u zei?
Ben niet zuur genoeg om om dat te negeren :P die goal was aardig, die steekpass ervoor nog beter.
Van der Water in potentie natuurlijk 1 van de besten binnen de selectie en misschien wel van de KKD. Als hij er voor wil gaan mag hij wat mij betreft wel blijven
Zijn kwaliteit staat ook niet discussie. Het gaat erom of die zich aan de teamdiscipline van Henk wil houden of zijn eigen wedstrijd speelt.
De leeuw bevalt mij best . !
Heerlijke aanname _O_
Balk Smit De leeuw van de Water ?.krijg je kansen en dan vooral ook uit de omschakeling.
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 19:34:30
Balk Smit De leeuw van de Water ?.krijg je kansen en dan vooral ook uit de omschakeling.
Daar gaan we het niet mee redden dit seizoen, moeten juist uit het voetbal kansen gaan creeren
?200.000 euro voor Van Kaam ontvangen blijkbaar
Op die voorzetten van VVV hoeven we vooralsnog ook niet jaloers te zijn
Zelfde gevoel als begin den Bosch, niet echt goed, maar zo veel beter
Citaat van: papier op augustus 02, 2024, 19:37:07
Daar gaan we het niet mee redden dit seizoen, moeten juist uit het voetbal kansen gaan creeren
tuurlijk wel. Souren Narthy is ook meer dan prima zie je nu al . Narthy is heel goed vandaag
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 19:43:27
tuurlijk wel. Souren Narthy is ook meer dan prima zie je nu al . Narthy is heel goed vandaag
Bedoel niet die spelers, bedoel het voetbal wat je benoemt... kansen uit de omschakeling. Vd Water en Nartey laten vandaag goede dingen zien in het creeeren van kansen vanuit balbezit. Spelen beide goed epot, met name Nartey valt me positief op omdat hij naturlijk pas eind vorig seizoen erbij is gekomen.
Balk beetje a la Kallon kansen missen dus die zal wel een hattrick maken tegen MVV
Souren zo belangrijk zie je nu al. Tactisch veel beter dan van Kaam
Veel volwassener geworden. Souren en De Leeuw bepalen dat
Vd water speelt prima pot.
Moet gezegd worden.
Middenveld staat goed
Je kan zien wat ervaring( de leeuw) doet.
Balk erg ongelukkig
Wat vinden we van de keeper?
Ik heb steeds het idee dat ik naar Virginia zit te kijken.
Leeuw, Nartey en Smand beste aan onze kant
Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2024, 19:58:32
Vd water speelt prima pot.
Moet gezegd worden.
Middenveld staat goed
Je kan zien wat ervaring( de leeuw) doet.
Balk erg ongelukkig
Wat vinden we van de keeper?
Ik heb steeds het idee dat ik naar Virginia zit te kijken.
hij werd ook 2 x klote aangespeeld maar met die fout waren Narthy en Souren ook gelijk weer terug. Had vorig seizoen tegengoal geweest
Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2024, 19:58:32
Ik heb steeds het idee dat ik naar Virginia zit te kijken.
Virginia kwam zijn lijn niet af en Jansen staat bij elke diepe bal rand 16.... :wall
Als van der Water zo blijft voetballen dan hoeft hij voor mij niet weg.
Citaat van: SCC op augustus 02, 2024, 20:01:39
Leeuw, Nartey en Smand beste aan onze kant
van der Water ook erbij
Citaat van: Bens op augustus 02, 2024, 20:05:46
Als van der Water zo blijft voetballen dan hoeft hij voor mij niet weg.
:thumbsup
Precies Noord . Als je die 3 geweldig grote kansen niet mist sta je 0-4 !
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 20:07:16
Precies Noord . Als je die 3 geweldig grote kansen niet mist sta je 0-4 !
En amper een kans weggegeven.. :thumbsup
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 20:03:10
hij werd ook 2 x klote aangespeeld maar met die fout waren Narthy en Souren ook gelijk weer terug. Had vorig seizoen tegengoal geweest
Deze keeper is een verademing in het aanvallend voetbal van Cambuur.
In de opbouw wordt hij veelvuldig gebruikt om een mannetje meer te cre?ren.
Kreeg gewoon een klote bal van van Mullum terug waardoor vvv 1 van de weinige kansen kreeg.
Van Mullum sowieso heel matig aan de bal. Verder is het positiespel redelijk tot goed te noemen. Niet ontevreden. |:)
Citaat van: Zuid1991 op augustus 02, 2024, 20:11:10
Deze keeper is een verademing in het aanvallend voetbal van Cambuur.
In de opbouw wordt hij veelvuldig gebruikt om een mannetje meer te cre?ren.
Kreeg gewoon een klote bal van van Mullum terug waardoor vvv 1 van de weinige kansen kreeg.
Van Mullum sowieso heel matig aan de bal. Verder is het positiespel redelijk tot goed te noemen. Niet ontevreden. |:)
klopt helemaal en wat een vooruitgang ook met die kabouter
Mooie actie balkie hoor
Lol, Poll weer eens aan de verkeerde kant :')
Citaat van: papier op augustus 02, 2024, 20:37:42
Lol, Poll weer eens aan de verkeerde kant :')
En nu iets positiefs melden aub.
Citaat van: okkele op augustus 02, 2024, 20:39:19
En nu iets positiefs melden aub.
Net goed doorzetten van Poll, werd helaas onderuit gehaald anders had hier een goede kans uit kunnen ontstaan
Heb Balk nog niet een keer zien mekkeren
Balkie gaat wel weer paar gele kaarten pakken dit seizoen.
Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2024, 20:53:50
Balkie gaat wel weer paar gele kaarten pakken dit seizoen.
Tuurlijk en dat is ook helemaal niet erg. Zolang hij maar de helft minder domme kaarten haalt is het al een stuk beter.
Ben ik te negatief als ik zeg dat we eigelijk zo snel mogelijk een nieuwe spits moeten halen? Smit totaal niet gezien vandaag en de Leeuw als 10 prima in oefen duels maar lijkt mij niet wenselijk in de reguliere competitie. De eerste 10 duels vast geen probleem maar straks eind nov tot eind van het seizoen kan je dat echt lelijk opbreken.
Op basis van dit duel zou ik zeggen nieuw 10 en 9 en misschien nog een alternatief voor poll en je bent al een heel eind |:)
Nou wedstrijd gezien maar ik weet het niet??het is allemaal net niet.
Goede pot, zeer zwak VVV, hadden gewoon 2 of 3 moeten maken ipv 1. Verder is me opgevallen als vd Water en Balk eruit zijn is alle aanvalskracht foetsie. Smit geen beste pot hoor.
Keepert komt er wel en Pol speelt goed met af en toe een domme fout, als ie dat er nog een beetje uit krijgt is hij zeer bruikbaar. vd Water is een heerlijke voetballer hoor.
Duitser was niet best. Na de wissels stuk minder voetbal in het team. Maar ik ben niet ontevreden over vanavond. Maar moet het allemaal nog zien tegen de betere ploegen
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 02, 2024, 21:14:59
Goede pot, zeer zwak VVV, hadden gewoon 2 of 3 moeten maken ipv 1. Verder is me opgevallen als vd Water en Balk eruit zijn is alle aanvalskracht foetsie. Smit geen beste pot hoor.
Keepert komt er wel en Pol speelt goed met af en toe een domme fout, als ie dat er nog een beetje uit krijgt is hij zeer bruikbaar. vd Water is een heerlijke voetballer hoor.
Duitser was niet best. Na de wissels stuk minder voetbal in het team. Maar ik ben niet ontevreden over vanavond. Maar moet het allemaal nog zien tegen de betere ploegen
zo wie zo souren en narty in de basis nog veel werk aan de winkel,
Citaat van: oost op augustus 02, 2024, 21:00:23
Ben ik te negatief als ik zeg dat we eigelijk zo snel mogelijk een nieuwe spits moeten halen? Smit totaal niet gezien vandaag en de Leeuw als 10 prima in oefen duels maar lijkt mij niet wenselijk in de reguliere competitie. De eerste 10 duels vast geen probleem maar straks eind nov tot eind van het seizoen kan je dat echt lelijk opbreken.
Op basis van dit duel zou ik zeggen nieuw 10 en 9 en misschien nog een alternatief voor poll en je bent al een heel eind |:)
Smit onzichtbaar, vd Water toch in de kijker gespeeld
Citaat van: oost op augustus 02, 2024, 21:00:23
Ben ik te negatief als ik zeg dat we eigelijk zo snel mogelijk een nieuwe spits moeten halen? Smit totaal niet gezien vandaag en de Leeuw als 10 prima in oefen duels maar lijkt mij niet wenselijk in de reguliere competitie. De eerste 10 duels vast geen probleem maar straks eind nov tot eind van het seizoen kan je dat echt lelijk opbreken.
Op basis van dit duel zou ik zeggen nieuw 10 en 9 en misschien nog een alternatief voor poll en je bent al een heel eind |:)
toch wat anders gezien. De leeuw eerste helft beste van het veld . Smit eens maar dat weten we wel zo langzamerhand
Citaat van: Destroyer op augustus 02, 2024, 21:38:15
Smit onzichtbaar, vd Water toch in de kijker gespeeld
Een mentaal en fysiek fitte water is gewoon een klasbak voor Cambuur. Als zijn pet goed blijft staan mag die van absoluut blijven |:)
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 21:52:40
toch wat anders gezien. De leeuw eerste helft beste van het veld . Smit eens maar dat weten we wel zo langzamerhand
Dat de Leeuw kan ballen is denk ik algemeen bekend.
Ik betwijfel alleen heel erg dat hij dat een heel seizoen kan volhouden.
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 21:52:40
toch wat anders gezien. De leeuw eerste helft beste van het veld . Smit eens maar dat weten we wel zo langzamerhand
Bal op de paal, 2x een bal afgegeven wat een niet te missen kans opleverde(Balk/V/d Water) kreeg na een half uur een doodschop van die achterlijke Roel Janssen en was het wel klaar met Smit op veel af jaag werk na, wat bij de laatste kans kramp op leverde.
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 21:58:02
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.
Absoluut
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 21:58:02
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.
kenne we degraderen dan?? denk 8 a 9e dat wordt lastig genoeg of denk jij
hoger??
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:04:45
kenne we degraderen dan?? denk 8 a 9e dat wordt lastig genoeg of denk jij
hoger??
Snappen we cynisme niet? 8P Dan kan je vast de 8 opnoemen die boven ons eindigen?????
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 22:07:36
Snappen we cynisme niet? 8P Dan kan je vast de 8 opnoemen die boven ons eindigen?????
tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap exelsior emmen roda volendam j psv
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:11:13
tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap excelsior emmen roda volendam j psv
Dan zou ik de selecties eens gaan bekijken voor je iets zegt, bij Emmen, ADO(selectie van 18 man) en de Graafschap zijn de supporters al in de paniekstand, en als je jong PSV gaat noemen dan ben je meteen af wat mij betreft :_schater :_schater :_schater
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:11:13
tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap exelsior emmen roda volendam j psv
Zijn er 7 :D
Smit redelijk onzichtbaar wat op zich past bij het type dat hij is, niet het type waar wij eigenlij mee willen spelen. Maar toch inderdaad wel drie keer een goede doorvoetballende actie waarmee hij een ander (water, balk en kooistra) in de gelegenheid stelt te kunnen scoren.
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:11:13
tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap exelsior emmen roda volendam j psv
Dit hangt toch echt af of we de komende tijd nog een kwaliteit injectie krijgen?
Ik bedoel, je ziet het voetbal idee vandaag, denk dat we voetballend veel beter zullen zijn dan veel ploegen maar vooral achterin is het voetballend imo te matig.
En onze bank is kwalitatief nog te mager. Veel hangt af van de komende weken.
Maar ik denk dat we met het voetbal idee en de spelers die nieuw zijn, echt wel bij eerste 5 komen. Noem mij maar een ploeg op met een echt (aanvallend) voetbal idee in de kkd.
