Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: NRG op februari 10, 2026, 14:46:30
Zo te zien oefent Cambuur vanmiddag tegen PEC.
1-0 winst


anderszchristian


Leovardiascc


hobbes

Goede nieuws is dat het veld weer bespeelbaar is

Specuveter

En weekend wat kouder maar daarna gaat de temperatuur weer dik omhoog gelukkig

Gasgeve

Speelde Kvam ook mee in ??n van die 2 oefenwedstrijden?

Derkx R.H.

#727
Citaat van: Gasgeve op februari 13, 2026, 08:30:02
Speelde Kvam ook mee in ??n van die 2 oefenwedstrijden?
Speelde 70 minuten, tegen Bochum O21, verder weet ik niets. :thumbsup
EDIT: Hij speelt mee tegen Feyenoord O21 dit weekend..

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op februari 13, 2026, 08:58:59
Speelde 70 minuten, tegen Bochum O21, verder weet ik niets. :thumbsup
EDIT: Hij speelt mee tegen Feyenoord O21 dit weekend..
Mooi zo, goed teken. We zullen hem hard nodig hebben eind februari/begin maart met al die wedstrijden.

Galdiano

Ik hoop dat we wat mooie tegenstanders gaan krijgen in de voorbereiding.
Eagles gaat naar Luton Town.

Wij zullen wel weer tegen Lutjelollum, Emmen en Almere spelen.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 14:50:40
Ik hoop dat we wat mooie tegenstanders gaan krijgen in de voorbereiding.
Eagles gaat naar Luton Town.

Wij zullen wel weer tegen Lutjelollum, Emmen en Almere spelen.  :_schater

Inderdaad en als we eens een mooie tegenstander hebben zal het wel weer aan de andere kant van het land zijn en/of zonder publiek

De Gast

Manchester City als dank voor de goede opvang van Galvez zou wel op z'n plaats zijn.

Galdiano

Citaat van: justremco op juni 03, 2026, 15:17:05
Inderdaad en als we eens een mooie tegenstander hebben zal het wel weer aan de andere kant van het land zijn en/of zonder publiek

Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.

De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

de Kale

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 16:42:08
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.

De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.

14 juli oefenwedstrijd in Deinum!

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 16:42:08
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.

De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.
zaterdag 18 juli in Stiens.