Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

HansKazan

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:24:53
Veel spelers met kramp verschijnselen, o.a. de Leeuw en je hebt daar geen vervanger voor nu Smit er niet is...

En dat na nog geen 90 min. Ben je een paar weken onderweg.

fred

Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 14:29:17
En dat na nog geen 90 min. Ben je een paar weken onderweg.

Dat dus. 70/75 had voor de meesten uitgezonderd de Leeuw wel haalbaar moeten zijn.

Grijskijkert

Citaat van: fred op juli 26, 2024, 14:31:54
Dat dus. 70/75 had voor de meesten uitgezonderd de Leeuw wel haalbaar moeten zijn.
Niet als ze terug komen van blessures, nog 2 weken voorbereiding te gaan ;)
IN HENK WE TRUST!!!

anderszchristian

Citaat van: janou op juli 26, 2024, 14:15:38
Paar keer dom balverlies waardoor het open ligt. We moeten soms nog wel wat vaster aan de bal zijn.
van Kaam is hardleers

Grijskijkert

Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:39:23
van Kaam is hardleers
Inderdaad, maar de verdedigers doen het volgens sommigen...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:39:23
van Kaam is hardleers

Of de trainers? Van Kaam is geen 6, dat is toch wel klip en klaar

bok

Ja verdedigen is ook een vak. Gaat lekker zo

HansKazan

Dit ziet er echt niet uit.

Noordcambuur

3-4  :_schater sta je voor met 3-0  :zweep

anderszchristian

Citaat van: papier op juli 26, 2024, 14:45:50
Of de trainers? Van Kaam is geen 6, dat is toch wel klip en klaar
Kan alleen op 8 met een verdedigende 6 bij hem anders heb je er niks aan

Grijskijkert

Citaat van: papier op juli 26, 2024, 14:45:50
Of de trainers? Van Kaam is geen 6, dat is toch wel klip en klaar
Of is het gebrek aan beter? Souren geblesseerd en de ervaren kracht is er nog niet..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 14:41:03
Inderdaad, maar de verdedigers doen het volgens sommigen...
die spelen net zo sloom en slecht. Die 4 e goal is toch om te janken, iedere x staat er 1 waar de bal heen kan en daar gaat ie ook steeds heen en we doen helemaal niks . Tis weer ouderwets op dit moment. Na de 3-1 is het helemaal niks meer terwijl we daar voor heer en meester waren. Er klopt geen flikker van

papier

Wat is nu in hemelsnaam de opstelling?

sunderland


sunderland

Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 14:39:23
van Kaam is hardleers
die moet nooit weer op die positie. Of op 8 of op de bank