Nog niemand gehoord dat de nul is gehouden. Het is hier weer een vrolijke boel na een mindere tweede helft met veel wissels.
Citaat van: Zuid1991 op augustus 02, 2024, 22:22:04
Dit hangt toch echt af of we de komende tijd nog een kwaliteit injectie krijgen?
Ik bedoel, je ziet het voetbal idee, denk dat we voetballend veel beter zullen zijn dan veel ploegen maar vooral achterin is het voetballend imo te matig.
En onze bank is kwalitatief nog te matig. Veel hangt af van de komende weken.
Maar ik denk dat we met het voetbal idee en de spelers die nieuw zijn, echt wel bij eerste 5 komen. Noem mij maar een ploeg op met een echt (aanvallend) voetbal idee in de kkd.
We houden de 0, geven VVV geen kans, ik zeg prima, dat het soms beter kan is duidelijk, maar we kunnen ook onrealistisch veel eisend worden...
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 22:26:19
We houden de 0, geven VVV geen kans, ik zeg prima, dat het soms beter kan is duidelijk, maar we kunnen ook onrealistisch veel eisend worden...
Helemaal eens. Zelfs met dit materiaal speule we wel eerste vier.
Die andere zogenaamde topploegen KKD hewwe ut lang niet su voor elkaar qua selectie as wij. Getuige ook de Nico Panico?s op social media van die clubs. Alhoewel wij d?r hier oek wat van kenne. 0-1 uut bij VVV, wat net su goed 0-4 of 1-6 had kenne weze. Waar hewwe ut over man? Volgende week rolle we MVV op, prate we dan weer.
Vreemd gevoel over gehouden aan deze wedstrijd. Als we met deze selectie de competitie ingaan, spelen we bij de eerste vijf. Dit team heeft nog veel meer in zich. Als zij een goede serie gaan neerzetten, kan het zo maar de goede kant opvallen. Souren echt heel goed, samen met Michael de Leeuwarder. Zo rustig en zien altijd de oplossing (die ziet Water vaak ook trouwens). Keeper wel wat onzeker vond ik. Balk aardig, geen gezeur, maar in de eerste helft had ie wel een hele discussie met de VVV trainer, geen idee waarom in Godsnaam. Had 2x moeten scoren.
VVV en Den Bosch heel matige teams denk ik en daar zullen er meer van zijn in de KKD.
Maar als Water en Smit weggaan heb ik wel heel veel twijfels, dan moeten ze minstens door dezelfde kwaliteit vervangen worden.
Maar aan de andere kant, je zult maar VVV supporter zijn...
Het viel me op als Jansen uitkomt en bal weg wil rossen dit steeds mis gaat. Hij krijgt ze amper over de zijlijn, levert ze in bij een tegenstander of schiet ze als een vuurpijl recht omhoog.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 22:51:03
Vreemd gevoel over gehouden aan deze wedstrijd. Als we met deze selectie de competitie ingaan, spelen we bij de eerste vijf. Dit team heeft nog veel meer in zich. Als zij een goede serie gaan neerzetten, kan het zo maar de goede kant opvallen. Souren echt heel goed, samen met Michael de Leeuwarder. Zo rustig en zien altijd de oplossing (die ziet Water vaak ook trouwens). Keeper wel wat onzeker vond ik. Balk aardig, geen gezeur, maar in de eerste helft had ie wel een hele discussie met de VVV trainer, geen idee waarom in Godsnaam. Had 2x moeten scoren.
VVV en Den Bosch heel matige teams denk ik en daar zullen er meer van zijn in de KKD.
Maar als Water en Smit weggaan heb ik wel heel veel twijfels, dan moeten ze minstens door dezelfde kwaliteit vervangen worden.
Maar aan de andere kant, je zult maar VVV supporter zijn...
Kwaliteit is er wel maar in de breedte komen we veel te kort. Vandaag Drie spelers er niet en kijk de bank. Dat brak ons vorig jaar op, en gaat ons weer opbreken als er niks extra's bij gaat komen.
Ik zat vanavond toevallig naast een Scout van Karlsruhe SC. (Drie scouts full time in dienst en dan nog een paar part time.... Deze was verantwoordelijk voor Belgie, NL en Westelijk Duistland). Ze zochten nog een jonge aanvaller. Maar.... de wedstrijd was zo slecht dat het spel van enkele spelers hem niets zei 8)
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 21:58:02
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.
Waarom lees je die rommel hier dan ook allemaal??? :proost
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 22:18:08
Dan zou ik de selecties eens gaan bekijken voor je iets zegt, bij Emmen, ADO(selectie van 18 man) en de Graafschap zijn de supporters al in de paniekstand, en als je jong PSV gaat noemen dan ben je meteen af wat mij betreft :_schater :_schater :_schater
graafschap wint wel met 2-3 van sittard toch,j psv vorig jaar 1 van de beste teams
trouwens mischien niet in punten maar toch. en 1e is nog versterkt dus jong zal
ook nog sterker zijn,
we gaan het zien liever dat ik 9e verwacht en het hoger wordt dan andersom.
Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 03:59:52
graafschap wint wel met 2-3 van sittard toch,j psv vorig jaar 1 van de beste teams
trouwens mischien niet in punten maar toch. en 1e is nog versterlt dus jong zal
ook nog sterker zijn,
we gaan het zien liever dat ik 9e verwacht en het hoger wordt dan andersom.
Tja uitslagen in oefenwedstrijden zegt ook niet zoveel want de Graafschap verloor vorige week nog met 5-0 van PEC Zwolle.
Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2024, 22:51:12
Het viel me op als Jansen uitkomt en bal weg wil rossen dit steeds mis gaat. Hij krijgt ze amper over de zijlijn, levert ze in bij een tegenstander of schiet ze als een vuurpijl recht omhoog.
Is het verlangen naar van Osch al begonnen? 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 22:57:24
Ik zat vanavond toevallig naast een Scout van Karlsruhe SC. (Drie scouts full time in dienst en dan nog een paar part time.... Deze was verantwoordelijk voor Belgie, NL en Westelijk Duistland). Ze zochten nog een jonge aanvaller. Maar.... de wedstrijd was zo slecht dat het spel van enkele spelers hem niets zei 8)
Hoe warm was het in de "de Koel"?
Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2024, 22:51:12
Het viel me op als Jansen uitkomt en bal weg wil rossen dit steeds mis gaat. Hij krijgt ze amper over de zijlijn, levert ze in bij een tegenstander of schiet ze als een vuurpijl recht omhoog.
Dat is het resultaat als hij de bal op zijn verkeerde been krijgt, maar hij heeft verder echt en prima trap hoor....
Henk de Jong wil Silvester van der Water na geslaagde laatste test tegen VVV-Venlo graag bij SC Cambuur houden. 'We zijn hartstikke blij met hem'
2024-08-02 22:42
SC Cambuur heeft de voorbereidingscampagne afgesloten met een zege op VVV-Venlo (0-1). Een geslaagde laatste test, vond trainer Henk de Jong.
Het was een bijzonder beeld, na afloop van het oefenduel in Limburg. Nicky Souren die samen met Michael de Leeuw een heuse beker in ontvangst nam. Thuisclub VVV had de wedstrijd ter nagedachtenis aan Herman Teeuwen traditiegetrouw omgedoopt in de Herman Teeuwen Memorial. De oud-speler en -scout overleed eind 2003.
Vandaar de trofee dus. ,,Mooi toch?, zei De Jong. ,,Die gaat mee in de bus terug naar Leeuwarden.? Net als het goede gevoel dat Cambuur aan de krachtmeting met VVV overhield. ,,We hebben heel aardig gevoetbald en veel kansen gecre?erd?, aldus de trainer. ,,Alleen de afwerking moet nog wat beter.?
Silvester van der Water tekende na 17 minuten voor de enige treffer van de avond. Dat er niet meer doelpunten gescoord werden, had Cambuur aan zichzelf te wijten. Met name Remco Balk miste scherpte voor de goal en ook Van der Water zag zowel voor als na rust een inzet naast gaan. De vorig seizoen uit de gratie geraakte vleugelspits liet evenwel een aantal goede dingen zien, waarmee hij zichzelf andermaal in de etalage plaatste.
Van der Water ?superfit?
Als het aan Van der Water zelf ligt, vertrekt hij binnenkort bij Cambuur, maar De Jong hoopt dat hij blijft. ,,We zijn hartstikke blij met hem. Silvester doet het fantastisch, ligt goed in de groep en is superfit.? Dat laatste geldt ook voor De Leeuw, die in Venlo als aanvallende middenvelder begon. ,,Hij is een serieuze optie op die positie.?
undefined
Of Milan Smit Cambuur-speler blijft, moet blijken. Vrijdag kon De Jong in ieder geval nog gewoon een beroep op de topscorer van vorig seizoen doen. Zonder de niet fitte Bryant Nieling en Benjamin Pauwels, maar met keeper Thijs Jansen op doel slaagde zijn ploeg in Venlo voor de laatste test.
Nicky Souren had de aanvoerdersband om de arm. De kans is groot dat hij de nieuwe captain wordt, na het vertrek van Dani?l van Kaam naar Heracles Almelo. De Jong heeft zijn basiself nagenoeg rond, maar moet op een paar plekken komende week nog knopen doorhakken voor de openingswedstrijd tegen MVV in Maastricht.
Ik vond Smand en Souren prima spelen. Vd Water liet leuke dingen zijn.
De Leeuw zie ik ook liever als aanvallende middenvelder dan in de spits. Ik hoop dat Milan wel gewoon blijft.
Ottensen die hier vaak opgehemeld wordt, maakt op mij een matige indruk in de voorbereiding. Van Mullem vind ik tekort komen en dan met name aan de bal.
Als vd Water blijft zou Balk wel eens kind van de rekening kunnen worden.
Citaat van: AL op augustus 03, 2024, 09:51:36
Ik vond Smand en Souren prima spelen. Vd Water liet leuke dingen zijn.
De Leeuw zie ik ook liever als aanvallende middenvelder dan in de spits. Ik hoop dat Milan wel gewoon blijft.
Ottensen die hier vaak opgehemeld wordt, maakt op mij een matige indruk in de voorbereiding. Van Mullem vind ik tekort komen en dan met name aan de bal.
Als vd Water blijft zou Balk wel eens kind van de rekening kunnen worden.
Nou dat denk ik niet, bij 14 doelpunten en indirect nog meer betrokken.
Pauwels leuk een aardig maar rendement moet ie eerst maar eens laten zien
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 03, 2024, 09:53:51
Nou dat denk ik niet, bij 14 doelpunten en indirect nog meer betrokken.
Pauwels leuk een aardig maar rendement moet ie eerst maar eens laten zien
Eerst zal Balk nog wel spelen inderdaad. Maar in potentie heeft Pauwels wel meer in zijn mars.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 09:06:30
Hoe warm was het in de "de Koel"?
Het was aangenaam koel, perfect zomeravondvoetbal
Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2024, 06:39:28
Tja uitslagen in oefenwedstrijden zegt ook niet zoveel want de Graafschap verloor vorige week nog met 5-0 van PEC Zwolle.
klopt dus zegt die 0-1 ook niks volgende week is het on de punten we gaan het zien
Citaat van: AL op augustus 03, 2024, 09:58:13
Eerst zal Balk nog wel spelen inderdaad. Maar in potentie heeft Pauwels wel meer in zijn mars.
dat wil ik nog wel eens zien is snel maar daar houdt het wel mee op.
Maar nogmaals we zullen het zien.
Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 14:01:47
klopt dus zegt die 0-1 ook niks volgende week is het on de punten we gaan het zien
De verdediging is slecht, vooral de backs. Niveau derde divisie. Het middenveld is heel matig, en voorin hewwe we geen killers. Dat hes stou oek wel gezien toch.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2024, 17:24:06
De verdediging is slecht, vooral de backs. Niveau derde divisie. Het middenveld is heel matig, en voorin hewwe we geen killers. Dat hes stou oek wel gezien toch.
