Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


SCCRulez

Ik vond vd Water wel direct veel dreiging brengen toen hij er in kwam. Maakte op mij niet een ongemotiveerde indruk in zijn spel. Hopen op nieuwe kans of een mooie kans elders en SCC een stuk van de investering terug (dat zal helaas lastig worden)..
Middenveld maakte sterke indruk, totdat van Kaam, de Jong en R?lke er met z'n drie?n stonden. Toen kwam bij mij gevoel van hele vorige seizoen weer boven. Thijs Jansen amper getest, maakt met hoge ballen wel rustige indruk. Wel teveel ziekenhuisballen over de zijlijn. En Pauwels kunnen we idd veel plezier aan gaan beleven, vooral als hij wat meer rust vindt in afronding van zijn acties. Snelle, behendige speler die acties durft te maken.
Over het geheel leuke wedstrijd om te zien, wel erg warm!  :proost

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 16:34:10

dus dit gaat de basiself worden van het nieuwe seizoen of gaat er nog wat weg (Smit of van der Water) en komt er nog wat bij.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2024, 09:09:42
dus dit gaat de basiself worden van het nieuwe seizoen of gaat er nog wat weg (Smit of van der Water) en komt er nog wat bij.
Smit en v/d Water gaan sowieso i.m.o. en Van Kaam zou ik ook logisch vinden net als Bergsma die al aan heeft geven aan het einde van het seizoen te willen vertrekken...

En er komt zeker wat bij, ongeacht of er iemand vertrekt...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

vMullem dan een2e kans? Dat was toch ook een zwakke schakel waardoor we zo veel goals tegen hadden.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2024, 13:50:16
vMullem dan een2e kans? Dat was toch ook een zwakke schakel waardoor we zo veel goals tegen hadden.

als middenvelder speelt nu achter in dus benieuwd

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 21, 2024, 17:56:56
als middenvelder speelt nu achter in dus benieuwd
dan heb je met Nieling,Bergsma,Smand en van Mullen al 4 centrale verdedigers en zo te horen komt er nog een bij ??n met ervaring.

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2024, 18:23:35
dan heb je met Nieling,Bergsma,Smand en van Mullen al 4 centrale verdedigers en zo te horen komt er nog een bij ??n met ervaring.

Die beste man heet Van MulleM

Noordcambuur


Bankzitter

Misschien moet 'ie minder anoniem spelen, dan onthouden we zijn naam  :zweep

D'r mag wel wat meer gif en passie bij als je voor onze club speelt.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2024, 21:06:20
Misschien moet 'ie minder anoniem spelen, dan onthouden we zijn naam  :zweep

D'r mag wel wat meer gif en passie bij als je voor onze club speelt.
daar heb je wel een punt Bankzitter  :thumbsup

justremco

De oefenwedstrijd volgende week vrijdag tegen VVV is live te zien via de YouTube en Facebook pagina van de regionale omroep L1

www.facebook.com/l1nieuws/
www.youtube.com/@L1-Nieuws

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 24, 2024, 08:10:08
De oefenwedstrijd volgende week vrijdag tegen VVV is live te zien via de YouTube en Facebook pagina van de regionale omroep L1

www.facebook.com/l1nieuws/
www.youtube.com/@L1-Nieuws
Is dit met ondertiteling?  :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

https://www.youtube.com/watch?v=cyyVo98bRxU

Live stream Cambuur-Den Bosch, start over iets meer dan een uur.
IN HENK WE TRUST!!!