Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 26, 2024, 15:21:22
Er is nog steeds tijd om door te selecteren? .
Voor top 5 is dat nodig.

Er zijn verder al best eat posities versterkt tov vorig seizoen.
Er zijn al 11 man weg, nog meer door selecteren en je vervangt alles wat er nog was, en is dat realistisch?
IN HENK WE TRUST!!!

HansKazan

Citaat van: Harry L. op juli 26, 2024, 15:15:56
We gaan dus verder waar we gebleven waren, alleen nu in het nieuwe stadion.
Wat een vooruitzichten, het kan niet op. Voorzichtige voorspelling: plek 7-11.

Gok ook op middenmoot. Paar leuke spelers voor de toekomst.

ruubmac

Haha de paniek slaat direct toe. Lekker naar buiten mensen, het is mooi weer!  :proost

HansKazan

Citaat van: ruubmac op juli 26, 2024, 15:25:41
Haha de paniek slaat direct toe. Lekker naar buiten mensen, het is mooi weer!  :proost

Nee hoor is geen paniek. Gewoon een realistisch beeld. Heb geen moment gedacht dat we nu opeens voor een top 5 gaan spelen. Zou niet weten waarom.

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op juli 26, 2024, 15:25:41
Haha de paniek slaat direct toe. Lekker naar buiten mensen, het is mooi weer!  :proost
:_schater zo ist, het zure volk komt weer te voor schijn :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:28:34
:_schater zo ist, het zure volk komt weer te voor schijn :_schater

We zullen zien of het zuur is, ik denk dat het wel realistisch is. Er moet gewoon ervaring bij, willen wij stappen gaan zetten naar de top 5, het liefst in elke linie. Anders word het inderdaad plek 6/10.

Zuid1991

#351
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:28:34
:_schater zo ist, het zure volk komt weer te voor schijn :_schater
Jij mag ook wel eens wat kritischer zijn grijskijker.
Je ziet toch dat sommige spelers kwalitatief ons echt niet verder brengen?
Met 2 sterkhouders (nieuwe c.v!) erbij en afscheid van een paar kan de wereld er heel anders uitzien want dan heb je basisllui die de jonkies ook beter maken.
Maar dat moet dan RAP gebeuren. Nog 2 weken.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op juli 26, 2024, 15:30:38
We zullen zien of het zuur is, ik denk dat het wel realistisch is. Er moet gewoon ervaring bij, willen wij stappen gaan zetten naar de top 5, het liefst in elke linie. Anders word het inderdaad plek 6/10.
En alles gebaseerd op vandaag :_schater Als je de 1e helft en kwartier 2e helft ziet dan spelen we die lui veelal van het kastje naar de muur. En dan moet er noodgedwongen gewisseld worden en vanaf dat punt loop je achter de feiten aan en dan heb je niks aan de nummers 20 t/m 30 van je selectie en zeker niet als je het laatste kwartier met 10 man speelt..
IN HENK WE TRUST!!!

diekhuzen

We kunnen allemaal beginnen over de spelers die we wel of niet hebben, maar het blijft ook een feit dat Henk geen raad weet met die tegengoals. Tactisch gezien rammelt het van alle kanten

sunderland

#354
Citaat van: HansKazan op juli 26, 2024, 15:27:39
Nee hoor is geen paniek. Gewoon een realistisch beeld. Heb geen moment gedacht dat we nu opeens voor een top 5 gaan spelen. Zou niet weten waarom.
tuurlijk wel. Top 3 . Je ziet nu in het laatst dat het weer  hetzelfde is als toen we eindigden. Stroperig en verkeerde keuzes troef. Hoop dat er nog een echte leider achterin komt die ook es anderen op hun flikker geeft. Zie je bijna niet meer. Er moet meer nieuw elan in de ploeg. Afscheid nemen van V Kaam , v Mullem, Smand. Nieuwe spits komt er sowieso nog wel.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op juli 26, 2024, 15:32:19
Jij mag ook wel eens wat kritischer zijn grijskijker.
Je ziet toch dat sommige spelers kwalitatief ons echt niet verder brengen?
Met 2 sterkhouders (nieuwe c.v!) erbij en afscheid van een paar kan de wereld er heel anders uitzien want dan heb je basisllui die de jonkies ook beter maken.
Maar dat moet dan RAP gebeuren. Nog 2 weken.
Dat ben ik op mijn eigen manier, ik weet ook wel dat er wat bij moet en dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in. Maar ik zie ook wel waar het nu aan ligt en dat is dat het verschil tussen de eerste 15 en de laatste 15 veel te groot is vooral als je met de laatste 10 noodgedwongen ruim een helft moet spelen en dit zal in de competitie niet voorkomen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:42:23
Dat ben ik op mijn eigen manier, ik weet ook wel dat er wat bij moet en dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in. Maar ik zie ook wel waar het nu aan ligt en dat is dat het verschil tussen de eerste 15 en de laatste 15 veel te groot is vooral als je met de laatste 10 noodgedwongen ruim een helft moet spelen en dit zal in de competitie niet voorkomen.
helemaal eens . Men onthoud altijd het laatste en dat was slecht. Is hier altijd zo, speelt een speler een waardeloze 1 e helft en 2 e helft redelijk is men de eerste helft alweer vergeten

Grijskijkert

Lezen we even mee?

@Andor_F
?
1 m
Als antwoord op
@Andor_F
Na een 3-0 voorsprong (eigen doelpunt, Balk, Vd Water) verliest #Cambuur na 135 minuten met 4-3 van FC Den Bosch.

Eerste helft was van Leeuwarder kant erg goed; Den Bosch had geen antwoord op de hoge druk van Cambuur.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 26, 2024, 15:48:46
helemaal eens . Men onthoud altijd het laatste en dat was slecht. Is hier altijd zo, speelt een speler een waardeloze 1 e helft en 2 e helft redelijk is men de eerste helft alweer vergeten
:proost
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2024, 15:49:07
Lezen we even mee?

@Andor_F
?
1 m
Als antwoord op
@Andor_F
Na een 3-0 voorsprong (eigen doelpunt, Balk, Vd Water) verliest #Cambuur na 135 minuten met 4-3 van FC Den Bosch.

Eerste helft was van Leeuwarder kant erg goed; Den Bosch had geen antwoord op de hoge druk van Cambuur.

Het is slechts een oefenwedstrijd, maar de punten worden niet na een helft gegeven. Wat een geleuter.