Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 22:57:24
Ik zat vanavond toevallig naast een Scout van Karlsruhe SC. (Drie scouts full time in dienst en dan nog een paar part time.... Deze was verantwoordelijk voor Belgie, NL en Westelijk Duistland). Ze zochten nog een jonge aanvaller. Maar.... de wedstrijd was zo slecht dat het spel van enkele spelers hem niets zei   8)
Hoe warm was het in de  "de Koel"?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2024, 22:51:12
Het viel me op als Jansen uitkomt en bal weg wil rossen dit steeds mis gaat. Hij krijgt ze amper over de zijlijn, levert ze in bij een tegenstander of schiet ze als een vuurpijl recht omhoog.
Dat is het resultaat als hij de bal op zijn verkeerde been krijgt, maar hij heeft verder echt en prima trap hoor....
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Henk de Jong wil Silvester van der Water na geslaagde laatste test tegen VVV-Venlo graag bij SC Cambuur houden. 'We zijn hartstikke blij met hem'
2024-08-02 22:42


SC Cambuur heeft de voorbereidingscampagne afgesloten met een zege op VVV-Venlo (0-1). Een geslaagde laatste test, vond trainer Henk de Jong.
Het was een bijzonder beeld, na afloop van het oefenduel in Limburg. Nicky Souren die samen met Michael de Leeuw een heuse beker in ontvangst nam. Thuisclub VVV had de wedstrijd ter nagedachtenis aan Herman Teeuwen traditiegetrouw omgedoopt in de Herman Teeuwen Memorial. De oud-speler en -scout overleed eind 2003.

Vandaar de trofee dus. ,,Mooi toch?, zei De Jong. ,,Die gaat mee in de bus terug naar Leeuwarden.? Net als het goede gevoel dat Cambuur aan de krachtmeting met VVV overhield. ,,We hebben heel aardig gevoetbald en veel kansen gecre?erd?, aldus de trainer. ,,Alleen de afwerking moet nog wat beter.?

Silvester van der Water tekende na 17 minuten voor de enige treffer van de avond. Dat er niet meer doelpunten gescoord werden, had Cambuur aan zichzelf te wijten. Met name Remco Balk miste scherpte voor de goal en ook Van der Water zag zowel voor als na rust een inzet naast gaan. De vorig seizoen uit de gratie geraakte vleugelspits liet evenwel een aantal goede dingen zien, waarmee hij zichzelf andermaal in de etalage plaatste.

Van der Water ?superfit?
Als het aan Van der Water zelf ligt, vertrekt hij binnenkort bij Cambuur, maar De Jong hoopt dat hij blijft. ,,We zijn hartstikke blij met hem. Silvester doet het fantastisch, ligt goed in de groep en is superfit.? Dat laatste geldt ook voor De Leeuw, die in Venlo als aanvallende middenvelder begon. ,,Hij is een serieuze optie op die positie.?

undefined

Of Milan Smit Cambuur-speler blijft, moet blijken. Vrijdag kon De Jong in ieder geval nog gewoon een beroep op de topscorer van vorig seizoen doen. Zonder de niet fitte Bryant Nieling en Benjamin Pauwels, maar met keeper Thijs Jansen op doel slaagde zijn ploeg in Venlo voor de laatste test.

Nicky Souren had de aanvoerdersband om de arm. De kans is groot dat hij de nieuwe captain wordt, na het vertrek van Dani?l van Kaam naar Heracles Almelo. De Jong heeft zijn basiself nagenoeg rond, maar moet op een paar plekken komende week nog knopen doorhakken voor de openingswedstrijd tegen MVV in Maastricht.

AL

Ik vond Smand en Souren prima spelen. Vd Water liet leuke dingen zijn.
De Leeuw zie ik ook liever als aanvallende middenvelder dan in de spits. Ik hoop dat Milan wel gewoon blijft.
Ottensen die hier vaak opgehemeld wordt, maakt op mij een matige indruk in de voorbereiding. Van Mullem vind ik tekort komen en dan met name aan de bal.
Als vd Water blijft zou Balk wel eens kind van de rekening kunnen worden.


