Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

wacko jacko

Citaat van: zeewolde op juli 16, 2024, 22:33:37
zaterdag ook maar even met mijn zoon in Harlingen kijken.
Mag jij de polder wel uit Duitser? :zucht

zeewolde

Citaat van: wacko jacko op juli 17, 2024, 14:45:22
Mag jij de polder wel uit Duitser? :zucht
:_schater
Ga je er ook heen?

zeewolde

Citaat van: papier op juli 17, 2024, 14:35:32
Weet iemand of we in andere jaren ook toegankelijke oefenwedstrijden hebben gehad bij Epe? Ik meen ergens gelezen te hebben dat het tegen Den Bosch besloten is?
tegen Grieken en Turken wel. Weet niet meer hoe die clubs allemaal heten. Was ook wel in Garderen daarvoor.

wacko jacko


papier

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2024, 14:48:41
tegen Grieken en Turken wel. Weet niet meer hoe die clubs allemaal heten. Was ook wel in Garderen daarvoor.

Wat bedoel je met Grieken en Turken?

Ik heb ooit een wedstrijd in Oosterbeek gezien tegen Grieken, die was gewoon vrij toegankelijk. Tegen Den Bosch spelen ze bij SV Epe

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

bok

Graag weer  de stand van zaken doorgeven.
Alvast bedankt.

Grijskijkert

Citaat van: bok op juli 20, 2024, 16:45:45
Graag weer  de stand van zaken doorgeven.
Alvast bedankt.
Komt goed :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Geen verrassingen in de opstelling

Grijskijkert

22. De eerste kansen van de wedstrijd zijn voor een sterker SC Cambuur. Gescoord is er nog niet in Harlingen.
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 17:28:10
22. De eerste kansen van de wedstrijd zijn voor een sterker SC Cambuur. Gescoord is er nog niet in Harlingen.
Tegen wie spelen we ook al weer?
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Mooi fysiek sterk middenveld zo. Hopelijk zijn Nartey en R?lke ook voetballend goed genoeg voor de basis.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Grijskijkert

31. Drie wissels bij SC Cambuur. Smand, Van Kaam en Van der Water zijn erin gekomen voor Van Mullem, R?lke en Balk. Dit is na de drinkpauze...
IN HENK WE TRUST!!!