Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Als ie de kop dr voor heeft heb je met; Jansen - Ottesen/Gaschili - Van Mullem - Nieling - Poll/Nieuwe; Souren - Van de Belt - Van Kaam/Nartey; Balk - Smit/De Leeuw - VdW echt wel een team dat top 5 moet kunnen spelen

sunderland

Waarom start van Mullem niet Poelie? Nog 2 weken

Bankzitter

We gaan spijt krijgen als we sommige spelers nog een nieuwe kans gaan geven.
Ze kunnen prima voetballen, maar karakter past hier niet en dan houdt je dezelfde problemen als vorig seizoen.

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 13:36:27
Henk is woensdagavond al apart gezet op zijn kamer...maar is alweer aan de beterende hand.. Deed veel beeld bellen  :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

fred

#304
Van 3-0 naar 3-3 nmiddels

sunderland

2x sloom in de omschakeling. Kan toch niet, hele tempo eruit

Mike SCC

Het blijft behelpen achterin? mag echt nog wel een sterkhouder bij anders ga je zeker niet bovenin meedraaien.

janou

Paar keer dom balverlies waardoor het open ligt. We moeten soms nog wel wat vaster aan de bal zijn.

Noordcambuur

Citaat van: fred op juli 26, 2024, 14:06:31
Van 3-0 naar 3-3 nmiddels
niet best om van te janken?..er is nog niks veranderd.

Noordcambuur

Citaat van: Mike SCC op juli 26, 2024, 14:10:42
Het blijft behelpen achterin? mag echt nog wel een sterkhouder bij anders ga je zeker niet bovenin meedraaien.
je kunt er wel 3 keepers op doel zetten vliegen ze er nog in. :y

EdsjeSCC

Sinds zij met 2 spitsen zijn gaan druk zetten is het van achteruit ook helemaal niks meer

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 14:09:51
2x sloom in de omschakeling. Kan toch niet, hele tempo eruit
Wisselen, wisselen, wisselen en de organisatie is weg. Maar het is maar een oefenwedstrijd, hiervan leren en door.
IN HENK WE TRUST!!!

fred

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:19:30
Wisselen, wisselen, wisselen en de organisatie is weg. Maar het is maar een oefenwedstrijd, hiervan leren en door.

Eens....
Maar ik had die 3e 45 minuten persoonlijk gebruikt om massaal te wisselen

janou

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:19:30
Wisselen, wisselen, wisselen en de organisatie is weg. Maar het is maar een oefenwedstrijd, hiervan leren en door.

Dat ook. Dus vastigheden aan de bal zijn wat minder, waardoor je van zulke momenten krijgt als bij de 3-3 en je de bal verliest terwijl er veel mensen voor de bal staan. Daarnaast zal vermoeidheid ook meespelen.

Grijskijkert

Citaat van: fred op juli 26, 2024, 14:21:06
Eens....
Maar ik had die 3e 45 minuten persoonlijk gebruikt om massaal te wisselen
Veel spelers met kramp verschijnselen, o.a. de Leeuw en je hebt daar geen vervanger voor nu Smit er niet is...
IN HENK WE TRUST!!!