Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Bernardo op mei 21, 2024, 15:46:39
Zaterdag 20 juli oefenwedstrijd tegen SV Meppen in Dronrijp.

Laat ons nou gewoon eens mooi over de grens oefenen.  :O
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Teleurstellende oefencampagne tot nu toe

sunderland

Tis al jaren lastig met ons oefenwedstrijden. Beetje knappe tegenstander in de buurt zoals jaren terug met Sparta in Franeker word binnen een minuut verboden door de burgemeester aldaar. In de provincie is iedereen bang voor ongereldheden. Zo jammer.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 21, 2024, 18:54:05
Tis al jaren lastig met ons oefenwedstrijden. Beetje knappe tegenstander in de buurt zoals jaren terug met Sparta in Franeker word binnen een minuut verboden door de burgemeester aldaar. In de provincie is iedereen bang voor ongeregeldheden. Zo jammer.
Is voor mij niet echt van belang een goede voorbereiding draaien zodat er een team staat bij aanvang competitie daar draait een voorbereiding voor mij om.. En tegen deze eerste tegenstanders(dit is nog niet het hele oefenprogramma) kan je goed systemen in slijpen.
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2024, 19:03:05
Is voor mij niet echt van belang een goede voorbereiding draaien zodat er een team staat bij aanvang competitie daar draait een voorbereiding voor mij om.. En tegen deze eerste tegenstanders(dit is nog niet het hele oefenprogramma) kan je goed systemen in slijpen.
Is dat niet veel mooier tegen een tegenstander van enig formaat? In hoeverre zijn amateurclub(s) (want dat zijn ze alle 4) goede graadmeters? Dan kan je met plan A of plan B spelen je weet uiteindelijk niet waar je staat.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 20:04:10
Is dat niet veel mooier tegen een tegenstander van enig formaat? In hoeverre zijn amateurclub(s) (want dat zijn ze alle 4) goede graadmeters? Dan kan je met plan A of plan B spelen je weet uiteindelijk niet waar je staat.
meppen zou onderkant kkd zijn of middenmoot 2e
Divisie.
Oldenburg nog iets minder.  Zijn wel teams met veel conditionele power  voetballend niet bijzonder

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 20:04:10
Is dat niet veel mooier tegen een tegenstander van enig formaat? In hoeverre zijn amateurclub(s) (want dat zijn ze alle 4) goede graadmeters? Dan kan je met plan A of plan B spelen je weet uiteindelijk niet waar je staat.
Zitten vaak hoge kosten aan en organisatorische vaak lastig gemaakt door de/een driehoek. Maar goed er komen nog wedstrijden bij dus wie weet zit er wat leuks tussen :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

RG

Op de site van  Emmen staat dat Emmen oefent tegen Cambuur op zaterdag 13 juli om 17.00. Locatie nog niet bekend.

anderszchristian

Citaat van: RG op juni 13, 2024, 01:29:19
Op de site van  Emmen staat dat Emmen oefent tegen Cambuur op zaterdag 13 juli om 17.00. Locatie nog niet bekend.
Verassende tegenstander. Nu nog even oefenen tegen Zwolle en dan is de voorbereidingsbingo weer compleet. Kunnen we Silvester daar ook meteen achter laten  :thumbsup

sunderland

Zaterdag 13 juli in Warga tegen Emmen !

sunderland

Wedstrijd begint 18 uur

Inferno-058

Citaat van: sunderland op juni 18, 2024, 21:43:26
Zaterdag 13 juli in Warga tegen Emmen !
Waar hest dat vandaan?

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2024, 11:03:00
Waar hest dat vandaan?

Info klopt. Heb flyer gezien, maar kan hem niet meer vinden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland