Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Zo Casas op 6 kunnen? Dan blijft de achterhoede zo staan.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2024, 17:46:06
Zo Casas op 6 kunnen? Dan blijft de achterhoede zo staan.
ga niet weer achterin schuiven. Casas zou dat misschien heel goed kunnen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2024, 18:05:40
ga niet weer achterin schuiven. Casas zou dat misschien heel goed kunnen
Is er nog een maand uit.. Souren maar weer opstellen..
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:09:10
Is er nog een maand uit.. Souren maar weer opstellen..

Heeft vast weer een jetlag  :X

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2024, 18:12:11
Heeft vast weer een jetlag  :X
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:13:36
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..
was toch de vorige x ook zo. Als je dat dan leest gaan de haren overeind staan

papier

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:13:36
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..

Dat denk ik ook wel. Maar goed, deze keer niet want ze zijn te laat terug voor wat ik begreep. Mercera dus ook.

Grijskijkert

Citaat van: papier op oktober 09, 2024, 18:42:41
Dat denk ik ook wel. Maar goed, deze keer niet want ze zijn te laat terug voor wat ik begreep. Mercera dus ook.
Ze spelen maandagavond 2200uur, dinsdag terugvliegen en kunnen ze woensdag wat lopen en donderdag aansluiten bij de laatste training, vrijdag wedstrijd, zaterdag uitlopen en slapen zondag tactisch trainen en maandag wedstrijd dus overdag slapen/rusten. En het zijn jonge gasten die in de kracht van hun leven zitten.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 19:06:09
Ze spelen maandagavond 2200uur, dinsdag terugvliegen en kunnen ze woensdag wat lopen en donderdag aansluiten bij de laatste training, vrijdag wedstrijd, zaterdag uitlopen en slapen zondag tactisch trainen en maandag wedstrijd dus overdag slapen/rusten. En het zijn jonge gasten die in de kracht van hun leven zitten.

Ik meende in een van de podcasts gehoord te hebben dat ze pas vrijdag terugvlogen?

Grijskijkert

Citaat van: papier op oktober 09, 2024, 19:27:51
Ik meende in een van de podcasts gehoord te hebben dat ze pas vrijdag terugvlogen?
Dat zou van de zotte zijn, internationals gaan de dag na de wedstrijd terug naar hun club. Bijvoorbeeld Bacuna, van Eijma, Roemeratoe, Valerius etc waren allemaal woensdag terug bij hun club en speelden het weekend voor hun club.
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:13:36
Dikke onzin, andere spelers kunnen ook voor hun eigen teams uitkomen..

Nou was bij de vorige interland periode toch ook zo

Batsum

Vluchten gaan vaak s'avonds vanaf Curscao. En er is een tijdsverschil van 6 uur. Dat betekend dat als je dinsdags vliegt dan kom je woensdag vroeg in de middag aan.
Dan moet je koffer nog ophalen en naar huis rijden dan is het namiddag. Dus op zn vroegst ben je donderdag weer bij de training.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2024, 20:17:01
Nou was bij de vorige interland periode toch ook zo
Ze zijn alweer onderweg naar Nederland, landen tussen 1900uur en 2000uur.. Dus die spelen gewoon als ze ondertussen niks oplopen..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Beiden geen minuten, lekker uit kunnen rusten dus.

PePe

Volgens het weekprogramma stond er voor vandaag een oefenwedstrijd gepland? Waar, tegen wie, uitslag?