Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

En dit....

Andor Faber
@Andor_F
Terugval is enigszins verklaarbaar door de intensieve trainingsweek, de vele wissels en het feit dat Cambuur de laatste 25 minuten (bewust) met tien man speelde.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op juli 26, 2024, 15:07:41

we gaan nieuwe seizoen in ieder geval veel doelpunten zien
klopt denk erom want Sunderland staat op de loer? :y

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:52:18
Het is slechts een oefenwedstrijd, maar de punten worden niet na een helft gegeven. Wat een geleuter.
Wist niet dat we punten kregen na een oefenwedstrijd...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 15:55:44
klopt denk erom want Sunderland staat op de loer? :y
Waar is dit nou goed voor? Straks weer bargebieten...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2024, 15:55:44
klopt denk erom want Sunderland staat op de loer? :y
klopt. Hou die inne gaten

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 16:02:03
klopt. Hou die inne gaten
Daar hest het gedonder al... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:55:56
Wist niet dat we punten kregen na een oefenwedstrijd...

Scherp van je, meestal ben je dat niet als zijnde pseudo clubwatcher.

Vlampiep

Een uitslag uit een oefenwedstrijd zegt niets. Wat wederom naar voren komt is het chronische gebrek aan een cv die heerst in zijn verdediging.
Tevens is Van Kaam  nu wel gewogen en te licht bevonden.

Noordcambuur


diekhuzen

Citaat van: Vlampiep op juli 26, 2024, 16:10:02
Een uitslag uit een oefenwedstrijd zegt niets. Wat wederom naar voren komt is het chronische gebrek aan een cv die heerst in zijn verdediging.
Tevens is Van Kaam  nu wel gewogen en te licht bevonden.

Wat een kudde gedrag zeg om weer v Kaam aan te halen. Misschien moet Henk een ander tactisch plan bedenken, want we krijgen nu al ruim een jaar aardig wat doelpunten tegen.
Speler moet je gebruiken op hun sterke punten en niet afmaken op hun tekortkomingen.

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:23:18
Er zijn al 11 man weg, nog meer door selecteren en je vervangt alles wat er nog was, en is dat realistisch?

Na het rampseizoen met Haken hadden we er 4 over (Bangura, Kallon, Sambissa, Maulun).
Maar denk inderdaad dat er nig 3 weggaan en nog 3 komen. vdWater, Smit en vKaam (of Bergsma of vMullem).


Niet omdat het slechte spelers zijn maar om meer balans, minder wisselvalligheid en meer karakter in de selectie te krijgen.
Verder best positief over wat er allemaal al gedaan is met doorselecteren en ook het doorbreken van O21 spelers.

denistel

Citaat van: diekhuzen op juli 26, 2024, 16:22:11
Wat een kudde gedrag zeg om weer v Kaam aan te halen. Misschien moet Henk een ander tactisch plan bedenken, want we krijgen nu al ruim een jaar aardig wat doelpunten tegen.
Speler moet je gebruiken op hun sterke punten en niet afmaken op hun tekortkomingen.

1e helft kregen we niks tegen toen speelden we op papier met het sterkste team zonder
souren dan.al die wissels brengt alleen maar chaos en lui konden nog een paar van
hun beteren brengen,zegt allemaal niks dit

Poetser

Citaat van: denistel op juli 26, 2024, 16:34:20
1e helft kregen we niks tegen toen speelden we op papier met het sterkste team zonder
souren dan.al die wissels brengt alleen maar chaos en lui konden nog een paar van
hun beteren brengen,zegt allemaal niks dit

Precies. Wat een geleuter hier weer

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 13:58:39
Waarom start van Mullem niet Poelie? Nog 2 weken

Omdat ie er he-le-maal niks van ken.