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 18:52:43
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
denistel ben ik met je eens als dat negativiteit hier over spelers b.v.
Weg ermee strikje er om heen,deze gaan we niet missen enz,enz.
Smit kan er niks van en van der Water ook niet en dan hebben we het niet eens over Poll gehad.
En kan er nog wel wat opnoemen?.
En over het stadion?..hekwerk,ledboarding,hoeken en niet vergeten klapstoelen op de westtribune.
En dan het uittenue verschrikkelijk?..
Ik kan nog wel veel opnoemen?
Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 18:52:43
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
Nee dou bist een realist..... :proost
Citaat van: Noordcambuur op augustus 03, 2024, 19:01:10
denistel ben ik met je eens als dat negativiteit hier over spelers b.v.
Weg ermee strikje er om heen,deze gaan we niet missen enz,enz.
Smit kan er niks van en van der Water ook niet en dan hebben we het niet eens over Poll gehad.
En kan er nog wel wat opnoemen?.
En over het stadion?..hekwerk,ledboarding,hoeken en niet vergeten klapstoelen op de westtribune.
En dan het uittenue verschrikkelijk?..
Ik kan nog wel veel opnoemen?
Waarom mut elles altiet negatief weze of su benaderd wudde, is dat leuker of su of wud het daar beter van?
Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:28:52
Waarom mut het altiet negatief weze, is dat leuker of su of wurd het daar beter van?
Het is net wat je wilt horen?
Ik hou graag het positieve vast, we hebben het over de voorbereidingen...
Er komt vast nog een veteraantje voor op het middenveld.
Citaat van: upweer op augustus 03, 2024, 19:30:47
Het is net wat je wilt horen?
Ik hou graag het positieve vast, we hebben het over de voorbereidingen...
Er komt vast nog een veteraantje voor op het middenveld.
Gaan ze Wiekie klaar stomen? :_schater
Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 18:52:43
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
ik zeg wel top 5.
Citaat van: upweer op augustus 03, 2024, 19:30:47
Het is net wat je wilt horen?
Ik hou graag het positieve vast, we hebben het over de voorbereidingen...
Er komt vast nog een veteraantje voor op het middenveld.
Ik ook en dat betekend niet dat dingen niet benoemt mogen worden die niet goed zijn, maar soms/vaak draven een aantal hier erg door.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:28:52
Waarom mut elles altiet negatief weze of su benaderd wudde, is dat leuker of su of wud het daar beter van?
ohhh ze mutte toch wat te zuren heffe h?
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2024, 17:24:06
De verdediging is slecht, vooral de backs. Niveau derde divisie. Het middenveld is heel matig, en voorin hewwe we geen killers. Dat hes stou oek wel gezien toch.
:_schater :_schater :_schater
Dan kunnen VVV en Den Bosch wel bij Lions en FC Birdaard in de competitie want die waren nog veel slechter :_schater
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 03, 2024, 22:07:50
Dan kunnen VVV en Den Bosch wel bij Lions en FC Birdaard in de competitie want die waren nog veel slechter :_schater
Ik bedo?l maar Edsje :proost
Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:25:06
Nee dou bist een realist..... :proost
nogmaal liever niet te hoge verwachtingen dan valt het altijd mee
wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.
Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 15:31:13
wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.
Gewoon de hele technische staf opdoeken zegmaar
Citaat van: papier op augustus 04, 2024, 19:26:15
Gewoon de hele technische staf opdoeken zegmaar
dat zeg ik niet gaat om al het voetbal niet alleen bij ons zal wel
de mode zijn maar niet mijn spel,het steeds weer terug spelen
op de keeper werkt daar ook niet aan mee is gewoon te makkelijk
en daardoor leren spelers ook minder die opbouwende actie te maken
zelf wat bedenken zie je bijna nooit meer.ingooien corners en vrije trappen
die steeds door de zelfden worden genomen zelfs als je achter staat en
nog een paar minuten moet spelen.iedereen moet dat kunnen is mijn mening,
of als je een corner hebt alle lengte naar voren en dan kort nemen en vervolgens
zo ver achter uit spelen dat ie bij de keeper terecht komt.of dat de nemer em
4x niet voor bij de 1e paal krijgt of juist veel te ver, en dan de 5e gewoon weer
dezelfde speler die em neemt.
Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 20:40:22
dat zeg ik niet gaat om al het voetbal niet alleen bij ons zal wel
de mode zijn maar niet mijn spel,het steeds weer terug spelen
op de keeper werkt daar ook niet aan mee is gewoon te makkelijk
en daardoor leren spelers ook minder die opbouwende actie te maken
zelf wat bedenken zie je bijna nooit meer.ingooien corners en vrije trappen
die steeds door de zelfden worden genomen zelfs als je achter staat en
nog een paar minuten moet spelen.iedereen moet dat kunnen is mijn mening,
of als je een corner hebt alle lengte naar voren en dan kort nemen en vervolgens
zo ver achter uit spelen dat ie bij de keeper terecht komt.of dat de nemer em
4x niet voor bij de 1e paal krijgt of juist veel te ver, en dan de 5e gewoon weer
dezelfde speler die em neemt.
snap jou wel. Bedoelde dat eigenlijk ook in het verhaal ouldchikh ergens anders op dit forum. Ze mogen niks meer de trainers willen zelfs bepalen waar de bal heen moet .. dat zie je overal
Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 15:31:13
wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.
Wat mij opvalt is dat dien Shift-, enter-, punt en komma toets op dien toetsenbord niet helemaal lekker werken. :proost
Citaat van: Stiens op augustus 04, 2024, 21:49:30
Wat mij opvalt is dat dien Shift-, enter-, punt en komma toets op dien toetsenbord niet helemaal lekker werken. :proost
best genoeg is wel puur natuur en het voetbal helaas niet meer
Mooie reactie :thumbsup
Citaat van: denistel op augustus 05, 2024, 03:58:56
best genoeg is wel puur natuur en het voetbal helaas niet meer
De leeftijd gaat tellen he, het is lastig mee komen soms... :proost
Ik mis de vergrootglas optie hier.
:clint
Citaat van: okkele op augustus 05, 2024, 10:35:55
Ik mis de vergrootglas optie hier.
:clint
Zet die maar op dien neus.. :zweep
Citaat van: denistel op augustus 04, 2024, 15:31:13
wat me vooral opvalt in het voetbal dat het allemaal zo bedacht
is en alles uit opdrachten bestaat althans zo lijkt spelers durven
heel weinig en dat komt het spel niet ten goede.Ga toch lekker vrij
uit spelen dan zul je ook niet alles winnen maar krijg je wel veel
leuker voetbal te zien en zul je ook regelmatig winnen,
Het EK was het grote voorbeeld met Spanje die leuk speelde
spelers hadden die durfden en daardoor ook meer dan terecht kampioen
werden.Te veel kijken naar hoe veel iemand heeft gelopen hoeveel
sprintjes of ie heeft gedaan enz enz daar kom ik niet voor.Acties maken
wel en als het eens niet lukt jammer dan lukt het de volgende keer wel.
Juist een tactiek kan ervoor zorgen dat bepalende spelers met kwaliteiten vrij aan de bal komen zodat ze vrijer kunnen voetballen. Ik begrijp de gedachtegang dat het voorbedacht lijkt (En dat is het gelukkig ook), maar Spanje is niet zo goed omdat ze vrijer spelen. Spanje is zo goed omdat zij een bepaalde tactiek goed uitvoeren waardoor zij spelers in bepaalde ruimtes vrij krijgen en balbezit houden. En doordat bepaalde dingen vaak goed gaan, krijgen ze meer vertrouwen waardoor de uitvoering ook beter wordt.
W.b.t. buitenspelers zit hier wel een verschil in met vroeger inderdaad. Je ziet buitenspelers nu wel vaker de bal eruit halen omdat aan de andere kant meer ruimte ligt inplaats van een gedurfde actie (Logisch imo.)
Citaat van: Stiens op augustus 04, 2024, 21:49:30
Wat mij opvalt is dat dien Shift-, enter-, punt en komma toets op dien toetsenbord niet helemaal lekker werken. :proost
Beetje goedkoop scoren niet jonge :zucht
Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2024, 09:32:11
De leeftijd gaat tellen he, het is lastig mee komen soms... :proost
tja heb daar ook last van. Appart om daar opmerkingen over te maken. Denistel weet meer dan 98% hier van Cambuur en voetbal
Citaat van: sunderland op augustus 05, 2024, 11:05:24
tja heb daar ook last van. Appart om daar opmerkingen over te maken. Denistel weet meer dan 98% hier van Cambuur en voetbal
Jammer dat hij dat hier niet naar voren brengt dan... :zweep
Ik heb overigens wel het idee dat spelers, althans een aantal, die ruimte krijgen bij ons. Pauwels bijvoorbeeld zal, vermoed ik, dezelfde ruimte krijgen van Henk als Kallon dat kreeg. Maak maar een actie, probeer maar je speler langs te gaan en dan zien we wel waar het schip strand. Dat past ook wel bij hoe Yamal bijvoorbeeld bij Spanje speelde, ook gewoon lekker acties maken. Je moet alleen ook de spelers ervoor hebben en een speler met inzicht en goede passing a la Maulun hebben we op dit moment niet in mijn ogen. Wellicht Nartey..? En die mag ook wel fouten maken ben ik van overtuigd.
Overigens heb ik het idee dat bij Smand het tegenovergestelde een beetje is gebeurd. Die vond ik in zijn eerste wedstrijd juist positief opvallen naar voren toe en naarmate hij meer heeft gespeeld is hij veel conservatiever geworden. Maar goed, wellicht was dat ook 1 zwaluw.
Citaat van: papier op augustus 05, 2024, 11:45:40
Ik heb overigens wel het idee dat spelers, althans een aantal, die ruimte krijgen bij ons. Pauwels bijvoorbeeld zal, vermoed ik, dezelfde ruimte krijgen van Henk als Kallon dat kreeg. Maak maar een actie, probeer maar je speler langs te gaan en dan zien we wel waar het schip strand. Dat past ook wel bij hoe Yamal bijvoorbeeld bij Spanje speelde, ook gewoon lekker acties maken. Je moet alleen ook de spelers ervoor hebben en een speler met inzicht en goede passing a la Maulun hebben we op dit moment niet in mijn ogen. Wellicht Nartey..? En die mag ook wel fouten maken ben ik van overtuigd.
Overigens heb ik het idee dat bij Smand het tegenovergestelde een beetje is gebeurd. Die vond ik in zijn eerste wedstrijd juist positief opvallen naar voren toe en naarmate hij meer heeft gespeeld is hij veel conservatiever geworden. Maar goed, wellicht was dat ook 1 zwaluw.
voorin krijgen ze alle ruimte maar als op het middenveld iemand wat probeert en dat mislukt wordt ie meestal gelijk aangesproken. Zag je ook op EK omdat iedere tegenstander daar op speelt en loert. Klote voetbal waar de meeste trainers zelfs op trainen
Citaat van: sunderland op augustus 05, 2024, 11:05:24
tja heb daar ook last van. Appart om daar opmerkingen over te maken. Denistel weet meer dan 98% hier van Cambuur en voetbal
klopt laat iedereen is zijn waarde :thumbsup
Het komt er toch op neer hoeveel risico je wilt nemen? grotere kans op een goal maar ook op een tegenaanval als het misgaat. Dus het zou ook van het verloop van de wedstrijd moeten afhangen.
Vleugelspelers moeten altijd vrijheid voor acties krijgen. Die snappen hopelijk zelf ook dat de ruimte aan de andere kant ligt als ze er eerst 2 voorbij moeten.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2024, 09:32:11
De leeftijd gaat tellen he, het is lastig mee komen soms... :proost
wel alles op eigen kracht hoor geen fat bike opgevoerd skateboard of
electrisch gedoe.
Citaat van: denistel op augustus 05, 2024, 13:55:28
wel alles op eigen kracht hoor geen fat bike opgevoerd skateboard of
electrisch gedoe.
