Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:49:28
Of is het gebrek aan beter? Souren geblesseerd en de ervaren kracht is er nog niet..

Wat mij betreft, en zeker in de voorbereiding, speel je met spelers op hun eigen positie tenzij je echt niet anders kan. Waarom niet V Mullem naar 6 waar hij ooit voor gehaald is. En dan Jonker achterin met Smand? Het is toch een oefenwedstrijd. Weer teruggrijpen naar Van Kaam op 6 is echt onzin, we weten nu wel dat hij daar niet uit de voeten kan.

Grijskijkert

Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 14:47:27
Dit ziet er echt niet uit.
Je speelt hier met de reserves de nummers 20 t/m 30 van je selectie..
IN HENK WE TRUST!!!

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:53:22
Je speelt hier met de reserves de nummers 20 t/m 30 van je selectie..
Die mogen dan wel kaartjes gaan knippen bij wedstrijd dagen want dit kan echt niet

Grijskijkert

Citaat van: papier op juli 26, 2024, 14:52:40
Wat mij betreft, en zeker in de voorbereiding, speel je met spelers op hun eigen positie tenzij je echt niet anders kan. Waarom niet V Mullem naar 6 waar hij ooit voor gehaald is. En dan Jonker achterin met Smand? Het is toch een oefenwedstrijd. Weer teruggrijpen naar Van Kaam op 6 is echt onzin, we weten nu wel dat hij daar niet uit de voeten kan.
Van Mullem is geen middenvelder meer maar een centrale verdediger(wat hij als origine ook is) Jonker was een grootdeel van de voorbereiding geblesseerd en Smand was ook wat ziekjes vanochtend. Dus het is behelpen..
IN HENK WE TRUST!!!

HansKazan

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:53:22
Je speelt hier met de reserves de nummers 20 t/m 30 van je selectie..

Alsnog niet best. Den Bosch bracht ook een aantal reserves in het veld. Doen die het dus knap.

Zuid1991

Tis weer ouderwets achterin?.
Alles leuk en aardig maar als er niet ervaring en kwaliteit bij komt achterin, hebben we weer sun seizoen als vorig jaar?

Grijskijkert

Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:55:17
Die mogen dan wel kaartjes gaan knippen bij wedstrijd dagen want dit kan echt niet
Alle 10 in 1x niet nee, je speelt bijvoorbeeld nu met Zorgdrager als rechtsbuiten, wat een rechtsback/rcv is...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op juli 26, 2024, 14:57:29
Tis weer ouderwets achterin?.
Alles leuk en aardig maar als er niet ervaring en kwaliteit bij komt achterin, hebben we weer sun seizoen als vorig jaar?
2 doelpunten die er zo inwaaien dom balverlies op het middenveld... maar de verdediging is de schuldige.
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 14:49:50
die spelen net zo sloom en slecht. Die 4 e goal is toch om te janken, iedere x staat er 1 waar de bal heen kan en daar gaat ie ook steeds heen en we doen helemaal niks . Tis weer ouderwets op dit moment. Na de 3-1 is het helemaal niks meer terwijl we daar voor heer en meester waren. Er klopt geen flikker van

Bij de 4-3 staat de back veel te ver naar buiten en cv te veel naar binnen. Maar er is ook 0 druk op de bal bij die pass. Daarna wel een goede voorzet.

Maar vergeet niet dat nu ongeveer O21 aan het spelen is. Ik vond het met Nieling, Smand, Poll en Ottersen prima staan.

Middenveld zijn goede voetballers, maar verliezen de bal te vaak op plekken waar dat niet kan. Ik herinner mij Hoedemakers eerste wedstrijd uit bij De Graafschap nog, die had toen dat ook maar heeft daarna enorme stappen gezet en was veel vaster aan de bal. Die ontwikkeling mis je bij de huidige middenvelders denk ik.




Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 14:48:34
3-4  :_schater sta je voor met 3-0  :zweep


we gaan nieuwe seizoen in ieder geval veel doelpunten zien

Zuid1991

#340
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:59:50
2 doelpunten die er zo inwaaien dom balverlies op het middenveld... maar de verdediging is de schuldige.
In de omschakeling waren ze laks, niet doordekken en VOORAL achterin verkeerd staan en niet ingrijpen. Zijn nog teveel ?mooi weer voetballers? die de overhand hebben.
Mut een echte leider komme achterin en heel rap. En hopelijk is Gabi rap fit want deze brengt in ieder geval wel die power die achterin nodig is.

Harry L.

Citaat van: Trainert! op juli 26, 2024, 15:07:41

we gaan nieuwe seizoen in ieder geval veel doelpunten zien

We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.

Bernardo

Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:15:56
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.

Met deze selectie is dat wel een realistische voorspelling ja, hopen dat er nog wat gebeurd de komende weken

Bankzitter

Er is nog steeds tijd om door te selecteren? .
Voor top 5 is dat nodig.

Er zijn verder al best eat posities versterkt tov vorig seizoen.

Grijskijkert

#344
Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:15:56
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.
Merendeel van de 2e en 3e helft speelden we met de nummers 20 t/m 30 van je selectie gespeeld en zelfs het laatste kwartier met 10 man(Nartey viel uit) dat heb je niet eens door gehad... :zucht
IN HENK WE TRUST!!!