Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op september 05, 2024, 09:59:54
Nieling sterkhouder ik heb nog weinig van hem gezien :?
En dat gaat de eerste 3 wedstrijden ook niet gebeuren?

Je gaat nog genoeg van hem zien, hij speelt de komende  3 seizoenen hier (contract tot 2027+optie)

Huizen

Komt geen CV meer denk ik als ik zo de media en berichten van Henk / Lars mag geloven. Gemiste kans denk ik achterin.

Maar goed:

We winnen
We hebben een nieuwe penaltykiller
We scoren 3 keer
En Klaas Cambuur is lekker bezig in de sportschool
Allemaal goed nieuws dus

Op naar het thuis tweeluik  8)  |:)

666

Citaat van: Bussum op september 05, 2024, 11:47:58
Komt geen CV meer denk ik als ik zo de media en berichten van Henk / Lars mag geloven. Gemiste kans denk ik achterin.

Maar goed:

We winnen
We hebben een nieuwe penaltykiller
We scoren 3 keer
En Klaas Cambuur is lekker bezig in de sportschool
Allemaal goed nieuws dus

Op naar het thuis tweeluik  8)  |:)

Zou het helpen  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op september 05, 2024, 11:16:07
Je gaat nog genoeg van hem zien, hij speelt de komende  3 seizoenen hier (contract tot 2027+optie)
ik hoop het Bankzitter  :thumbsup

Specuveter

Snap alleen niet helemaal goed waarom gekozen voor gisteren wb de oefenwedstrijd
Vandaag is er dan weer teambuilding ipv trainen.
Je hebt er 3 nieuwe jongens bij.
Had dan de hele week getraind samen om aan elkaar te wennen en morgen of Zaterdag de oefenwedstrijd in plannen.
Was toch veel logischer geweest?? :y

janou

Citaat van: Specuveter op september 05, 2024, 12:59:03
Snap alleen niet helemaal goed waarom gekozen voor gisteren wb de oefenwedstrijd
Vandaag is er dan weer teambuilding ipv trainen.
Je hebt er 3 nieuwe jongens bij.
Had dan de hele week getraind samen om aan elkaar te wennen en morgen of Zaterdag de oefenwedstrijd in plannen.
Was toch veel logischer geweest?? :y

Denk dat ze van het weekend vrij hebben? Ook wel goed denk ik, even koppies legen en vanaf maandag volle energie op Jong Ajax thuis. Teamuitje is ook goed voor de nieuwe gasten denk ik, leer je elkaar beetje kennen.

Voorstopper

Citaat van: Specuveter op september 05, 2024, 12:59:03
Snap alleen niet helemaal goed waarom gekozen voor gisteren wb de oefenwedstrijd
Vandaag is er dan weer teambuilding ipv trainen.
Je hebt er 3 nieuwe jongens bij.
Had dan de hele week getraind samen om aan elkaar te wennen en morgen of Zaterdag de oefenwedstrijd in plannen.
Was toch veel logischer geweest?? :y
Teambuilding en trainen hebben beide hun voordelen, maar teambuilding kan vaak effectiever zijn om verschillende redenen:

Verbeterde communicatie:
Teambuildingactiviteiten bevorderen open communicatie en samenwerking tussen teamleden, wat essentieel is voor een goed functionerend team.

Versterkte relaties: Door samen te werken aan niet-werkgerelateerde taken, leren teamleden elkaar beter kennen en vertrouwen, wat de teamdynamiek ten goede komt.

Motivatie en moraal:
Teambuilding kan de motivatie en moraal van het team verhogen door een gevoel van saamhorigheid en gemeenschappelijke doelen te cre?ren.

Creativiteit en probleemoplossing: Teambuildingactiviteiten moedigen vaak creatieve denkprocessen en innovatieve oplossingen aan, wat kan leiden tot betere prestaties op de werkvloer.

Stressvermindering:
Het doorbreken van de dagelijkse routine met leuke en interactieve activiteiten kan helpen om stress te verminderen en een positieve werkomgeving te bevorderen.

Hoewel trainen belangrijk is voor het ontwikkelen van specifieke vaardigheden en kennis, richt teambuilding zich meer op de interpersoonlijke aspecten die cruciaal zijn voor een succesvol team.

ALDUS CHATGPT :clint

Grijskijkert

SC Cambuur verliest besloten oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle
9 oktober 2024, 14:54
SC Cambuur heeft woensdagmiddag een besloten oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle verloren (0-2). Doelpunten van Kaj de Rooij en Thomas Buitink maakten het verschil in Epe.

Aan geel-blauwe zijde maakte Jelte Priem (18) als controlerende middenvelder zijn officieuze debuut voor SC Cambuur. Hij verscheen samen met Daan Reiziger, Sturla Ottesen, Jeremy van Mullem, Bryant Nieling, Thomas Poll, Fedde de Jong, Michael de Leeuw, Ilias Alhaft, Remco Balk en Benjamin Pauwels aan de aftrap. Onder anderen Tyrique Mercera, Nicky Souren, Mark Diemers, Maikel Kieftenbeld en Matthias Nartey maakten geen deel uit van de wedstrijdselectie.

In een gelijkopgaande openingsfase was de eerste kans voor Alhaft. De buitenspeler sneed vanaf de rechterflank naar binnen, legde de bal goed voor zijn linker en haalde van grote afstand uit. Het harde schot bracht PEC Zwolle-doelman Mike Hauptmeijer even in verlegenheid, maar leverde geen doelpunt op. Aan de andere kant was het na een kwartier wel raak. Kaj de Rooij werd in de diepte gestuurd en liftte de bal over Reiziger heen, waarmee hij de score opende.

SC Cambuur kreeg in het vervolg van de eerste helft meerdere mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen. Zo kwamen de Leeuwarders er een aantal keer gevaarlijk uit via Alhaft en Pauwels en kwam De Leeuw een teenlengte tekort om een lage voorzet bij de tweede paal binnen te tikken. Kansen waren er ook voor PEC Zwolle, maar De Rooij slaagde er niet in zijn tweede te maken en goed keeperswerk van Reiziger voorkwam een doelpunt van Odysseus Velanas.

Met Steyn Potma en Wiebe Kooistra als vervangers van Michael de Leeuw en Benjamin Pauwels begon SC Cambuur alleraardigst aan de tweede helft. Schoten van Balk vlogen er echter niet in en de ingevallen Yoram van der Veen had misschien wat zelfzuchtiger moeten zijn toen hij in kansrijke positie besloot de bal af te leggen. Aan de overkant liet Reiziger zich gelden met een aantal fraaie reddingen, al had hij vlak voor tijd geen antwoord op een geplaatst schot van Buitink. Speeltijd was er in de slotfase ook voor de debuterende Elaydjah Nijon, maar de score veranderde niet meer.

SC Cambuur komt komend weekend vanwege interlandvoetbal niet in actie. Volgende week vrijdag staat het thuisduel met FC Volendam op het programma en drie dagen later komt FC Eindhoven langs in Leeuwarden.

Opstelling SC Cambuur: Reiziger; Ottesen, Van Mullem, Nieling (69. Jonker), Poll (84. Nijon); Priem (58. Vogelzang), De Leeuw (46. Potma), De Jong; Alhaft (53. Van der Veen), Balk, Pauwels (46. Kooistra)

Opstelling PEC Zwolle: Hauptmeijer, Aertssen (46 Kroeze), Lutonda, Velanas, De Rooij, Buitink, Thomas (61 Manu), Fichtinger, Bos (46 Vo?te), Oukhattou, Gijselhart

Scoreverloop:
16. 0-1, De Rooij
82. 0-2, Buitink
IN HENK WE TRUST!!!

Huizem

Mooie kop. Cambuur komt niet tot scoren. Das niets nieuws.

Huizen

Scorend vermogen begint toch wel zorgwekkend te worden. En Afolabi ligt er dus voorlopig ook uit.  ;(

Bankzitter

Maar Alhaft basis. Dat is dan weer positief.

michello


Bankzitter

Hopelijk fit volgende wedstrijd ... want Kieftenbelt en Souren zijn er niet dus wordt weer een geschuif.
vMullem zal dan wel naar 6 gaan.

Het lukt maar niet om even een paar wedstrijden met dezelfde elf spelers te starten.

michello

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2024, 17:33:09
Hopelijk fit volgende wedstrijd ... want Kieftenbelt en Souren zijn er niet dus wordt weer een geschuif.
vMullem zal dan wel naar 6 gaan.

Het lukt maar niet om even een paar wedstrijden met dezelfde elf spelers te starten.

Mercera dan naar centraal met Nieling. Ottessen naar de back.

denistel

mooi voor jelte ook een talent nu de laatste stappen nog maken