Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Eerste uur mooie dingen gezien.
Nieling en Smand durven beide in te dribbelen en in te passen.
TS veel bezig met de wisselwerking Poll en Pauwels. Poll dan aan de binnenkant, als een van onze cv's hoger op het veld gingen staan.
Imo zette Nieling bij het 2de (zeer fraaie) tegendoelpunt onvoldoende druk en bij de derde verliest hij de bal bij het indribbelen op een riskante plek in de as.
Dus daar moet Nieling wel echt aan werken. Maar daarentegen wel aanknopingspunten gezien.
Nartey sterk en de Jong ook eens wat hoger, waar je hem wilt zien. De Leeuw zet op een goede manier druk, maar als Smit vertrekt, moet er wel een eerste spits komen.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:17:37
Genoten van 1 speler. Nartey. Wat een topper. Wat een talent. Wat een drive.

tuurlijk als die heen basis wordt snap ik er niks van samen met souren in
ieder geval..

Bankzitter

Eerste uur (basis) was prima , daarmee kun je de competitie in.

Keeper is veel minder afwachtend dan  dan vOsch, Nieling is beter dan Tol en andere CV's.
Narty is hard op weg naar een basisplek, hele complete voetballer.
Als Benji aan de bal komt, gebeurt er altijd wat (vorig jaar hadden we niet eens een linksbuiten). Moet nog wel een goede concurrent bij, want zie hem niet 38 wedstrijden lang goed spelen.

De Leeuw niets bijzonders van gezien, maar die heeft zich al genoeg bewezen.

Uiteindelijk denk ik dat van de basis van vorig jaar alleen Ottensen en Balk en misschien Poll overblijven als de transferperiode klaar is.

Tweede uur moet ik nog zien , van de Duitse beer nog geen beeld kunnen vormen.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2024, 07:53:53
Eerste uur (basis) was prima , daarmee kun je de competitie in.

Keeper is veel minder afwachtend dan  dan vOsch, Nieling is beter dan Tol en andere CV's.
Narty is hard op weg naar een basisplek, hele complete voetballer.
Als Benji aan de bal komt, gebeurt er altijd wat (vorig jaar hadden we niet eens een linksbuiten). Moet nog wel een goede concurrent bij, want zie hem niet 38 wedstrijden lang goed spelen.

De Leeuw niets bijzonders van gezien, maar die heeft zich al genoeg bewezen.

Uiteindelijk denk ik dat van de basis van vorig jaar alleen Ottensen en Balk en misschien Poll overblijven als de transferperiode klaar is.

Tweede uur moet ik nog zien , van de Duitse beer nog geen beeld kunnen vormen.
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken). 2e uur/deel werden er dingen geprobeerd, Rolke op 6, Kooistra in de spits, Potma als spits, Bergsma na maanden weer voor het eerst een half uurtje gespeeld en eerder gemeld 25 minuten met 10 man. Dus na ingrijpen van Henk een ingecalculeerd verlies.
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:27:48
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken).


:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater


Grijskijkert

Heb jij ook even gehoord hoe het zat Michello?
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Dat is wel een hele optimistische interpretatie ;)
Kooistra is ook gewoon een spits van origine.

Ook prima dat je traint op spelen met 10 man, maar is dat nuttig als daar bijna niemand van de beoogde basis in staat?

Maar inderdaad niet in de war raken van het 2e uur. We liggen op schema om aan een goed elftal/selectie te bouwen.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:27:48
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken). 2e uur/deel werden er dingen geprobeerd, Rolke op 6, Kooistra in de spits, Potma als spits, Bergsma na maanden weer voor het eerst een half uurtje gespeeld en eerder gemeld 25 minuten met 10 man. Dus na ingrijpen van Henk een ingecalculeerd verlies.

Ik geloof best dat we wat uitprobeerden en dat het allemaal wat minder was omdat er voornamelijk hele jonge spelers in stonden (sommigen zelfs op ongebruikelijke posities) maar met opzet slecht spelen dat gaat volgens mij zelfs Henk te ver

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2024, 09:00:02
Dat is wel een hele optimistische interpretatie ;)
Kooistra is ook gewoon een spits van origine.

Ook prima dat je traint op spelen met 10 man, maar is dat nuttig als daar bijna niemand van de beoogde basis in staat?

Maar inderdaad niet in de war raken van het 2e uur. We liggen op schema om aan een goed elftal/selectie te bouwen.
Ik heb na genoeg rechtstreeks overgeschreven wat ik als antwoord kreeg. Kooistra heeft bij Cambuur(O21) amper in de spits gespeelt, misschien een keer bij de amateurs maar bij ons speelt hij op de vleugel en Potma is een middenvelder en Rolke een aanvallende middenvelder. Maar goed ik zal mijn info voortaan wel voor me houden.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 27, 2024, 09:03:07
Ik geloof best dat we wat uitprobeerden en dat het allemaal wat minder was omdat er voornamelijk hele jonge spelers in stonden (sommigen zelfs op ongebruikelijke posities) maar met opzet slecht spelen dat gaat volgens mij zelfs Henk te ver
Door alleen met die jonge gasten te spelen en een paar die terugkomen van ziekte/blessure calculeer je in dat het slecht kan gaan, daarom zeg ik ook ingecalculeerd verlies.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 09:05:57
Ik heb na genoeg rechtstreeks overgeschreven wat ik als antwoord kreeg. Kooistra heeft bij Cambuur(O21) amper in de spits gespeelt, misschien een keer bij de amateurs maar bij ons speelt hij op de vleugel en Potma is een middenvelder en Rolke een aanvallende middenvelder. Maar goed ik zal mijn info voortaan wel voor me houden.

Nee joh, prima dat je dit deelt. Ik twijfel er niet aan dat dit zo gezegd is en zeg ook niet dat jij die draai er aan geeft.
Wat ik zei, ik hecht ook weinig waarde aan dat laatste uur en we zijn goed op weg richting competitie.

Sonnema

Eerste uur was nog redelijk tot goed, daarna door wissels veel veranderingen. Duo Van Kaam De Jong is geen goed combinatie, Smand is te traag met zijn passing en zorgt er voor dat je achterin wederom snelheid mist. Nartey is 1 van de weinige eigen talenten waarin je ziet dat hij stappen maakt, zowel fysiek als voetballend. Zoals we weten wil Van Kaam, Vd Water weg en is er wat belangstelling voor Smit. Er zal een back een cv een middenvelder en spits bij moeten. En liefste een hufter die de ploeg over het dooie punt heen kan halen. De jongens van O21 hebben weer hun ervaring op gedaan en zullen binnen nu en 2 jaar echt verbetering moeten laten zien, al heb ik echt mijn twijfels bij sommige. Tegen VVV en Zwolle zal er het nodige staan waar wij allemaal uit kunnen concluderen wat een beetje de basis gaat worden.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2024, 09:15:49
Nee joh, prima dat je dit deelt. Ik twijfel er niet aan dat dit zo gezegd is en zeg ook niet dat jij die draai er aan geeft.
Wat ik zei, ik hecht ook weinig waarde aan dat laatste uur en we zijn goed op weg richting competitie.
Oww zooo.. prima man, duidelijk, nu eerst koffie :D
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Als we tegen Zwolle en VVV kunnen voortborduren op het eerste uur dan heb ik er wel vertrouwen in.
Denk dat de aankopen goed gaan bevallen.
Veel hangt ervan af wat er nog weggaat tot 1September en wat er dan nog bijkomt tot die tijd.
Maar ook daar heb ik alle vertrouwen in.
Liever halfvol glas.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kunnen we nog naar VVV trouwens?
Henk, held, bedankt