Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

bok

Dus wel een verbetering op het 1e gezicht en. De 0 gehouden dat is al uniek :)

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 19:09:47
Iedereen heeft een uur gespeelt op de keepers na...
vd Water , de Jong en de Leeuw niet.
Nartey en Smit ook masr een helft

zeewolde

Citaat van: bok op juli 20, 2024, 19:30:28
Dus wel een verbetering op het 1e gezicht en. De 0 gehouden dat is al uniek :)
de 0 houden was makkelijk, alleen die spits was goed maar moest het alleen doen.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juli 20, 2024, 19:30:59
vd Water , de Jong en de Leeuw niet.
Nartey en Smit ook masr een helft
Bijna iedereen dus :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

fred

Citaat van: HansKazan op juli 20, 2024, 19:17:52
Fenomenaal. Die zijn we kwijt voordat het seizoen begint.

Geen 1 bal op hem af zien komen zeker  :_schater

Noordcambuur

Kunnen we al een basiself maken van de selectie?

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op juli 20, 2024, 19:44:07
Kunnen we al een basiself maken van de selectie?

Denk waar we vandaag mee begonnen dan zomaar eens de basis kan zijn in de eerste wedstrijd mocht er niks meer bijkomen/vertrekken. Misschien op het.middenveld nog wat wisselingen.

michello



:_schater

Om te lachen is het eigenlijk niet, dit is geen toeval dat er zo?n foto geschoten wordt van deze grootheid.

Delfzijl/Cambuur

en maar doorgaan met bashen  :X

DeBruyne

Citaat van: michello op juli 20, 2024, 19:58:02


:_schater
Om te lachen is het eigenlijk niet, dit is geen toeval dat er zo?n foto geschoten wordt van deze grootheid.

Maakte een mooie goal en er gebeurde wel meteen wat toen hij inviel. Jammer dat het bovenin niet helemaal goed zit bij hem 


Delfzijl/Cambuur

Bij mij ook niet boven 8P

Bankzitter

Het is geen bashen maar gewoon re?el.  Hij heeft het zelf verziekt en moet weg.
Hij kan leuk voetballen maar als we daardoor weer gaan twijfelen over een 2e kans dan begint de elende straks weer opnieuw.

V-man

Mensen kunnen dus niet veranderen? Toegegeven dit soort foto's werkt niet echt mee bij de beeldvorming. Omdat er ook nooit echt over gesproken is wat er nou precies gebeurd is en hoe vd Water zijn toekomst hier ziet vullen wij dit wel lekker, veelal negatief, zelf in en das dan ook wel weer prima!

Delfzijl/Cambuur

Ja ik snap je wel, heb t zelfde gevoel als jij.
Maar moeten we er na 60 70 paginas maar blijven doorgaan.
Vraag ik me af zolangzamerhand.
Kan dus gewoon dat hij hier dit jaar speelt he.... Moet je blijven afkraken? Ik denk dat niet meer.
Laat de directie zich er maar mee redden. En mocht hij blijven...ik ga mn eigen geel blauwe spelers gewoon aanmoedigen!

V-man

Je eigen spelers uitfluiten tijdens een wedstrijd is not done! Inderdaad supporten till the max!