Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: denistel op juli 05, 2024, 22:10:38
ja en tegelijk met het ek hadden beter zondag kunnen spelen
Nou dat zie je toch niet aankomen. Nederland speelde niet eens dus waarom EK verkiezen boven je eigen club?

sunderland

2 e helft een compleet nieuw team. Vond Nieling opvallen. Groot en sterk en handelt veel sneller als Smand . Bal krijgen en gelijk vooruit spelen. Zijn lange ballen zijn ook uitstekend. Verder 1ste helft veel ruimte waar de Duitser dan inliep maar niet de bal kreeg omdat het dan weer bal terug was van Poll. Poll is een beste jongen maar komt zelfs in dit soort wedstrijden te kort

Bankzitter

Waarschijnlijk komen we voor het eind van de transferperiode tot de conclusie dat Poll/Marsman licht is.

Poll was tegen N.E.C. wel erg goed en die potjes doen er toe, dus helemaal afschrijven doe ok Poll niet. Die krullebol kan ik nog niet inschatten.

okkele

Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 14:34:56
2 e helft een compleet nieuw team. Vond Nieling opvallen. Groot en sterk en handelt veel sneller als Smand . Bal krijgen en gelijk vooruit spelen. Zijn lange ballen zijn ook uitstekend. Verder 1ste helft veel ruimte waar de Duitser dan inliep maar niet de bal kreeg omdat het dan weer bal terug was van Poll. Poll is een beste jongen maar komt zelfs in dit soort wedstrijden te kort
die laatste zin hoeft dan weer niet.
ik heb vorig seizoen fases gezien dat ik verlangde naar kenny teijsse maar hij had ook hele goeie wedstrijden,zeker richting eind competitie.
laat maar groeien.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2024, 21:44:10
Ben er geweest niks bijzonders te melden.

en r?lke? ook niks?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op juli 06, 2024, 15:02:06
die laatste zin hoeft dan weer niet.
ik heb vorig seizoen fases gezien dat ik verlangde naar kenny teijsse maar hij had ook hele goeie wedstrijden,zeker richting eind competitie.
laat maar groeien.
tja . Hij zou ook een paar x een lange bal geven maar die waren over de zijlijn. Weet wel dat het niet hoeft maar hij laat die gene voor hem( de nieuwe Belg) absoluut niet beter spelen en daar moet je ook naar kijken?

AL

Het liefst wil je een nieuwe linksback, maar aangezien er op veel andere plekken nog directe versterking nodig is, zal dit denk ik niet gebeuren.

Keeper
Ottensen/Gabi
Nieuw
Nieling
Poll
Souren
Nieuw
De Jong/Rolke
Pauwels
Smit/Nieuw
Nieuw

Pio lijkt mij:

Rechter centrale verdediger
Creatieve middenvelder (links)
Linksbuiten
Spits indien Smit vertekt

En natuurlijk een keeper(liefst ervaren).




Bankzitter

klopt wel, maar ze zullen daarin priotiseren en aan het eind kijken wat er evt. nog mogelijk is.
Een zwakke linksback kom je mee weg, een zwakke keeper of spits niet.
EN we moeten uitkijken geen overbodige spelers te halen die de jeugd in de weg zit.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Viel ook op hoe makkelijk Narthy mee kan. Die kan ook makkelijk basis speler worden

papier

Zolang Vd Water er is hebben we genoeg buitens in mijn ogen. Vd Water, Balk, Benji en Kooistra/Veen

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 16:33:49
Viel ook op hoe makkelijk Narthy mee kan. Die kan ook makkelijk basis speler worden

Dat bedoelde ik met priotiseren.
Het zou best kunnen dat we aan 1 creatieve middenvelder genoeg hebben met Narty en Schaapman(?) als back-ups.
Op 6 zie ik zo snel niet een back-up maar laat de voorbereiding dat maar uitwijzen.


AL

Citaat van: papier op juli 06, 2024, 16:35:41
Zolang Vd Water er is hebben we genoeg buitens in mijn ogen. Vd Water, Balk, Benji en Kooistra/Veen

Kwantitatief wel ja. Kwalitatief totaal niet.
Hoop niet op hetzelfde gepruts als afgelopen seizoen op de vleugels.

Specuveter

Citaat van: AL op juli 06, 2024, 15:29:57
Het liefst wil je een nieuwe linksback, maar aangezien er op veel andere plekken nog directe versterking nodig is, zal dit denk ik niet gebeuren.

Keeper
Ottensen/Gabi
Nieuw
Nieling
Poll
Souren
Nieuw
De Jong/Rolke
Pauwels
Smit/Nieuw
Nieuw

Pio lijkt mij:

Rechter centrale verdediger
Creatieve middenvelder (links)
Linksbuiten
Spits indien Smit vertekt

En natuurlijk een keeper(liefst ervaren).
En Balk??