Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

michello

Gebeurde dat? Het uitfluiten? Dat zou ik ook nooit doen.  Ik ben er ook geen voorstander van om hem te loodsen eind augustus met 2/3 salaris. Dan kunnen we hem beter gewoon houden.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op juli 20, 2024, 19:52:27
Denk waar we vandaag mee begonnen dan zomaar eens de basis kan zijn in de eerste wedstrijd mocht er niks meer bijkomen/vertrekken. Misschien op het.middenveld nog wat wisselingen.
vond het juist wel een lekker middenveld eerste helft  zat pit in. Die Duitser lijkt mij een basisspeler te worden.

Pauwels moet effectiever worden.

michello

Citaat van: zeewolde op juli 20, 2024, 21:06:08
Pauwels moet effectiever worden.

Dat was bij Kallon ook zo. Vaak zie je bij dit soort spelers als ze wat volwassener worden dat het beter wordt. Heb wel hoge verwachtingen van Pauwels.

Bankzitter

Citaat van: V-man op juli 20, 2024, 20:50:46
Je eigen spelers uitfluiten tijdens een wedstrijd is not done! Inderdaad supporten till the max!

Uitfluiten niet maar ook geen 2e kans geven. Doorselecteren na 2 slechte seizoen en niet blijven aanmodderen.

Stiens

Citaat van: michello op juli 20, 2024, 19:58:02

:_schater

Om te lachen is het eigenlijk niet, dit is geen toeval dat er zo?n foto geschoten wordt van deze grootheid.

Kan al gauw een vertekend beeld geven zo?n foto natuurlijk. Of is bij jou elke foto altijd in 1x goed Michel?  :P

oost

Een fitte Van der Water is gewoon een top speler voor Cambuur in de kkd. Vam mij mag die wle blijven |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stiens op juli 20, 2024, 22:00:18
Kan al gauw een vertekend beeld geven zo?n foto natuurlijk. Of is bij jou elke foto altijd in 1x goed Michel?  :P

Wat is er ?berhaupt mis met de foto
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2024, 22:10:31
Wat is er ?berhaupt mis met de foto

Niet veel. Hij kijkt wat onge?nteresseerd. We lijken RTL Boulevard wel inderdaad. Zal de boel niet weer zo aansteken.  :gelekaart
Als goedmakertje heb ik net een mooie foto gepost in ?nieuw stadion topic?

Over tot de orde van de dag. :proost

sunderland

Ben niet bij de wedstrijd geweest. Als je ziet waar we nu al staan en vorig jaar om deze tijd zijn we echt al een stuk verder. Vorig seizoen tegen die Belgen was al een voorteken voor afgelopen seizoen. Dat was zo slecht

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 20, 2024, 20:45:11
Ja ik snap je wel, heb t zelfde gevoel als jij.
Maar moeten we er na 60 70 paginas maar blijven doorgaan.
Vraag ik me af zolangzamerhand.
Kan dus gewoon dat hij hier dit jaar speelt he.... Moet je blijven afkraken? Ik denk dat niet meer.
Laat de directie zich er maar mee redden. En mocht hij blijven...ik ga mn eigen geel blauwe spelers gewoon aanmoedigen!

precies.
afgelopen seizoen ook veel moeten lezen.
forummers met een voorkeur dat is logisch, ik ben een groot fan van balk bv.
je voorkeur er door blijven drammen en een cambuurspeler (of staf) blijven kleineren is ook een mlogelijkheid maar maakt een site als cambuuronline er niet fraaier op.
het zou fijn zijn als ook daar net als in de club wat progressie zou komen.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: oost op juli 20, 2024, 22:08:41
Een fitte Van der Water is gewoon een top speler voor Cambuur in de kkd. Vam mij mag die wle blijven |:)
ook hier helemaal mee eens.
mocht blijken dat ie niet vertrekken kan dan hoop ik echt dat ie zn waarde bij ons kan laten zien.

okkele

Citaat van: michello op juli 20, 2024, 22:14:45
Niet veel. Hij kijkt wat onge?nteresseerd. We lijken RTL Boulevard wel inderdaad. Zal de boel niet weer zo aansteken.  :gelekaart
Als goedmakertje heb ik net een mooie foto gepost in ?nieuw stadion topic?

Over tot de orde van de dag. :proost

ha!  _O_

:proost

zeewolde

Citaat van: oost op juli 20, 2024, 22:08:41
had wel het idee dat hij niet fit was toen hij gewisseld werd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op juli 20, 2024, 23:02:06
had wel het idee dat hij niet fit was toen hij geblesseerd was.

Dat denk ik ook ja :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Het gaat er niet om of ?ie goed kan voetballen of om zijn fitheid, maar om zijn gedrag.
In ons systeem moet iedereen zijn verantwoordelijkheid nemen en dan moet er niet eentje er tussen lopen die doet waar die zelf zin in heeft.