Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.   

wiekie1969

Citaat van: Zuid1991 op juli 26, 2024, 14:57:29
Tis weer ouderwets achterin?.
Alles leuk en aardig maar als er niet ervaring en kwaliteit bij komt achterin, hebben we weer sun seizoen als vorig jaar?

Tuurlijk juh. Inkoppertje.

wiekie1969

Citaat van: janou op juli 26, 2024, 13:45:41
Mooie goal van Vd Water. Ondanks dat de wens van beide partijen is om uit elkaar te gaan heb ik toch een stille hoop dat ie bij ons blijft. Je ziet aan alles dat die jongen zo goed kan voetballen.

Beste speler die we hebben.

wiekie1969

Citaat van: EdsjeSCC op juli 26, 2024, 13:55:00
Als ie de kop dr voor heeft heb je met; Jansen - Ottesen/Gaschili - Van Mullem - Nieling - Poll/Nieuwe; Souren - Van de Belt - Van Kaam/Nartey; Balk - Smit/De Leeuw - VdW echt wel een team dat top 5 moet kunnen spelen

Binne allemaal ideale skoonzonen, geen winnaars.  Kest vergeten die top 5

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 16:59:31
Tweede helft even gezien via de livestream. Zat naar een veredeld beloftenelftal te kieken. Werd meteen duidelijk dat we op de bank niks hewwe, tis 3e divisie niveau. Dan weten we dat ook meteen. Eerste helft niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
Reageer dan niet....

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:11:25
Binne allemaal ideale skoonzonen, geen winnaars.  Kest vergeten die top 5
Ik heb je niet gemist de afgelopen tijd

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: Specuveter op juli 26, 2024, 17:12:38
Ik heb je niet gemist de afgelopen tijd

:proost :proost :proost de realist spreekt weer. Dien tere zieltje huilt.

wiekie1969

Genoten van 1 speler. Nartey. Wat een topper. Wat een talent. Wat een drive. 

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op juli 26, 2024, 16:22:11
Wat een kudde gedrag zeg om weer v Kaam aan te halen. Misschien moet Henk een ander tactisch plan bedenken, want we krijgen nu al ruim een jaar aardig wat doelpunten tegen.
Speler moet je gebruiken op hun sterke punten en niet afmaken op hun tekortkomingen.
We gaan het zien.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:17:37
Genoten van 1 speler. Nartey. Wat een topper. Wat een talent. Wat een drive.
As die van Kaam de zelfde instelling hewwe zou, speulde hij bij de  top 5.

wiekie1969

Van Kaam, van Mullem, Poll, toegevoegde waarde nul komma nul. Geldt oek voor Pauwels.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op juli 26, 2024, 16:10:02
Een uitslag uit een oefenwedstrijd zegt niets. Wat wederom naar voren komt is het chronische gebrek aan een cv die heerst in zijn verdediging.
Tevens is Van Kaam  nu wel gewogen en te licht bevonden.

Die mut lekker naar de NHL toe als student. Wat een suurt. Vreselijk.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:26:39
Van Kaam, van Mullem, Poll, toegevoegde waarde nul komma nul. Geldt oek voor Pauwels.

Daar zijn we weer  :_schater :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:26:39
Van Kaam, van Mullem, Poll, toegevoegde waarde nul komma nul. Geldt oek voor Pauwels.

Poll wel zien spelen vandaag dan?
Vond hem de beste aan onze kant.