_O_
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2024, 13:14:42
Het komt er toch op neer hoeveel risico je wilt nemen? grotere kans op een goal maar ook op een tegenaanval als het misgaat. Dus het zou ook van het verloop van de wedstrijd moeten afhangen.
Vleugelspelers moeten altijd vrijheid voor acties krijgen. Die snappen hopelijk zelf ook dat de ruimte aan de andere kant ligt als ze er eerst 2 voorbij moeten.
Met een goede organisatie kun je dat natuurlijk wel faciliteren. Tegen VVV nam Souren achterin de honneurs waar als Smand/V Mullem ging indribbelen. Dat soort simpele afspraken moeten er worden ingeslepen. Vorig jaar niet gelukt, wanneer we de bal verloren wisten Van Kaam en Poll vaak niet wat te doen behalve naar elkaar wijzen.
Citaat van: papier op augustus 05, 2024, 15:45:39
Met een goede organisatie kun je dat natuurlijk wel faciliteren. Tegen VVV nam Souren achterin de honneurs waar als Smand/V Mullem ging indribbelen. Dat soort simpele afspraken moeten er worden ingeslepen. Vorig jaar niet gelukt, wanneer we de bal verloren wisten Van Kaam en Poll vaak niet wat te doen behalve naar elkaar wijzen.
precies. Souren is tactisch zoveel verder en neemt dan over en blijft altijd aanspeelbaar door niet stil te staan
Ik kon tegen VVV niet live kijken dus in blokjes van 25 minuten later bekeken.
Souren loopt gewoon precies waar hij nodig is. Bij fouten helpt hij zijn verdediging.
Was er een kansrijke aanval dan was hij mee.
Als het team in balans is , dan kun je ook met jongere spelers als Narty starten zonder dat die verzuipen.
Die Geert van de sportcast vertelde dat nog al wat van onze supporters zich hadden misdragen in Harlingen? Heb daar niks van meegekregen... met een hele groep onbetaald naar binnen rammen terwijl de opbrengst naar Cambuur ging? Hoop iedere keer dat dit soort dingen eens ophoud, evenals rellen en biergooien.Stel dat we de 1ste 2 verliezen krijgen we dat gedonder dan gelijk in ons nieuwe stadion. :?
Klopt! Een grote groep pubers met blote buikjes. Ze kwamen vanaf het station. Zielig stelletje stoere schreeuwers.
Citaat van: Stanley op augustus 06, 2024, 19:35:05
Klopt! Een grote groep pubers met blote buikjes. Ze kwamen vanaf het station. Zielig stelletje stoere schreeuwers.
Afscheid nemen van dat soort kneusjes aub
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 06, 2024, 18:56:32
Die Geert van de sportcast vertelde dat nog al wat van onze supporters zich hadden misdragen in Harlingen? Heb daar niks van meegekregen... met een hele groep onbetaald naar binnen rammen terwijl de opbrengst naar Cambuur ging? Hoop iedere keer dat dit soort dingen eens ophoud, evenals rellen en biergooien.Stel dat we de 1ste 2 verliezen krijgen we dat gedonder dan gelijk in ons nieuwe stadion. :?
Tsja ik hoop heel erg dat het niet nodig is om de netten weer te moeten ophangen plus lelijke palen. Maar ik vrees het ergste. Elke club heeft tokkie volk maar de onze helaas net wat te veel :rodekaart
Citaat van: Stanley op augustus 06, 2024, 19:35:05
Klopt! Een grote groep pubers met blote buikjes. Ze kwamen vanaf het station. Zielig stelletje stoere schreeuwers.
Dit zijn de zelfde gastjes(Young boys?) die bussen slopen, en bos gevechten houden en andere ellende veroorzaken, dit om te laten zien hoe stoer ze zijn.
FC Groningen 1-3 SC Cambuur
Citaat van: ChantiSCC op september 04, 2024, 16:00:48
FC Groningen 1-3 SC Cambuur
Is er iets bekend over de opstellingen en doelpuntenmakers?
MARK DIEMERS LEIDT OEFENZEGE OP FC GRONINGEN IN
4 september 2024, 16:08
SC Cambuur heeft woensdag FC Groningen in een besloten oefenwedstrijd verslagen. Op Sportpark Corpus den Hoorn werd het 1-3.
In Groningen was er een basisplaats weggelegd voor de eerder deze week aangetrokken Mark Diemers. De andere aanwinsten, Jonathan Afolabi en Ilias Alhaft, behoorden nog niet tot de wedstrijdselectie.
Diemers liet zich in Groningen meteen gelden. De middenvelder ging in de derde minuut achter de bal staan nadat de scheidsrechter de bal vanwege een overtreding op Benjamin Pauwels op de stip legde. Met een rake trap luisterde Diemers vervolgens zijn officieuze rentree op met een doelpunt.
Het antwoord van FC Groningen liet niet lang op zich wachten. Tien minuten na het openingsdoelpunt tekende de thuisploeg via Finn Stan voor de gelijkmaker. Het schot via de onderkant van de lat was onhoudbaar voor Daan Reiziger. In het vervolg van de gelijkopgaande eerste helft kregen beide ploegen nog wat kansen, maar gescoord werd er niet meer.
Een kwartier na rust kwam SC Cambuur opnieuw op voorsprong. Wiebe Kooistra was het eindstation van een counter uit het boekje, die via onder meer Steyn Potma en Remco Balk verliep. De voorsprong werd even later vergroot door Sturla Ottesen, die een door Balk doorgekopte corner van Pauwels in het doel werkte.
SC Cambuur komt komend weekend vanwege interlandvoetbal niet in actie. Volgende week vrijdag vervolgt de geel-blauwe formatie de competitie met een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax. Drie dagen later komt Roda JC op bezoek in Leeuwarden.
Opstelling SC Cambuur: Reiziger; Mercera (62. Ottesen), Van Mullem, Casas (46. Nieling), Marsman (62. Poll); Diemers (46. De Jong), R?lke (52. Potma), Kieftenbeld (62. Nartey); Pauwels (70. Van der Veen), Kooistra, Balk
Scoreverloop:
3. 1-0 Diemers
14. 1-1 Stam
61. 1-2 Kooistra
69. 1-3 Ottesen
Mercera wederom op de rechtsback
Net als op de training
Technische staf niet tevreden over Ottesen?
Citaat van: Specuveter op september 04, 2024, 16:21:58
Mercera wederom op de rechtsback
Net als op de training
Technische staf niet tevreden over Ottesen?
Er is nu geen backup voor Ottesen zolang Gabi geblesseerd is. Kan ook voor de zekerheid zijn en om te kijken hoe hij het daar doet.
Citaat van: Sakas op september 04, 2024, 16:22:57
Er is nu geen backup voor Ottesen zolang Gabi geblesseerd is. Kan ook voor de zekerheid zijn en om te kijken hoe hij het daar doet.
dat denk ik wel. Ben ook wel benieuwd waar Groningen mee speelde. Tis iig weer eens iets positiefs. Hoop wel dat de nieuwen volgende week spelen. Starten en zien hoelang.
Diemers start wel
Onze nieuwe spits ook wel
Alhaft heeft twee weken nodig dus denk nog niet.
Ik had nog een oefenwedstrijd gepland in het weekend :?
Citaat van: sunderland op september 04, 2024, 16:47:29
dat denk ik wel. Ben ook wel benieuwd waar Groningen mee speelde. Tis iig weer eens iets positiefs. Hoop wel dat de nieuwen volgende week spelen. Starten en zien hoelang.
https://www.rtvnoord.nl/sport/1208378/fc-groningen-in-oefenduel-onderuit-tegen-sc-cambuur
?We geven goals weg en we hadden moeite met hoe Cambuur voetbalde?, zei Lukkien.
Wat is het rustig, is de azijn uitverkocht
Citaat van: Bussum op september 04, 2024, 17:32:50
?We geven goals weg en we hadden moeite met hoe Cambuur voetbalde?, zei Lukkien.
Klopt, wij hadden ook moeite met hoe Cambuur speelde..... :zucht
Lekker man, weer eens gewonnen. Mooi ook dat Diemers meteen initiatief neemt.
Citaat van: Huizem op september 04, 2024, 18:42:06
Klopt, wij hadden ook moeite met hoe Cambuur speelde..... :zucht
:_schater
Samenvatting oefenwedstrijd tegen Groningen:
https://youtu.be/1NYnwPP8-i0?si=HyTIn4EkX3DREtbi
Citaat van: Mattias op september 04, 2024, 18:31:28
Wat is het rustig, is de azijn uitverkocht
Prima overwinning maar dit is een oefenpot natuurlijk h?
het netje wordt i.i.g. weer gevonden!
Citaat van: Cambuur Groningen op september 04, 2024, 20:49:20
Samenvatting oefenwedstrijd tegen Groningen:
https://youtu.be/1NYnwPP8-i0?si=HyTIn4EkX3DREtbi
Samenvatting bekeken, maar de verdediging ziet er toch niet heel best uit. Krijgen slechts 1 goal tegen, maar als je ziet hoe Groningen er af en toe doorheen speelt.
En mogen zeker niet klagen over de scheids.
Aanvallend wel een pasr flitsende acties gezien. Die Pauwels op snelheid na een 1-2 zo hoort het.
Van Mullem stond ook lucht te dekken. :_schater
Citaat van: Galdiano op september 05, 2024, 08:44:20
Samenvatting bekeken, maar de verdediging ziet er toch niet heel best uit. Krijgen slechts 1 goal tegen, maar als je ziet hoe Groningen er af en toe doorheen speelt.
En mogen zeker niet klagen over de scheids.
Aanvallend wel een pasr flitsende acties gezien. Die Pauwels op snelheid na een 1-2 zo hoort het.
Van Mullem stond ook lucht te dekken. :_schater
En weer uit een standaard-situatie. Waar ze op trainen weet ik niet...
Verdedigend inderdaad nog (zeer) kwetsbaar.
Dat gehak in de 16 mag er ook wel eens wat meer uit
Je komt goed weg omdat deze scheids 2 (terechte) pingels niet aan FCG geeft.
Gewoon scherper verdedigen! Of die van ons terecht was twijfel ik aan, maar soit
Scheidsrechter zat ons ontzettend mee! Kan die niet vast aangesteld worden hier :devil
Vanaf het middenveld naar boven krijg ik er wel vertrouwen in!
Maar waarom er geen extra multifunctionele verdediger bij is gehaald verbaasd me zeer.
Op naar Jong Ajax |:)
Voor mijn gevoel, mis je 1 CV. Misschien zien ze Jonker als een volwaardige vervanger als CV. Geen idee hoe ver en talentvol hij is.
Hij heeft de lengte, maar 18 is wel erg jong.
Nieling is een van de sterkhouders in het team, zonder hem is het gewoon een stuk minder.
Nooit echt fan van vMullem geweest die valt me niet tegen tot nu toe maar blijft middelmaat, leuk voor de breedte.
Casas lastig in te schatten, mentaliteit lijkt prima. Speelt goed voor zijn leeftijd , nu nog te wisselvallig om te zeggen dat dit een topper wordt.
Citaat van: Bankzitter op september 05, 2024, 09:35:51
Voor mijn gevoel, mis je 1 CV. Misschien zien ze Jonker als een volwaardige vervanger als CV. Geen idee hoe ver en talentvol hij is.
Hij heeft de lengte, maar 18 is wel erg jong.
Nieling is een van de sterkhouders in het team, zonder hem is het gewoon een stuk minder.
Nooit echt fan van vMullem geweest die valt me niet tegen tot nu toe maar blijft middelmaat, leuk voor de breedte.
Casas lastig in te schatten, mentaliteit lijkt prima. Speelt goed voor zijn leeftijd , nu nog te wisselvallig om te zeggen dat dit een topper wordt.
Geen idee of het klopt maar krijg het gevoel dat men Smand ook heeft laten gaan met het idee dat Bergsma nog zou blijven. Qua breedte van de selectie en kosten van spelers had ik Smand er anders wel bijgehouden als Bergsma eerder was vertrokken. Is nu te smal achterin met Casas/Nyling en een middenvelder+jeugdspeler als back up.
