Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

as zaterdag 16.30 uur oefenen tegen Flevo Boys wederom bij Udiros
in Nieuwehorne waar we deze week ook al trainden.

Chipke

Onze selectie blijft wel fit en in het ritme. Dat is niet bij ieder club het geval.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 21:03:46
Onze selectie blijft wel fit en in het ritme. Dat is niet bij ieder club het geval.
Goede zaak,hoe fitter hoe beter. Krijgt Cijntje ook speel minuten, of is die alweer afgetest?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Volgens mij waren ze wel te vreden en overtuigd van zijn voetbal kwaliteiten ze willen nu nog kijke hoe hij in de groep ligt.
Dat is een van de redenen waarom hij nu op een zijspoor zit.

In Menaldum waren al onder de indruk van hem. Speelde in de competitie in de spits tegen Cambuur
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

marrumer


Berto

Was Cijntje al niet eens een keer eerder in beeld bij Cambuur?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

denistel

voor mij niet maar volgens mij loop je zo naar binnen.

schande trouwens dat er in leeuwarden niet een kunstgrasveld sneeuw vrij is
te maken en bij udiros wel.

Lwdscc

Opstelling: Nienhuis,
De Vries Oztürk Broekhof Bijker,
El Makrini Keurntjes Bouwer,
Cijntje Barto Schokker

Dokkumer

#9
Ruststand 3-0, Keurntjes, El-Makrini en Barto

Bron de FB pagina van Denistel ;)

Edit: Het schijnt zelfs al 4-0 te staan. Barto 2x

Lwdscc

#10
Sicco Bouwer 5-0 en Barto met zyn derde: 6-0  |:)

Chipke

Knap als je bedenkt dat Cambuur niet in zijn sterkste opstelling speelt.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 26, 2013, 18:05:44
Knap als je bedenkt dat Cambuur niet in zijn sterkste opstelling speelt.
Dit zeker netjes |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

9-0 al Barto en Adnane nog 1tje erbij zou helemaal top wezen  :y

denistel

CAMBUUR - FLEVO BOYS RUST 4-0 EINDSTAND 9-0 BARTO 4X KEURNTJES BAKKER EL MAKRINI BOUWER ADNANE knap werk op naar sparta uit...WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN.

goeie uitslag tegen een hoofdklasser.we zullen zien wat het wordt komend weekend.