Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Dank je wel Grijsje voor je actuele berichtgeving...... Ik was in Wergea en zaterdag kijk ik ff in Harlingen.  |:)

Grijskijkert

#183
83. 0-12 eigen doelpunt

En dit is ook de eindstand...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 16, 2024, 20:45:17
Dank je wel Grijsje voor je actuele berichtgeving...... Ik was in Wergea en zaterdag kijk ik ff in Harlingen.  |:)
|:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Ook geweest. Souren een erg goede speler, positioneel erg goed en stap eerder denken dan de rest.  De leeuw ook een nivo tje verder met zin loopacties. Pauwels een echte flankspeler met diepgang snelheid en durf. Echt genoten vandaag de eerste helft. Ik weet het waren maar amateurs. . Maar ben al jaren in kootstertille geweest maar het zag er veel beter uit dan de laatste jaren .

sunderland

#186
Citaat van: Specuveter op juli 16, 2024, 19:52:17
Normale uitslag....
Alhoewel ik was er vorig jaar en toen hadden we er meer moeite mee.
is echt niet zo. Ze maken 6 maar cre?ren er nog wel 15, Was echt prima hoor eerste helft

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 16, 2024, 20:45:17
Dank je wel Grijsje voor je actuele berichtgeving...... Ik was in Wergea en zaterdag kijk ik ff in Harlingen.  |:)
zaterdag ook maar even met mijn zoon in Harlingen kijken.

Beul B

Gisteravond een geweldige Pauwels gezien. Souren en Nieling ook goed. De Leeuw valt mij ook niet tegen. En Balk had niet eens een gele kaart, dus hij mag mee doen in harlingen komend weekend.

papier

Citaat van: Beul B op juli 17, 2024, 12:38:32
Gisteravond een geweldige Pauwels gezien. Souren en Nieling ook goed. De Leeuw valt mij ook niet tegen. En Balk had niet eens een gele kaart, dus hij mag mee doen in harlingen komend weekend.

Balk moet z'n gif en winnaarsmentaliteit met het hoofd erbij inzetten, dan gaat hij flinke stappen maken. Dus prima dat hij iemand vloert maar niet als het niet nodig is en ook niet meer mekkeren tegen de scheids.

Voorstopper

Is er al bekend waar er gespeeld wordt komende zaterdag?

Specuveter

Citaat van: Beul B op juli 17, 2024, 12:38:32
Gisteravond een geweldige Pauwels gezien. Souren en Nieling ook goed. De Leeuw valt mij ook niet tegen. En Balk had niet eens een gele kaart, dus hij mag mee doen in harlingen komend weekend.
Was Pauwels echt zo goed?

Stiens

Citaat van: Voorstopper op juli 17, 2024, 13:45:36
Is er al bekend waar er gespeeld wordt komende zaterdag?

Aanstaande zaterdag staat alweer de vijfde oefenwedstrijd van de campagne op de agenda en is op het terrein van fc Harlingen het Duitse SV Meppen de opponent (aftrap 17.00 uur)

justremco

Citaat van: Specuveter op juli 17, 2024, 13:47:14
Was Pauwels echt zo goed?

Vond m in Warga wel positief opvallen. Heeft snelheid en durft een actie te maken. Z?n rendement zal wel omhoog moeten maar dat weet ie zelf ook wel

papier

Weet iemand of we in andere jaren ook toegankelijke oefenwedstrijden hebben gehad bij Epe? Ik meen ergens gelezen te hebben dat het tegen Den Bosch besloten is?