Citaat van: Bankzitter link=topic=69.msg366594# date=1725521751
Voor mijn gevoel, mis je 1 CV. Misschien zien ze Jonker als een volwaardige vervanger als CV. Geen idee hoe ver en talentvol hij is.
Hij heeft de lengte, maar 18 is wel erg jong.
Nieling is een van de sterkhouders in het team, zonder hem is het gewoon een stuk minder.
Nooit echt fan van vMullem geweest die valt me niet tegen tot nu toe maar blijft middelmaat, leuk voor de breedte.
Casas lastig in te schatten, mentaliteit lijkt prima. Speelt goed voor zijn leeftijd , nu nog te wisselvallig om te zeggen dat dit een topper wordt.
Nieling sterkhouder ik heb nog weinig van hem gezien :?
En dat gaat de eerste 3 wedstrijden ook niet gebeuren?
Voor de ervaring achterin Cuco Martina halen. geen club.
Citaat van: Noordcambuur op september 05, 2024, 09:59:54
Nieling sterkhouder ik heb nog weinig van hem gezien :?
En dat gaat de eerste 3 wedstrijden ook niet gebeuren?
Je gaat nog genoeg van hem zien, hij speelt de komende 3 seizoenen hier (contract tot 2027+optie)
Komt geen CV meer denk ik als ik zo de media en berichten van Henk / Lars mag geloven. Gemiste kans denk ik achterin.
Maar goed:
We winnen
We hebben een nieuwe penaltykiller
We scoren 3 keer
En Klaas Cambuur is lekker bezig in de sportschool
Allemaal goed nieuws dus
Op naar het thuis tweeluik 8) |:)
Citaat van: Bussum op september 05, 2024, 11:47:58
Komt geen CV meer denk ik als ik zo de media en berichten van Henk / Lars mag geloven. Gemiste kans denk ik achterin.
Maar goed:
We winnen
We hebben een nieuwe penaltykiller
We scoren 3 keer
En Klaas Cambuur is lekker bezig in de sportschool
Allemaal goed nieuws dus
Op naar het thuis tweeluik 8) |:)
Zou het helpen 8)
Citaat van: Bankzitter op september 05, 2024, 11:16:07
Je gaat nog genoeg van hem zien, hij speelt de komende 3 seizoenen hier (contract tot 2027+optie)
ik hoop het Bankzitter :thumbsup
Snap alleen niet helemaal goed waarom gekozen voor gisteren wb de oefenwedstrijd
Vandaag is er dan weer teambuilding ipv trainen.
Je hebt er 3 nieuwe jongens bij.
Had dan de hele week getraind samen om aan elkaar te wennen en morgen of Zaterdag de oefenwedstrijd in plannen.
Was toch veel logischer geweest?? :y
Citaat van: Specuveter op september 05, 2024, 12:59:03
Snap alleen niet helemaal goed waarom gekozen voor gisteren wb de oefenwedstrijd
Vandaag is er dan weer teambuilding ipv trainen.
Je hebt er 3 nieuwe jongens bij.
Had dan de hele week getraind samen om aan elkaar te wennen en morgen of Zaterdag de oefenwedstrijd in plannen.
Was toch veel logischer geweest?? :y
Denk dat ze van het weekend vrij hebben? Ook wel goed denk ik, even koppies legen en vanaf maandag volle energie op Jong Ajax thuis. Teamuitje is ook goed voor de nieuwe gasten denk ik, leer je elkaar beetje kennen.
Citaat van: Specuveter op september 05, 2024, 12:59:03
Snap alleen niet helemaal goed waarom gekozen voor gisteren wb de oefenwedstrijd
Vandaag is er dan weer teambuilding ipv trainen.
Je hebt er 3 nieuwe jongens bij.
Had dan de hele week getraind samen om aan elkaar te wennen en morgen of Zaterdag de oefenwedstrijd in plannen.
Was toch veel logischer geweest?? :y
Teambuilding en trainen hebben beide hun voordelen, maar teambuilding kan vaak effectiever zijn om verschillende redenen:
Verbeterde communicatie:
Teambuildingactiviteiten bevorderen open communicatie en samenwerking tussen teamleden, wat essentieel is voor een goed functionerend team.
Versterkte relaties: Door samen te werken aan niet-werkgerelateerde taken, leren teamleden elkaar beter kennen en vertrouwen, wat de teamdynamiek ten goede komt.
Motivatie en moraal:
Teambuilding kan de motivatie en moraal van het team verhogen door een gevoel van saamhorigheid en gemeenschappelijke doelen te cre?ren.
Creativiteit en probleemoplossing: Teambuildingactiviteiten moedigen vaak creatieve denkprocessen en innovatieve oplossingen aan, wat kan leiden tot betere prestaties op de werkvloer.
Stressvermindering:
Het doorbreken van de dagelijkse routine met leuke en interactieve activiteiten kan helpen om stress te verminderen en een positieve werkomgeving te bevorderen.
Hoewel trainen belangrijk is voor het ontwikkelen van specifieke vaardigheden en kennis, richt teambuilding zich meer op de interpersoonlijke aspecten die cruciaal zijn voor een succesvol team.
ALDUS CHATGPT :clint
SC Cambuur verliest besloten oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle
9 oktober 2024, 14:54
SC Cambuur heeft woensdagmiddag een besloten oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle verloren (0-2). Doelpunten van Kaj de Rooij en Thomas Buitink maakten het verschil in Epe.
Aan geel-blauwe zijde maakte Jelte Priem (18) als controlerende middenvelder zijn officieuze debuut voor SC Cambuur. Hij verscheen samen met Daan Reiziger, Sturla Ottesen, Jeremy van Mullem, Bryant Nieling, Thomas Poll, Fedde de Jong, Michael de Leeuw, Ilias Alhaft, Remco Balk en Benjamin Pauwels aan de aftrap. Onder anderen Tyrique Mercera, Nicky Souren, Mark Diemers, Maikel Kieftenbeld en Matthias Nartey maakten geen deel uit van de wedstrijdselectie.
In een gelijkopgaande openingsfase was de eerste kans voor Alhaft. De buitenspeler sneed vanaf de rechterflank naar binnen, legde de bal goed voor zijn linker en haalde van grote afstand uit. Het harde schot bracht PEC Zwolle-doelman Mike Hauptmeijer even in verlegenheid, maar leverde geen doelpunt op. Aan de andere kant was het na een kwartier wel raak. Kaj de Rooij werd in de diepte gestuurd en liftte de bal over Reiziger heen, waarmee hij de score opende.
SC Cambuur kreeg in het vervolg van de eerste helft meerdere mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen. Zo kwamen de Leeuwarders er een aantal keer gevaarlijk uit via Alhaft en Pauwels en kwam De Leeuw een teenlengte tekort om een lage voorzet bij de tweede paal binnen te tikken. Kansen waren er ook voor PEC Zwolle, maar De Rooij slaagde er niet in zijn tweede te maken en goed keeperswerk van Reiziger voorkwam een doelpunt van Odysseus Velanas.
Met Steyn Potma en Wiebe Kooistra als vervangers van Michael de Leeuw en Benjamin Pauwels begon SC Cambuur alleraardigst aan de tweede helft. Schoten van Balk vlogen er echter niet in en de ingevallen Yoram van der Veen had misschien wat zelfzuchtiger moeten zijn toen hij in kansrijke positie besloot de bal af te leggen. Aan de overkant liet Reiziger zich gelden met een aantal fraaie reddingen, al had hij vlak voor tijd geen antwoord op een geplaatst schot van Buitink. Speeltijd was er in de slotfase ook voor de debuterende Elaydjah Nijon, maar de score veranderde niet meer.
SC Cambuur komt komend weekend vanwege interlandvoetbal niet in actie. Volgende week vrijdag staat het thuisduel met FC Volendam op het programma en drie dagen later komt FC Eindhoven langs in Leeuwarden.
Opstelling SC Cambuur: Reiziger; Ottesen, Van Mullem, Nieling (69. Jonker), Poll (84. Nijon); Priem (58. Vogelzang), De Leeuw (46. Potma), De Jong; Alhaft (53. Van der Veen), Balk, Pauwels (46. Kooistra)
Opstelling PEC Zwolle: Hauptmeijer, Aertssen (46 Kroeze), Lutonda, Velanas, De Rooij, Buitink, Thomas (61 Manu), Fichtinger, Bos (46 Vo?te), Oukhattou, Gijselhart
Scoreverloop:
16. 0-1, De Rooij
82. 0-2, Buitink
Mooie kop. Cambuur komt niet tot scoren. Das niets nieuws.
Scorend vermogen begint toch wel zorgwekkend te worden. En Afolabi ligt er dus voorlopig ook uit. ;(
Maar Alhaft basis. Dat is dan weer positief.
Casas?
Hopelijk fit volgende wedstrijd ... want Kieftenbelt en Souren zijn er niet dus wordt weer een geschuif.
vMullem zal dan wel naar 6 gaan.
Het lukt maar niet om even een paar wedstrijden met dezelfde elf spelers te starten.
Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2024, 17:33:09
Hopelijk fit volgende wedstrijd ... want Kieftenbelt en Souren zijn er niet dus wordt weer een geschuif.
vMullem zal dan wel naar 6 gaan.
Het lukt maar niet om even een paar wedstrijden met dezelfde elf spelers te starten.
Mercera dan naar centraal met Nieling. Ottessen naar de back.
mooi voor jelte ook een talent nu de laatste stappen nog maken
Zo Casas op 6 kunnen? Dan blijft de achterhoede zo staan.
Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2024, 17:46:06
Zo Casas op 6 kunnen? Dan blijft de achterhoede zo staan.
ga niet weer achterin schuiven. Casas zou dat misschien heel goed kunnen
Citaat van: sunderland op oktober 09, 2024, 18:05:40
ga niet weer achterin schuiven. Casas zou dat misschien heel goed kunnen
Is er nog een maand uit.. Souren maar weer opstellen..
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:09:10
Is er nog een maand uit.. Souren maar weer opstellen..
Heeft vast weer een jetlag :X
Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2024, 18:12:11
Heeft vast weer een jetlag :X
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:13:36
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..
was toch de vorige x ook zo. Als je dat dan leest gaan de haren overeind staan
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:13:36
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..
Dat denk ik ook wel. Maar goed, deze keer niet want ze zijn te laat terug voor wat ik begreep. Mercera dus ook.
Citaat van: papier op oktober 09, 2024, 18:42:41
Dat denk ik ook wel. Maar goed, deze keer niet want ze zijn te laat terug voor wat ik begreep. Mercera dus ook.
Ze spelen maandagavond 2200uur, dinsdag terugvliegen en kunnen ze woensdag wat lopen en donderdag aansluiten bij de laatste training, vrijdag wedstrijd, zaterdag uitlopen en slapen zondag tactisch trainen en maandag wedstrijd dus overdag slapen/rusten. En het zijn jonge gasten die in de kracht van hun leven zitten.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 19:06:09
Ze spelen maandagavond 2200uur, dinsdag terugvliegen en kunnen ze woensdag wat lopen en donderdag aansluiten bij de laatste training, vrijdag wedstrijd, zaterdag uitlopen en slapen zondag tactisch trainen en maandag wedstrijd dus overdag slapen/rusten. En het zijn jonge gasten die in de kracht van hun leven zitten.
Ik meende in een van de podcasts gehoord te hebben dat ze pas vrijdag terugvlogen?
Citaat van: papier op oktober 09, 2024, 19:27:51
Ik meende in een van de podcasts gehoord te hebben dat ze pas vrijdag terugvlogen?
Dat zou van de zotte zijn, internationals gaan de dag na de wedstrijd terug naar hun club. Bijvoorbeeld Bacuna, van Eijma, Roemeratoe, Valerius etc waren allemaal woensdag terug bij hun club en speelden het weekend voor hun club.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:13:36
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..
