Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: papier op augustus 05, 2024, 15:45:39
Met een goede organisatie kun je dat natuurlijk wel faciliteren. Tegen VVV nam Souren achterin de honneurs waar als Smand/V Mullem ging indribbelen. Dat soort simpele afspraken moeten er worden ingeslepen. Vorig jaar niet gelukt, wanneer we de bal verloren wisten Van Kaam en Poll vaak niet wat te doen behalve naar elkaar wijzen.
precies. Souren is tactisch zoveel verder en neemt dan over en blijft altijd aanspeelbaar door niet stil te staan

Bankzitter

Ik kon tegen VVV niet live kijken dus in blokjes van 25 minuten later bekeken.

Souren loopt gewoon precies waar hij nodig is. Bij fouten helpt hij zijn verdediging.
Was er een kansrijke aanval dan was hij mee.

Als het team in balans is , dan kun je ook met jongere spelers als Narty starten zonder dat die verzuipen.


Delfzijl/Cambuur

Die Geert van de sportcast vertelde dat nog al wat van onze supporters zich hadden misdragen in Harlingen? Heb daar niks van meegekregen... met een hele groep onbetaald naar binnen rammen terwijl de opbrengst naar Cambuur ging? Hoop iedere keer dat dit soort dingen eens ophoud, evenals rellen en biergooien.Stel dat we de 1ste 2 verliezen krijgen we dat gedonder dan gelijk in ons nieuwe stadion. :?

Stanley

Klopt! Een grote groep pubers met blote buikjes. Ze kwamen vanaf het station. Zielig stelletje stoere schreeuwers.

papier

Citaat van: Stanley op augustus 06, 2024, 19:35:05
Klopt! Een grote groep pubers met blote buikjes. Ze kwamen vanaf het station. Zielig stelletje stoere schreeuwers.

Afscheid nemen van dat soort kneusjes aub

oost

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 06, 2024, 18:56:32
Die Geert van de sportcast vertelde dat nog al wat van onze supporters zich hadden misdragen in Harlingen? Heb daar niks van meegekregen... met een hele groep onbetaald naar binnen rammen terwijl de opbrengst naar Cambuur ging? Hoop iedere keer dat dit soort dingen eens ophoud, evenals rellen en biergooien.Stel dat we de 1ste 2 verliezen krijgen we dat gedonder dan gelijk in ons nieuwe stadion. :?

Tsja ik hoop heel erg dat het niet nodig is om de netten weer te moeten ophangen plus lelijke palen. Maar ik vrees het ergste. Elke club heeft tokkie volk maar de onze helaas net wat te veel  :rodekaart

Grijskijkert

#576
Citaat van: Stanley op augustus 06, 2024, 19:35:05
Klopt! Een grote groep pubers met blote buikjes. Ze kwamen vanaf het station. Zielig stelletje stoere schreeuwers.
Dit zijn de zelfde gastjes(Young boys?) die bussen slopen, en bos gevechten houden en andere ellende veroorzaken, dit om te laten zien hoe stoer ze zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

ChantiSCC

FC Groningen 1-3 SC Cambuur

Leeuwarder94

Citaat van: ChantiSCC op september 04, 2024, 16:00:48
FC Groningen 1-3 SC Cambuur

Is er iets bekend over de opstellingen en doelpuntenmakers?
De wens is de vader van de gedachte

Bankzitter

MARK DIEMERS LEIDT OEFENZEGE OP FC GRONINGEN IN
4 september 2024, 16:08
SC Cambuur heeft woensdag FC Groningen in een besloten oefenwedstrijd verslagen. Op Sportpark Corpus den Hoorn werd het 1-3.

In Groningen was er een basisplaats weggelegd voor de eerder deze week aangetrokken Mark Diemers. De andere aanwinsten, Jonathan Afolabi en Ilias Alhaft, behoorden nog niet tot de wedstrijdselectie.

Diemers liet zich in Groningen meteen gelden. De middenvelder ging in de derde minuut achter de bal staan nadat de scheidsrechter de bal vanwege een overtreding op Benjamin Pauwels op de stip legde. Met een rake trap luisterde Diemers vervolgens zijn officieuze rentree op met een doelpunt.

Het antwoord van FC Groningen liet niet lang op zich wachten. Tien minuten na het openingsdoelpunt tekende de thuisploeg via Finn Stan voor de gelijkmaker. Het schot via de onderkant van de lat was onhoudbaar voor Daan Reiziger. In het vervolg van de gelijkopgaande eerste helft kregen beide ploegen nog wat kansen, maar gescoord werd er niet meer.

Een kwartier na rust kwam SC Cambuur opnieuw op voorsprong. Wiebe Kooistra was het eindstation van een counter uit het boekje, die via onder meer Steyn Potma en Remco Balk verliep. De voorsprong werd even later vergroot door Sturla Ottesen, die een door Balk doorgekopte corner van Pauwels in het doel werkte.

SC Cambuur komt komend weekend vanwege interlandvoetbal niet in actie. Volgende week vrijdag vervolgt de geel-blauwe formatie de competitie met een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax. Drie dagen later komt Roda JC op bezoek in Leeuwarden.

Opstelling SC Cambuur: Reiziger; Mercera (62. Ottesen), Van Mullem, Casas (46. Nieling), Marsman (62. Poll); Diemers (46. De Jong), R?lke (52. Potma), Kieftenbeld (62. Nartey); Pauwels (70. Van der Veen), Kooistra, Balk

Scoreverloop:
3. 1-0 Diemers
14. 1-1 Stam
61. 1-2 Kooistra
69. 1-3 Ottesen

Specuveter

Mercera wederom op de rechtsback
Net als op de training
Technische staf niet tevreden over Ottesen?

Sakas

Citaat van: Specuveter op september 04, 2024, 16:21:58
Mercera wederom op de rechtsback
Net als op de training
Technische staf niet tevreden over Ottesen?

Er is nu geen backup voor Ottesen zolang Gabi geblesseerd is. Kan ook voor de zekerheid zijn en om te kijken hoe hij het daar doet.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Citaat van: Sakas op september 04, 2024, 16:22:57
Er is nu geen backup voor Ottesen zolang Gabi geblesseerd is. Kan ook voor de zekerheid zijn en om te kijken hoe hij het daar doet.
dat denk ik wel. Ben ook wel benieuwd waar Groningen mee speelde. Tis iig weer eens iets positiefs. Hoop wel dat de nieuwen volgende week spelen. Starten en zien hoelang.

Specuveter

Diemers start wel
Onze nieuwe spits ook wel
Alhaft heeft twee weken nodig dus denk nog niet.

Noordcambuur

Ik had nog een oefenwedstrijd gepland in het weekend  :?