EdsjeSCC

Citaat van: AL op augustus 03, 2024, 09:51:36
Ik vond Smand en Souren prima spelen. Vd Water liet leuke dingen zijn.
De Leeuw zie ik ook liever als aanvallende middenvelder dan in de spits. Ik hoop dat Milan wel gewoon blijft.
Ottensen die hier vaak opgehemeld wordt, maakt op mij een matige indruk in de voorbereiding. Van Mullem vind ik tekort komen en dan met name aan de bal.
Als vd Water blijft zou Balk wel eens kind van de rekening kunnen worden.

Nou dat denk ik niet, bij 14 doelpunten en indirect nog meer betrokken.
Pauwels leuk een aardig maar rendement moet ie eerst maar eens laten zien

AL

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 03, 2024, 09:53:51
Nou dat denk ik niet, bij 14 doelpunten en indirect nog meer betrokken.
Pauwels leuk een aardig maar rendement moet ie eerst maar eens laten zien

Eerst zal Balk nog wel spelen inderdaad. Maar in potentie heeft Pauwels wel meer in zijn mars.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 09:06:30
Hoe warm was het in de  "de Koel"?
Het was aangenaam koel, perfect zomeravondvoetbal
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2024, 06:39:28
Tja uitslagen in oefenwedstrijden zegt ook niet zoveel want de Graafschap verloor vorige week nog met 5-0 van PEC Zwolle.

klopt dus zegt die 0-1 ook niks volgende week is het on de punten we gaan het zien

Noordcambuur

Citaat van: AL op augustus 03, 2024, 09:58:13
Eerst zal Balk nog wel spelen inderdaad. Maar in potentie heeft Pauwels wel meer in zijn mars.
dat wil ik nog wel eens zien is snel maar daar houdt het wel mee op.
Maar nogmaals we zullen het zien.

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 14:01:47
klopt dus zegt die 0-1 ook niks volgende week is het on de punten we gaan het zien

De verdediging is slecht, vooral de backs. Niveau derde divisie. Het middenveld is heel matig, en voorin hewwe we geen killers. Dat hes stou oek wel gezien toch.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2024, 17:24:06
De verdediging is slecht, vooral de backs. Niveau derde divisie. Het middenveld is heel matig, en voorin hewwe we geen killers. Dat hes stou oek wel gezien toch.

ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 18:52:43
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
denistel ben ik met je eens als dat negativiteit hier over spelers b.v.
Weg ermee strikje er om heen,deze gaan we niet missen enz,enz.
Smit kan er niks van en van der Water ook niet en dan hebben we het niet eens over Poll gehad.
En kan er nog wel wat opnoemen?.
En over het stadion?..hekwerk,ledboarding,hoeken en niet vergeten klapstoelen op de westtribune.
En dan het uittenue verschrikkelijk?..
Ik kan nog wel veel opnoemen?

Grijskijkert

#538
Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 18:52:43
ik zeg oek geen top 5 dus ik zie het zeker wel maar dan bist negatief schijnbaar
Nee dou bist een realist.....  :proost
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op augustus 03, 2024, 19:01:10
denistel ben ik met je eens als dat negativiteit hier over spelers b.v.
Weg ermee strikje er om heen,deze gaan we niet missen enz,enz.
Smit kan er niks van en van der Water ook niet en dan hebben we het niet eens over Poll gehad.
En kan er nog wel wat opnoemen?.
En over het stadion?..hekwerk,ledboarding,hoeken en niet vergeten klapstoelen op de westtribune.
En dan het uittenue verschrikkelijk?..
Ik kan nog wel veel opnoemen?
Waarom mut elles altiet negatief weze of su benaderd wudde, is dat leuker of su of wud het daar beter van?
IN HENK WE TRUST!!!