Nou was bij de vorige interland periode toch ook zo
Vluchten gaan vaak s'avonds vanaf Curscao. En er is een tijdsverschil van 6 uur. Dat betekend dat als je dinsdags vliegt dan kom je woensdag vroeg in de middag aan.
Dan moet je koffer nog ophalen en naar huis rijden dan is het namiddag. Dus op zn vroegst ben je donderdag weer bij de training.
Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2024, 20:17:01
Nou was bij de vorige interland periode toch ook zo
Ze zijn alweer onderweg naar Nederland, landen tussen 1900uur en 2000uur.. Dus die spelen gewoon als ze ondertussen niks oplopen..
Beiden geen minuten, lekker uit kunnen rusten dus.
Volgens het weekprogramma stond er voor vandaag een oefenwedstrijd gepland? Waar, tegen wie, uitslag?
Citaat van: PePe op november 14, 2024, 23:58:39
Volgens het weekprogramma stond er voor vandaag een oefenwedstrijd gepland? Waar, tegen wie, uitslag?
gaat niet door i.p.v. een training ingepland.
Acquire your propecia generic canada (https://shecanmagazine.com/propecia/) medication through the web, ensuring maximum savings.
X-plore the myriad benefits of Amoxil for bacterial infections. Whether you're aiming to acquire for your personal health needs, <a href="https://chicagosfinestccl.com/amoxicillin/">amoxicillin 650mg</a> virtually can be a straightforward process.
Secure your https://mypurelifefoods.com/drug/asthalin/ today and ensure your health is in top condition. Procure this critical remedy effortlessly and maintain your well-being efficiently.
Research suggests that for those seeking bacterial infection treatment, amoxicillin 650mg (https://kileensgardenboutique.com/amoxicillin/) is a viable option. Discover purchasing this antibiotic through online outlets for a convenient and effective solution to your health concerns.
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;desc;start=450 (https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;desc;start=450)
15 pagina's nieuwe "leden" in de afgelopen 11 dagen. Is dat ook tegen te houden?
Ut binne de Russen !
Citaat van: Leovardia op januari 12, 2025, 00:01:44
Ut binne de Russen !
als er maar een goed spits tussen zit
Citaat van: oawealoy op januari 11, 2025, 22:41:30
ensure your health is in top condition.
Sounds legit... ik bestel ff een doosje voor Afolobi.
Iemand te veel porno gekeken zeker?
Citaat van: PePe op november 14, 2024, 23:58:39
Volgens het weekprogramma stond er voor vandaag een oefenwedstrijd gepland? Waar, tegen wie, uitslag?
Dacht tegen ADO om 1300
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 13, 2025, 12:02:04
Dacht tegen ADO om 1300
Klopt, ADO meldt het net:
Om 13.00 uur speelt ADO Den Haag een extra ingelaste oefenwedstrijd tegen SC Cambuur. Via X doen we verslag van dit duel. #ADOcam
0-1 winst tegen ADO dat op volle sterkte was.... Doelpunt Rolke..
Keurig!
Citaat van: Grijskijkert op januari 13, 2025, 14:53:36
0-1 winst tegen ADO dat op volle sterkte was.... Doelpunt Rolke..
Rolke maar in de spits is dat niet wat?.
We zijn niet voor niks de beste uitploeg van de kkd dit seizoen!
SC Cambuur verslaat ADO Den Haag in besloten oefenwedstrijd
13 januari 2025, 16:30
SC Cambuur heeft maandag ADO Den Haag in een besloten oefenwedstrijd verslagen (0-1). Tony R?lke zorgde in het Bingoal Stadion voor het enige doelpunt van de middag.
Een dominant SC Cambuur cre?erde in de eerste helft diverse mogelijkheden om de score te openen, maar slaagde er niet in het veldoverwicht in doelpunten om te zetten. De grootste kans was voor Remco Balk, maar de clubtopscorer raakte op het moment supr?me de bal verkeerd.
In een tweede helft die meer in evenwicht was, viel de 0-1 alsnog. Bryant Nieling zette Tony R?lke met een lange bal vrij voor de keeper, waarna de Duitser afrondde. Op dat moment had Henk de Jong al twee wisselingen doorgevoerd. Twintig minuten voor tijd kwamen nog eens zeven wissels binnen de lijnen, onder wie de afgelopen weekend aangetrokken Tomas Galvez.
SC Cambuur oefende maandag tegen ADO Den Haag omdat afgelopen vrijdag de uitwedstrijd tegen Roda JC vanwege hevige sneeuwval niet doorging. Dat duel wordt op maandag 20 januari ingehaald. De Leeuwarders hervatten de competitie komende vrijdag met een thuiswedstrijd tegen Excelsior.
Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)
Opstelling ADO Den Haag: Kilian Nikiema (61. Hugo Wentges), Steven van der Sloot (61. Illaijh de Ruijter), Diogo Tomas (61. Sky Heesen), Matteo Waem (61. Devyn Payne), Sekou Sylla (46. Taneli H?m?l?inen), Juho Kilo (61. Joey Brandt), Jari Vlak (61. Finn de Bruin), Alex Schalk (61. Dano Lourens), Daryl Van Mieghem (61. Lorenzo Maasland), Lee Bonis (61. Maikey Houwaart), Joel Ideho (61. Elias Mohammad)
Scoreverloop:
60. 0-1, R?lke
Afolabi 20 minuten dus
Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2025, 17:18:20
geen Diemers en Alhaft?
Kieftenbelt en Ottesen ook niet..
Citaat van: Grijskijkert op januari 13, 2025, 17:40:44
Kieftenbelt en Ottesen ook niet..
klopt Grijskijkert :thumbsup
Citaat van: PePe op januari 13, 2025, 17:46:50
De pezen nog heel?
do hest het net op Afolabi h? :y
Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2025, 18:28:21
do hest het net op Afolabi h? :y
De mood zakt me su langzamerhand in de skunnen.
Citaat van: PePe op januari 13, 2025, 19:30:57
De moed zakt me zo langzamerhand in de skunnen.
bliksem dat is niet best kerel :_schater
En Smand en Pauwels dus ook niet
Citaat van: PePe op januari 13, 2025, 19:30:57
De mood zakt me su langzamerhand in de skunnen.
hem oek
Vandaag een besloten oefenduel
Iemand enig idee tegen wie en waar??
Mocht er op transfergebied nog iets gebeuren zal dat wel aan de opstelling te merken zijn.
Citaat van: Specuveter op februari 04, 2025, 10:11:02
Vandaag een besloten oefenduel
Iemand enig idee tegen wie en waar??
Mocht er op transfergebied nog iets gebeuren zal dat wel aan de opstelling te merken zijn.
volgens mij tegen Emmen
Citaat van: zeewolde op februari 04, 2025, 10:19:22
volgens mij tegen Emmen
Dit dacht ik ook, Emmen hoeft net als Cambuur maandag a.s. pas weer te ballen.
Citaat van: PePe op februari 04, 2025, 12:43:20
Dit dacht ik ook, Emmen hoeft net als Cambuur maandag a.s. pas weer te ballen.
1 - 2 overwinning..
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-verslaat-fc-emmen-bij-officieuze-rentree-schaapman/
Opstelling SC Cambuur: Brett Minnema; Amar Bakkati (46. Jelte Priem), Arnau Casas, Floris Smand, Tomas Galvez; Maikel Kieftenbeld, Michael de Leeuw (76. Marcel Schaapman), Fedde de Jong; Remco Balk (76. Yoram van der Veen), Jonathan Afolabi (46. Iwan Henstra), Ilias Alhaft
Scoreverloop:
33. 1-0, Sadiku
48. 1-1, Balk
72. 1-2, Henstra
Citaat van: Bankzitter op februari 04, 2025, 18:54:06
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-verslaat-fc-emmen-bij-officieuze-rentree-schaapman/
Opstelling SC Cambuur: Brett Minnema; Amar Bakkati (46. Jelte Priem), Arnau Casas, Floris Smand, Tomas Galvez; Maikel Kieftenbeld, Michael de Leeuw (76. Marcel Schaapman), Fedde de Jong; Remco Balk (76. Yoram van der Veen), Jonathan Afolabi (46. Iwan Henstra), Ilias Alhaft
Scoreverloop:
33. 1-0, Sadiku
48. 1-1, Balk
72. 1-2, Henstra
Waar was Gabi?
Citaat van: Bankzitter op februari 04, 2025, 18:54:06
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-verslaat-fc-emmen-bij-officieuze-rentree-schaapman/
Opstelling SC Cambuur: Brett Minnema; Amar Bakkati (46. Jelte Priem), Arnau Casas, Floris Smand, Tomas Galvez; Maikel Kieftenbeld, Michael de Leeuw (76. Marcel Schaapman), Fedde de Jong; Remco Balk (76. Yoram van der Veen), Jonathan Afolabi (46. Iwan Henstra), Ilias Alhaft
Scoreverloop:
33. 1-0, Sadiku
48. 1-1, Balk
72. 1-2, Henstra
Prachtige goal van Henstra. Ik kijk geen wedstrijden van de jeugd, maar heeft hij dezelfde potentie als een Kooistra?
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 10:44:10
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee
:y
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 11:27:53
:y
Iemand enig deelbaar idee (bijvoorbeeld in de buurt van Epe)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2025, 11:43:54
Iemand enig deelbaar idee (bijvoorbeeld in de buurt van Epe)
Mag niets zeggen..
"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je? :proost
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 11:48:42
Mag niets zeggen..
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!
Citaat van: Stiens op februari 18, 2025, 11:50:44
"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je? :proost
Dat Dus :zucht
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!
Prima reageer ik hier toch helemaal niet meer...
Citaat van: Stiens op februari 18, 2025, 11:50:44
"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je? :proost
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;)
:y
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 11:57:00
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;)
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Om 13:00 tegen Sparta
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat een irritant gelul hier.
Dingen die je niet moet delen. Deel je. (Henk).
Continue populair doen met transfernieuws wat je ook niet deelt.
En nu dit weer. Voldoende aanleiding voor mij om per heden Grijskijker te negeren via de instellingen.
Om 13.00 uur oefent Sparta besloten tegen SC Cambuur. Deze elf Spartanen verschijnen straks aan de aftrap:
Schoonderwaldt, Reith, Meissen, Quintero, Kleijn, Zechi?l, Van Bergen, Eiting, Thorisson, Hlynsson, Nassoh
2-0 achter bij rust.
Grijskijkert weet vast de einduitslag.
Of mag hij dat niet zeggen ?
Wat een stel kleine kienders hier, krijgen ze hun zin niet dat maar lopen janken of een poging tot grappig doen..
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 15:07:35
Wat een stel kleine kienders hier, krijgen ze hun zin niet dat maar lopen janken of een poging tot grappig doen..
Doe je zelf helaas....
Bovendien zou je niet meer reageren :_schater
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2025, 12:53:15
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat een irritant gelul hier.
Dingen die je niet moet delen. Deel je. (Henk).
Continue populair doen met transfernieuws wat je ook niet deelt.
En nu dit weer. Voldoende aanleiding voor mij om per heden Grijskijker te negeren via de instellingen.
Wat jij vind is voor mij niet relevant, vandaar dat ik ook uit mijn volglijst op X heb gegooid en geblokkeerd heb. En over irritant gesproken, willen bepalen wat iemand wel of niet zegt terwijl jij daar niet overgaat(en ik niet over jou teksten). En er zijn mensen hier die wel wat van mij horen als er transfernieuws is (als ik het weet).
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 15:12:48
Doe je zelf helaas....
Bovendien zou je niet meer reageren :_schater
Ik ben speciaal voor jou nog even terug, net als ik niet hoef te reageren hoef jij ook niet te reageren...
Maar vind het verder prima met jullie, zoek het hier verder maar uit, ik ben pleite... #deleteditaccount
Home ? Sparta verslaat Cambuur in besloten oefenwedstrijd
SPARTA VERSLAAT CAMBUUR IN BESLOTEN OEFENWEDSTRIJD
18 februari 2025 - 14:54
Sparta Rotterdam heeft vanmiddag in een besloten oefenwedstrijd afgerekend met SC Cambuur. Op Het Kasteel eindigde het in 2-0. N?kkvi Th?risson maakte de openingstreffer, waarna Mitchell van Bergen vlak voor rust het andere doelpunt voor zijn rekening nam.
