Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2024, 20:53:50
Balkie gaat wel weer paar gele kaarten pakken dit seizoen.

Tuurlijk en dat is ook helemaal niet erg. Zolang hij maar de helft minder domme kaarten haalt is het al een stuk beter.

oost

Ben ik te negatief als ik zeg dat we eigelijk zo snel mogelijk een nieuwe spits moeten halen? Smit totaal niet gezien vandaag en de Leeuw als 10 prima in oefen duels maar lijkt mij niet wenselijk in de reguliere competitie. De eerste 10 duels vast geen probleem maar straks eind nov tot eind van het seizoen kan je dat echt lelijk opbreken.
Op basis van dit duel zou ik zeggen nieuw 10 en 9 en misschien nog een alternatief voor poll en je bent al een heel eind |:)

Noordcambuur

Nou wedstrijd gezien maar ik weet het niet??het is allemaal net niet.

Delfzijl/Cambuur

Goede pot, zeer zwak VVV, hadden gewoon 2 of 3 moeten maken ipv 1. Verder is me opgevallen als vd Water en Balk eruit zijn is alle aanvalskracht foetsie. Smit geen beste pot hoor.
Keepert komt er wel en Pol speelt goed met af en toe een domme fout, als ie dat er nog een beetje uit krijgt is hij zeer bruikbaar. vd Water is een heerlijke voetballer hoor.
Duitser was niet best. Na de wissels stuk minder voetbal in het team. Maar ik ben niet ontevreden over vanavond. Maar moet het allemaal nog zien tegen de betere ploegen

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 02, 2024, 21:14:59
Goede pot, zeer zwak VVV, hadden gewoon 2 of 3 moeten maken ipv 1. Verder is me opgevallen als vd Water en Balk eruit zijn is alle aanvalskracht foetsie. Smit geen beste pot hoor.
Keepert komt er wel en Pol speelt goed met af en toe een domme fout, als ie dat er nog een beetje uit krijgt is hij zeer bruikbaar. vd Water is een heerlijke voetballer hoor.
Duitser was niet best. Na de wissels stuk minder voetbal in het team. Maar ik ben niet ontevreden over vanavond. Maar moet het allemaal nog zien tegen de betere ploegen

zo wie zo souren en narty in de basis nog veel werk aan de winkel,

Destroyer

Citaat van: oost op augustus 02, 2024, 21:00:23
Ben ik te negatief als ik zeg dat we eigelijk zo snel mogelijk een nieuwe spits moeten halen? Smit totaal niet gezien vandaag en de Leeuw als 10 prima in oefen duels maar lijkt mij niet wenselijk in de reguliere competitie. De eerste 10 duels vast geen probleem maar straks eind nov tot eind van het seizoen kan je dat echt lelijk opbreken.
Op basis van dit duel zou ik zeggen nieuw 10 en 9 en misschien nog een alternatief voor poll en je bent al een heel eind |:)

Smit onzichtbaar, vd Water toch in de kijker gespeeld
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: oost op augustus 02, 2024, 21:00:23
Ben ik te negatief als ik zeg dat we eigelijk zo snel mogelijk een nieuwe spits moeten halen? Smit totaal niet gezien vandaag en de Leeuw als 10 prima in oefen duels maar lijkt mij niet wenselijk in de reguliere competitie. De eerste 10 duels vast geen probleem maar straks eind nov tot eind van het seizoen kan je dat echt lelijk opbreken.
Op basis van dit duel zou ik zeggen nieuw 10 en 9 en misschien nog een alternatief voor poll en je bent al een heel eind |:)
toch wat anders gezien. De leeuw eerste helft beste van het veld . Smit eens maar dat weten we wel zo langzamerhand

oost

Citaat van: Destroyer op augustus 02, 2024, 21:38:15
Smit onzichtbaar, vd Water toch in de kijker gespeeld

Een mentaal en fysiek fitte water is gewoon een klasbak voor Cambuur. Als zijn pet goed blijft staan mag die van absoluut blijven  |:)

oost

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 21:52:40
toch wat anders gezien. De leeuw eerste helft beste van het veld . Smit eens maar dat weten we wel zo langzamerhand

Dat de Leeuw kan ballen is denk ik algemeen bekend.
Ik betwijfel alleen heel erg dat hij dat een heel seizoen kan volhouden.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2024, 21:52:40
toch wat anders gezien. De leeuw eerste helft beste van het veld . Smit eens maar dat weten we wel zo langzamerhand
Bal op de paal, 2x een bal afgegeven wat een niet te missen kans opleverde(Balk/V/d Water) kreeg na een half uur een doodschop van die achterlijke Roel Janssen en was het wel klaar met Smit op veel af jaag werk na, wat bij de laatste kans kramp op leverde.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 21:58:02
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.

Absoluut
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 21:58:02
Maar als ik hier alles wat lees, degraderen we kansloos komend seizoen.

kenne we degraderen dan?? denk 8 a 9e dat wordt lastig genoeg of denk jij
hoger??

Grijskijkert

Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 22:04:45
kenne we degraderen dan?? denk 8 a 9e dat wordt lastig genoeg of denk jij
hoger??
Snappen we cynisme niet? 8P Dan kan je vast de 8 opnoemen die boven ons eindigen?????
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 22:07:36
Snappen we cynisme niet? 8P Dan kan je vast de 8 opnoemen die boven ons eindigen?????


tuurlijk snap ik het wel d haag graafschap exelsior emmen roda volendam j psv