Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#510
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:11:13

tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap excelsior emmen roda volendam j psv
Dan zou ik de selecties eens gaan bekijken voor je iets zegt, bij Emmen, ADO(selectie van 18 man) en de Graafschap zijn de supporters al in de paniekstand, en als je jong PSV gaat noemen dan ben je meteen af wat mij betreft :_schater :_schater :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:11:13

tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap exelsior emmen roda volendam j psv

Zijn er 7 :D

papier

Smit redelijk onzichtbaar wat op zich past bij het type dat hij is, niet het type waar wij eigenlij mee willen spelen. Maar toch inderdaad wel drie keer een goede doorvoetballende actie waarmee hij een ander (water, balk en kooistra) in de gelegenheid stelt te kunnen scoren.

Zuid1991

#513
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:11:13

tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap exelsior emmen roda volendam j psv

Dit hangt toch echt af of we de komende tijd nog een kwaliteit injectie krijgen?
Ik bedoel, je ziet het voetbal idee vandaag, denk dat we voetballend veel beter zullen zijn dan veel ploegen maar vooral achterin is het voetballend imo te matig.
En onze bank is kwalitatief nog te mager. Veel hangt af van de komende weken.
Maar ik denk dat we met het voetbal idee en de spelers die nieuw zijn, echt wel bij eerste 5 komen. Noem mij maar een ploeg op met een echt (aanvallend) voetbal idee in de kkd.


Stanley

Nog niemand gehoord dat de nul is gehouden. Het is hier weer een vrolijke boel na een mindere tweede helft met veel wissels.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op augustus 02, 2024, 22:22:04
Dit hangt toch echt af of we de komende tijd nog een kwaliteit injectie krijgen?
Ik bedoel, je ziet het voetbal idee, denk dat we voetballend veel beter zullen zijn dan veel ploegen maar vooral achterin is het voetballend imo te matig.
En onze bank is kwalitatief nog te matig. Veel hangt af van de komende weken.
Maar ik denk dat we met het voetbal idee en de spelers die nieuw zijn, echt wel bij eerste 5 komen. Noem mij maar een ploeg op met een echt (aanvallend) voetbal idee in de kkd.
We houden de 0, geven VVV geen kans, ik zeg prima, dat het soms beter kan is duidelijk, maar we kunnen ook onrealistisch veel eisend worden...
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 22:26:19
We houden de 0, geven VVV geen kans, ik zeg prima, dat het soms beter kan is duidelijk, maar we kunnen ook onrealistisch veel eisend worden...

Helemaal eens. Zelfs met dit materiaal speule we wel eerste vier.
Die andere zogenaamde topploegen KKD hewwe ut lang niet su voor elkaar qua selectie as wij. Getuige ook de Nico Panico?s op social media van die clubs. Alhoewel wij d?r hier oek wat van kenne. 0-1 uut bij VVV, wat net su goed 0-4 of 1-6 had kenne weze. Waar hewwe ut over man? Volgende week rolle we MVV op, prate we dan weer.
Kent skele juh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vreemd gevoel over gehouden aan deze wedstrijd. Als we met deze selectie de competitie ingaan, spelen we bij de eerste vijf. Dit team heeft nog veel meer in zich. Als zij een goede serie gaan neerzetten, kan het zo maar de goede kant opvallen. Souren echt heel goed, samen met Michael de Leeuwarder. Zo rustig en zien altijd de oplossing (die ziet Water vaak ook trouwens). Keeper wel wat onzeker vond ik. Balk aardig, geen gezeur, maar in de eerste helft had ie wel een hele discussie met de VVV trainer, geen idee waarom in Godsnaam. Had 2x moeten scoren.
VVV en Den Bosch heel matige teams denk ik en daar zullen er meer van zijn in de KKD.

Maar als Water en Smit weggaan heb ik wel heel veel twijfels, dan moeten ze minstens door dezelfde kwaliteit vervangen worden.

Maar aan de andere kant, je zult maar VVV supporter zijn...
Henk, held, bedankt

Galdiano

Het viel me op als Jansen uitkomt en bal weg wil rossen dit steeds mis gaat. Hij krijgt ze amper over de zijlijn, levert ze in bij een tegenstander of schiet ze als een vuurpijl recht omhoog.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 22:51:03
Vreemd gevoel over gehouden aan deze wedstrijd. Als we met deze selectie de competitie ingaan, spelen we bij de eerste vijf. Dit team heeft nog veel meer in zich. Als zij een goede serie gaan neerzetten, kan het zo maar de goede kant opvallen. Souren echt heel goed, samen met Michael de Leeuwarder. Zo rustig en zien altijd de oplossing (die ziet Water vaak ook trouwens). Keeper wel wat onzeker vond ik. Balk aardig, geen gezeur, maar in de eerste helft had ie wel een hele discussie met de VVV trainer, geen idee waarom in Godsnaam. Had 2x moeten scoren.
VVV en Den Bosch heel matige teams denk ik en daar zullen er meer van zijn in de KKD.

Maar als Water en Smit weggaan heb ik wel heel veel twijfels, dan moeten ze minstens door dezelfde kwaliteit vervangen worden.

Maar aan de andere kant, je zult maar VVV supporter zijn...

Kwaliteit is er wel maar in de breedte komen we veel te kort. Vandaag Drie spelers er niet en kijk de bank. Dat brak ons vorig jaar op, en gaat ons weer opbreken als er niks extra's bij gaat komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zat vanavond toevallig naast een Scout van Karlsruhe SC. (Drie scouts full time in dienst en dan nog een paar part time.... Deze was verantwoordelijk voor Belgie, NL en Westelijk Duistland). Ze zochten nog een jonge aanvaller. Maar.... de wedstrijd was zo slecht dat het spel van enkele spelers hem niets zei   8)
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 21:58:02
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.

Waarom lees je die rommel hier dan ook allemaal??? :proost

denistel

#522
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 22:18:08
Dan zou ik de selecties eens gaan bekijken voor je iets zegt, bij Emmen, ADO(selectie van 18 man) en de Graafschap zijn de supporters al in de paniekstand, en als je jong PSV gaat noemen dan ben je meteen af wat mij betreft :_schater :_schater :_schater

graafschap wint wel met 2-3 van sittard toch,j psv vorig jaar 1 van de beste teams
trouwens mischien niet in punten maar toch. en 1e is nog versterkt dus jong zal
ook nog sterker zijn,

we gaan het zien liever dat ik 9e verwacht en het hoger wordt dan andersom.

Bernardo

Citaat van: denistel op augustus 03, 2024, 03:59:52
graafschap wint wel met 2-3 van sittard toch,j psv vorig jaar 1 van de beste teams
trouwens mischien niet in punten maar toch. en 1e is nog versterlt dus jong zal
ook nog sterker zijn,

we gaan het zien liever dat ik 9e verwacht en het hoger wordt dan andersom.

Tja uitslagen in oefenwedstrijden zegt ook niet zoveel want de Graafschap verloor vorige week nog met 5-0 van PEC Zwolle.

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2024, 22:51:12
Het viel me op als Jansen uitkomt en bal weg wil rossen dit steeds mis gaat. Hij krijgt ze amper over de zijlijn, levert ze in bij een tegenstander of schiet ze als een vuurpijl recht omhoog.
Is het verlangen naar van Osch al begonnen?  8P