Aankomend weekend staat er voor Sparta Rotterdam geen competitiewedstrijd op het programma, waardoor de mannen van trainer Maurice Steijn vanmiddag oefende tegen de nummer vijf van de Eerste Divisie SC Cambuur. Steijn besloot om aan te treden met een mix van basisspelers en wisselspelers. Zo begonnen Mitchell van Bergen, Carel Eiting en Kristian Hlynsson in de basis, maar verschenen ook Youri Schoonderwaldt, Boyd Reith, Mike Kleijn en N?kkvi Th?risson aan de aftrap. Bij Cambuur, dat pas maandagavond in competitieverband weer in actie komt, stond alleen Mark Diemers in de basis, die afgelopen weekend ook speelde. In Ilias Alhaft startte er bij de Friezen echter ook nog een oud-Spartaan.
Na twee minuten leek Mitchell van Bergen al op weg naar de 1-0 toen hij na een goede actie ruimte vond voor het schot. Daan Reiziger voorkwam met zijn voet echter een vroege achterstand voor Cambuur. Achteraf bleek dat uitstel van executie, want na een kwartier spelen brak Sparta door een IJslandse goal alsnog de ban. Na handig door koppen van Kristian Hlynsson kwam N?kkvi Th?risson namelijk in kansrijke positie. Met een harde knal in de kruising zette de spits Sparta op voorsprong. Ook na de 1-0 bleef de formatie van Steijn de bovenliggende partij, waarbij het grote kansen op de 2-0 kreeg. Eerst redde Reiziger prima op een vrije trap van Hlynsson, waarna Gjivai Zechi?l de goalie echt aan het werk zette. Op aangeven van Van Bergen had Reiziger echter een prima antwoord op het schot van de middenvelder. De beste kans op de 2-0 was voor Th?risson, die na opnieuw voorbereidend werk van Hlynsson, een vrije doortocht richting Reiziger had. Ditmaal kon de goalie zijn inzet wel keren.
Cambuur liet in het eerste halfuur weinig zien, maar kreeg plots in twee minuten tijd twee grote kansen. Eerst bracht Yoram van der Veen spits Michael de Leeuw in stelling, die handig wegdraaide. Met een schitterende redding en met hulp van de paal hield Youri Schoonderwaldt de Spartaanse voorsprong intact. Vlak hierna ging Van der Veen na een uitstekende rush voor eigen succes, maar schoot hij voorlangs. Sparta leek weer wakkergeschud na deze kansen en verdubbelde op slag van rust de marge. Carel Eiting gaf een sublieme steekpass op Van Bergen, waarna de aanvaller goed afdrukte: 2-0.
Die goal was de laatste actie van Van Bergen, die bij de start van de tweede helft werd vervangen door Ayoub Oufkir. Bij die start kwam Cambuur een stuk beter voor de dag dan in de eerste helft. Dat leverde na negentig seconden al een mogelijkheid op voor Bram Marsman, die zijn poging voor het doel van Schoonderwaldt langs zag gaan. Gabi Cashili was met een van richting veranderde voorzet dichter bij de 2-1. Zijn pass eindigde op de lat, waarna Ilias Alhaft de bal van dichtbij niet op doel kreeg. Sparta kwam deze aanvalsfase van Cambuur ongeschonden door en nam vervolgens de controle in de wedstrijd weer over. Op aangeven van Th?risson was er zelfs een reuzenkans voor Mohamed Nassoh. De rechtspoot schoot echter recht op Reiziger af. Vier minuten later was de Friese sluitpost wel kansloos bij een vrije trap van Zechi?l, maar bracht de lat redding.
Hierna gebeurde er niet veel meer op een leeg Kasteel, waar Sparta nauwelijks meer in de problemen kwam, maar zelf ook niet veel cre?erde. Alhaft kreeg in de slotfase nog een van de beste kansen met een prima afstandsschot, maar zag die over het doel van Schoonderwaldt zeilen. Namens Sparta waren er nog mogelijkheden voor debutant Quincy Hoeve en Rick Meissen, maar op beide doelpogingen hoefde Reiziger niet in actie te komen. Dat moest de doelman wel op een pegel van Nassoh, die Reiziger fraai keerde.
Daardoor eindigde het in 2-0 en won Sparta verdiend van Cambuur. Van het weekend staat er geen wedstrijd op het programma voor Sparta. Op 2 maart hervatten de Rotterdammers de Eredivisie met een thuiswedstrijd tegen Willem II.
Opstelling Sparta Rotterdam:
Youri Schoonderwaldt, Boyd Reith, Rick Meissen, Teo Quintero, Mike Kleijn (64. Giannino Vianello), Gjivai Zechi?l, Mitchell van Bergen (46. Ayoub Oufkir), Carel Eiting, N?kkvi Th?risson (76. Quincy Hoeve), Kristian Hlynsson (83. Ayoni Santos), Mohamed Nassoh
februari 18, 2025
GO AHEAD EAGLES WINT OEFENDUEL MET CAMBUUR
Go Ahead Eagles heeft dinsdagmiddag een besloten oefenduel met sc Cambuur met 3-2 gewonnen. Namens de ploeg van Paul Simonis was Milan Smit twee keer trefzeker en Oskar Sivertsen ??n keer.
In de eerste helft was Go Ahead Eagles de betere ploeg. De wedstrijd, die op hoge intensiteit werd gespeeld, werd bijna opengebroken door Milan Smit. De spits probeerde het na vijf minuten met een lob vanaf de middellijn; zijn poging miste net het doel. Even later ging dezelfde Smit alleen af op het Cambuur-doel. Hij had een goed schot in huis, maar de redding van keeper Thijs Jansen mocht er ook zijn. Ook Mathis Suray was dicht bij de openingstreffer. Calvin Twigt zette de aanval op, die kaatste met Milan Smit, waarna Twigt een passje verstuurde richting Suray. Ook de Belg stuitte op Jansen. De middenvelder was in het kwartier erna n?g twee keer gevaarlijk. Zijn afstandsschoten waren gevaarlijk, maar gingen respectievelijk over en naast. Het eerste schot van sc Cambuur ging er vervolgens in. Julius Dirksen legde Remco Balk neer op de rand van het zestienmetergebied (wat Dirksen geel opleverde). Tony R?lke verzilverde de vrije trap: 0-1. Even later kreeg Go Ahead Eagles nog een domper te verwerken. Luca Everink raakte geblesseerd aan het eind van de eerste helft en moest van het veld worden geholpen. De Lannoy verving hem.
In de tweede helft viel al snel de verdiende gelijkmaker. Na een fout in de opbouw van Cambuur wist Oskar Sivertsen zijn eerste officieuze doelpunt voor Go Ahead Eagles te maken. Milan Smit had al snel de kans om Kowet op voorsprong te schieten, maar hij schoot andermaal op doelman Jansen. Even later was het w?l raak. Dat gebeurde na een schitterende Eagles-aanval, die via invaller Turner bij Milan Smit terechtkwam. Uit een moeilijke hoek wist de spits raak te schieten: 2-1. Twee minuten later verdubbelde Smit de voorsprong. Voorbereidend werk van Leon Opdam (eveneens invaller) zette Milan Smit in stelling om de 3-1 te maken. Namens Cambuur deed Fedde de Jong nog iets terug via wederom een vrije trap. Het bepaalde de eindstand op 3-2.
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN:
Opstelling Go Ahead Eagles: Luca Plogmann; Luca Everink, Pim Saathof, Julius Dirksen, Aske Adelgaard; Calvin Twigt, Enric Llansana, Mathis Suray; Robbin Weijenberg, Milan Smit, Oskar Sivertsen.
Invallers: Darcy Turner, Ofosu Boakye, Maurilio de Lannoy en Leon Opdam.
huh? :_schater
Kan toch?
Dat Eagels speelt met een compleet B team. En wij met een B team tegen Sparta :)
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 15:16:46
k ben pleite... #deleteditaccount
Ah, de komende tijd even de nieuwe accounts in de gaten houden ;)
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-verliest-oefenwedstrijden-tegen-go-ahead-eagles-en-sparta-rotterdam/
Helaas zowel Hilterman als Afolbi geen minuten gemaakt... .
Hopelijk kunnen die bij elkaar wel tot 90 minuten komen op maandag.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur link=topic=69. #msg378739 date=1739896318
Ah, de komende tijd even de nieuwe accounts in de gaten houden ;)
haha :thumbsup
Vandaag weer een besloten oefenduel?
Jep. Tegen in en tegen Almere volgens de berichten.
3-1 verloren van Almere City (Binnen 11 minuten stond het al 3-0).
Citaat van: Stiens op maart 19, 2025, 13:54:20
3-1 verloren van Almere City (Binnen 11 minuten stond het al 3-0).
Dus 79 minuten gewonnen
Het Foeke Booy effect?
Citaat van: Stiens op maart 19, 2025, 13:54:20
3-1 verloren van Almere City (Binnen 11 minuten stond het al 3-0).
Alleen van Mullem en Narty in de basis in vergelijking met afgelopen zaterdag.
Niet druk om maken . Een B team met Reiziger op goal
Schaapman ook weer minuten kunnen maken. Weet iemand in hoeverre die weer op zijn niveau is? Is onderhand toch al zo'n 23 jaar en na zo'n ernstige blessure is het maar afwachten of hij nog een extra stap qua niveau erbij kan zetten.
Was voor zijn blessure vanuit het niets toch wel een potentiele basisspeler (voorkeur wel middenveld ipv linksback waar hij destijds gedwongen als noodoplossing werd gepositioneerd). Maar inmiddels ligt ons gemiddeld niveau hoger en is het maar de vraag of hij daarbij kan aanhaken. Ook natuurlijk of hij ?berhaupt de tijd krijgt om dat niveau aan te tikken, want zijn contract loopt ook af en in deze fase van het seizoen ga je niet meer twijfelgevallen opstellen.
Maar volgt iemand de wedstrijden van jong SCC en zo ja, speelt hij daar en hoe is dan zijn niveau?
Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 15:49:54
Schaapman ook weer minuten kunnen maken. Weet iemand in hoeverre die weer op zijn niveau is? Is onderhand toch al zo'n 23 jaar en na zo'n ernstige blessure is het maar afwachten of hij nog een extra stap qua niveau erbij kan zetten.
Was voor zijn blessure vanuit het niets toch wel een potentiele basisspeler (voorkeur wel middenveld ipv linksback waar hij destijds gedwongen als noodoplossing werd gepositioneerd). Maar inmiddels ligt ons gemiddeld niveau hoger en is het maar de vraag of hij daarbij kan aanhaken. Ook natuurlijk of hij ?berhaupt de tijd krijgt om dat niveau aan te tikken, want zijn contract loopt ook af en in deze fase van het seizoen ga je niet meer twijfelgevallen opstellen.
Maar volgt iemand de wedstrijden van jong SCC en zo ja, speelt hij daar en hoe is dan zijn niveau?
bouwt steeds iets meer op qua minuten.is wennen natuurlijk na zo,n lange periode en of
ie zijn niveau weer gaat halen weet je nu nog niet,
Hebben we al wat oefenwedstrijden in de agenda staan :?
Een potje tegen Feijenoord :proost
SC Cambuur won vanmiddag in een besloten oefenduel van Telstar (3-1).
Goals van Henstra, Visser en Reiziger (e.d.). Maher scoorde voor Telstar.
Kooistra sterk op rechtsback, rentree Veldhuis, speeltijd oa Souren/Binder.
Dit stond op X.
Welke Visser hebben we nog meer?
Kian lijkt me
In oefenduels scoort Kian altijd. Als pinch hitter nu 1x een punt gered.
Maar ook in de groep samen met Diemers naast speler ook supporter, dat is ook mooi voor de sfeer lijkt me.
Joran Telleman van de onder 19 deed ook mee.
Morgen speelt Cambuur een onderlinge wedstrijd op complex van Frisia met scheidsrechter en grens etc.
Maar hoelaat?
Citaat van: upweer op januari 26, 2026, 20:29:55
Morgen speelt Cambuur een onderlinge wedstrijd op complex van Frisia met scheidsrechter en grens etc.
Maar hoelaat?
Derkx?
13:00 |:)
Citaat van: upweer op januari 26, 2026, 20:59:54
13:00 |:)
kreeg net een foto van de Frisia velden. Weet niet of het doorgaat, zou het onverantwoord vinden. Er hoeft maar 1 uit te glijden?
Citaat van: sunderland op januari 27, 2026, 10:31:09
kreeg net een foto van de Frisia velden. Weet niet of het doorgaat, zou het onverantwoord vinden. Er hoeft maar 1 uit te glijden?
Heb daar gisteravond training gegeven. Onverantwoord achteraf.
Citaat van: Poetser op januari 27, 2026, 10:52:45
Heb daar gisteravond training gegeven. Onverantwoord achteraf.
haha zit jij ook in die trainers app
Citaat van: sunderland op januari 27, 2026, 10:53:31
haha zit jij ook in die trainers app
Nee, ik geef sporadisch training.
Stond 3-0 bij rust en de duels Marsman -Ferrah waren mooi. Marsman ouderwets er over heen eerste 10 min en daarna volledig ondersteboven gespeeld door Ferrah.
Verder viel Abkakou op door geen balverlies en snel handelen in kleine ruimte en velheid.
2 e weet ik niks van? u
Citaat van: sunderland op januari 27, 2026, 15:52:39
Stond 3-0 bij rust en de duels Marsman -Ferrah waren mooi. Marsman ouderwets er over heen eerste 10 min en daarna volledig ondersteboven gespeeld door Ferrah.
Verder viel Abkakou op door geen balverlies en snel handelen in kleine ruimte en velheid.
2 e weet ik niks van? u
Thanks, waar werd gespeeld?
Citaat van: Lore op januari 27, 2026, 21:22:33
Thanks, waar werd gespeeld?
bij Frisia. Basis tegen reserves.
Was de uitslag gunstig voor ons?
Citaat van: Beul B op januari 28, 2026, 12:03:57
Was de uitslag gunstig voor ons?
:_schater :_schater
Zo te zien oefent Cambuur vanmiddag tegen PEC.
Citaat van: NRG op februari 10, 2026, 14:46:30
Zo te zien oefent Cambuur vanmiddag tegen PEC.
1-0 winst
Goede nieuws is dat het veld weer bespeelbaar is
En weekend wat kouder maar daarna gaat de temperatuur weer dik omhoog gelukkig
Speelde Kvam ook mee in ??n van die 2 oefenwedstrijden?
Citaat van: Gasgeve op februari 13, 2026, 08:30:02
Speelde Kvam ook mee in ??n van die 2 oefenwedstrijden?
Speelde 70 minuten, tegen Bochum O21, verder weet ik niets. :thumbsup
EDIT: Hij speelt mee tegen Feyenoord O21 dit weekend..
Citaat van: Derkx R.H. op februari 13, 2026, 08:58:59
Speelde 70 minuten, tegen Bochum O21, verder weet ik niets. :thumbsup
EDIT: Hij speelt mee tegen Feyenoord O21 dit weekend..
Mooi zo, goed teken. We zullen hem hard nodig hebben eind februari/begin maart met al die wedstrijden.
Ik hoop dat we wat mooie tegenstanders gaan krijgen in de voorbereiding.
Eagles gaat naar Luton Town.
Wij zullen wel weer tegen Lutjelollum, Emmen en Almere spelen. :_schater
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 14:50:40
Ik hoop dat we wat mooie tegenstanders gaan krijgen in de voorbereiding.
Eagles gaat naar Luton Town.
Wij zullen wel weer tegen Lutjelollum, Emmen en Almere spelen. :_schater
Inderdaad en als we eens een mooie tegenstander hebben zal het wel weer aan de andere kant van het land zijn en/of zonder publiek
Manchester City als dank voor de goede opvang van Galvez zou wel op z'n plaats zijn.
Citaat van: justremco op juni 03, 2026, 15:17:05
Inderdaad en als we eens een mooie tegenstander hebben zal het wel weer aan de andere kant van het land zijn en/of zonder publiek
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.
De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 16:42:08
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.
De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.
14 juli oefenwedstrijd in Deinum!
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 16:42:08
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.
De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.
zaterdag 18 juli in Stiens.
Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.
Citaat van: Stiens op juni 03, 2026, 22:14:51
Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.
aansprekende naam?..
Waarom niet jaarlijks een toernooi in Leeuwarden? 3 aansprekende clubs uitnodigen. 2 wedstrijden voor elke ploeg. Zoals het Amsterdam-toernooi ooit was. Lijkt mij geweldig. Ook voor de supporters.
Citaat van: Andy King op juni 04, 2026, 12:01:27
Waarom niet jaarlijks een toernooi in Leeuwarden? 3 aansprekende clubs uitnodigen. 2 wedstrijden voor elke ploeg. Zoals het Amsterdam-toernooi ooit was. Lijkt mij geweldig. Ook voor de supporters.
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)
Citaat van: Derkx R.H. op juni 04, 2026, 12:13:46
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)
Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches
Citaat van: Lore op juni 04, 2026, 06:13:30
Dat is relatief: Al Wasl F.C
Ja ik bedoelde aansprekende naam als je uit die buurt komt. Hier hebben we natuurlijk weinig met die clubs die daar spelen :_schater
Renato Tapia speelt er (ex-Twente & ex-Feyenoord) en Kurt Zouma (ex-Chelsea)
Citaat van: Stiens op juni 04, 2026, 13:25:06
Ja ik bedoelde aansprekende naam als je uit die buurt komt. Hier hebben we natuurlijk weinig met die clubs die daar spelen :_schater
Renato Tapia speelt er (ex-Twente & ex-Feyenoord) en Kurt Zouma (ex-Chelsea)
is toch een tegenstander van niks.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 04, 2026, 12:13:46
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)
Die kom je al tegen in de competitie. Nou ja, Emmen nu even niet, maar goed.
Een paar mooie clubs, een Duitse, een Belg en een Engelse. Zoiets. Of een Franse. (Lille?)
Het kost een paar centen, maar daar staat ook een paar keer een vol stadion tegenover.
En natuurlijk prachtige pr.
Citaat van: justremco op juni 04, 2026, 12:19:15
Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches
als Dkv hier komt zonder toeschouwers dan zijn de rapen al gaar
Citaat van: Andy King op juni 04, 2026, 13:29:48
Die kom je al tegen in de competitie. Nou ja, Emmen nu even niet, maar goed.
Een paar mooie clubs, een Duitse, een Belg en een Engelse. Zoiets. Of een Franse. (Lille?)
Het kost een paar centen, maar daar staat ook een paar keer een vol stadion tegenover.
En natuurlijk prachtige pr.
absoluut eens. Maar?. De burgemeesters (veiligheidsregio) willen dat niet. Totaal geen enkele medewerking. Zelfs paar dagen traingskamp Ameland mag al niet meer. Trouwens niet alleen hier maar overal
Citaat van: justremco op juni 04, 2026, 12:19:15
Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hooligans hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches als een uitnodiging zien om te rellen
;(
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 04, 2026, 18:12:20
;(
Hooligans heb je overal. Ook in Duitsland en Engeland, maar daar is normalisatie. Hadden we dat hier maar!
Citaat van: Stiens op juni 03, 2026, 22:14:51
Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.
Haha de zin zag er zo mooi uit totdat je het land benoemde...
Vrijdag 10 juli om 11:30 uur in Delden.
Cambuur - Roda JC
Citaat van: Galdiano op juni 08, 2026, 20:45:00
Vrijdag 10 juli om 11:30 uur in Delden.
Cambuur - Roda JC
Deze keer niet besloten?
Van de site van Excelsior:
Excelsior ? SC Cambuur
Zaterdag 4 juli 2026
16:00 uur
Sportclub Victoria ?04, Vlaardingen
Citaat van: justremco op juni 09, 2026, 22:41:52
Van de site van Excelsior:
Excelsior ? SC Cambuur
Zaterdag 4 juli 2026
16:00 uur
Sportclub Victoria ?04, Vlaardingen
zou die nu wel doorgaan?
Citaat van: Specuveter op juni 09, 2026, 22:43:05
zou die nu wel doorgaan?
Ja dat is natuurlijk de vraag, vermoed alleen dat beide selecties er dan wel anders voor staan dan een maand later
Citaat van: Specuveter op juni 09, 2026, 22:43:05
zou die nu wel doorgaan?
Nooit! Dat zou zo raar zijn
Citaat van: justremco op juni 09, 2026, 22:49:01
Ja dat is natuurlijk de vraag, vermoed alleen dat beide selecties er dan wel anders voor staan dan een maand later
Gaat gewoon door toch, wat je zegt beide selecties zijn een maand later anders en het is de eerste 'echte' oefenwedstrijd die gaan vaak nergens over.
Bijna alles besloten, wat een triest gedoe.
Een wedstrijd in en tegen bologna en wij mogen niet mee!!!
Die is echt heel pijnlijk
?FRIENDLY AGAINST CAMBUUR ON AUGUST 1ST
On Saturday, August 1st, kick-off time to be confirmed, Domenico Tedesco?s Rossobl? will take on Dutch Eredivisie side SC Cambuur in a friendly match at the Niccol? Galli Training Centre.?
Citaat van: Lore op juni 14, 2026, 19:46:40
Een wedstrijd in en tegen bologna en wij mogen niet mee!!!
Die is echt heel pijnlijk
?FRIENDLY AGAINST CAMBUUR ON AUGUST 1ST
On Saturday, August 1st, kick-off time to be confirmed, Domenico Tedesco?s Rossobl? will take on Dutch Eredivisie side SC Cambuur in a friendly match at the Niccol? Galli Training Centre.?
Dat is toch eeuwig jammer. Goed bereikbaar, lekker eten.
Citaat van: papier op juni 14, 2026, 20:48:03
Dat is toch eeuwig jammer. Goed bereikbaar, lekker eten.
Dit was legendarisch geworden. Doodzonde!
Vrijdag 24 juli 11:00
Cambuur - Utrecht (besloten)
Citaat van: Inferno-058 op juni 22, 2026, 13:55:05
Vrijdag 24 juli 11:00
Cambuur - Utrecht (besloten)
wat is dat steeds voor ge-eikel.
Citaat van: sunderland op juni 22, 2026, 15:29:47
wat is dat steeds voor ge-eikel.
inderdaad....waarom alles besloten?
Citaat van: Specuveter op juni 22, 2026, 15:37:09
inderdaad....waarom alles besloten?
Nou, Burgemeesters lezen ook het LC en lezen daar ook verhalen over kleine jongentjes met zwarte kleding en bivakmutsen.
En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?
Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie
Citaat van: zeewolde op juni 22, 2026, 16:46:43
En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?
Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie
Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.
Citaat van: Lore op juni 22, 2026, 16:47:49
Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.
Als dat inderdaad zo is zou ik als club er wel even een berichtje uitgooien. Want zo is het een oefencampagne van 3x niks.
Je moet je eigen supporters hier de schuld van geven door in de voorbereiding wedstrijden uit de hand te laten lopen. Ze zullen wel met de borst vooruitlopen en zeggen dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen. Het zijn er maar 2 a 3 honderd maar daar is dit beleid aan te danken
Jammer maar volstrekt logisch want er wordt in de voorbereiding altijd minimaal ??n oefenwedstrijd uitgezocht waar je bent overgeleverd aan een groep ?supporters? die er een uitje van maken waarbij het afwachten of de boel heel blijft maar waarbij behalve de betreffende ?supporters? niemand op zit te wachten omdat iedereen moet wijken voor dit feestje. Tja dan krijg je dit.