Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Beul B

Nu al zin in de vierde helft. _O_

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

kom op de fiets............... :zucht at mien ogen un zadel sien,begint mien achterwerk al te protesteren 8P :y

EdsjeSCC

Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op juni 22, 2024, 12:09:14
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Maar dan wel heel vroeg in de ochtend :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2024, 12:30:55
Maar dan wel heel vroeg in de ochtend :zweep
een beetje cambuursupporter heeft dat er voor over :zweep

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op juni 22, 2024, 12:09:14
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Haha, dat gaat niet gebeuren... ga gewoon in mn prachtige 3008.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op juni 22, 2024, 12:09:14
Dan mogen Kuzmanovic en Delfzijl op 12 juli wel vertrekken
Dan zou ik meer dan 1200 km moeten fietsn :_schater
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 22, 2024, 13:54:12
Dan zou ik meer dan 1200 km moeten fietsn :_schater
Dan nu maar beginnen :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

upweer


Drumfather SCC

Serieuze vraag; Mag je bij DTD vrijdag een hond meenemen, mits aangelijnd en met zichtbare poepzakjes?

Volgens mij heb ik dit in voorgaande jaren wel gezien namelijk.

Het is ?f meebrengen ?f niet gaan; Het kan even niet anders

Leovardia

Citaat van: Drumfather SCC op juli 03, 2024, 13:42:34
Serieuze vraag; Mag je bij DTD vrijdag een hond meenemen, mits aangelijnd en met zichtbare poepzakjes?

Volgens mij heb ik dit in voorgaande jaren wel gezien namelijk.

Het is ?f meebrengen ?f niet gaan; Het kan even niet anders

Dat is een goeie vraag?!
Ik suu even belle met de administratie?
Kent skele juh.

Drumfather SCC

Citaat van: Leovardia op juli 03, 2024, 14:41:15
Dat is een goeie vraag?!
Ik suu even belle met de administratie?

Heb oppas kunnen regelen via een omweg
Zaten geen kwade bedoelingen bij overigens.
Ons beestje is veel gewend maar uiteindelijk is het beter om alleen te gaan.
Welzijn van de hond is belangrijker

Specuveter

Citaat van: Drumfather SCC op juli 04, 2024, 09:42:22
Heb oppas kunnen regelen via een omweg
Zaten geen kwade bedoelingen bij overigens.
Ons beestje is veel gewend maar uiteindelijk is het beter om alleen te gaan.
Welzijn van de hond is belangrijker
Goed om te horen!!

Grijskijkert

#59
SC Cambuur speelt na rust met deze elf: Reiziger: Ottesen, Zorgdrager, Smand, Marsman; Van Kaam (C), Potma, De Jong; Van der Water, Kooistra en Van der Veen
IN HENK WE TRUST!!!