Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic


sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:27:48
Ik heb even gehoord, maar het was dus pure opzet dat het 2e uur ruk was, o.a. om tegenstanders niet wijzer maken(iedereen kon mee kijken). 2e uur/deel werden er dingen geprobeerd, Rolke op 6, Kooistra in de spits, Potma als spits, Bergsma na maanden weer voor het eerst een half uurtje gespeeld en eerder gemeld 25 minuten met 10 man. Dus na ingrijpen van Henk een ingecalculeerd verlies.
dit is wel opmerkelijk en optimistisch dat men er zo tegen aan kijkt. Ze kunnen ook zeggen dat het 2 e uur bedroevend was want dat was zo. Tis een feit dat je nu een prima eerste 11 op het veld kan zetten en daarbij hoort de Leeuw  gewoon in de basis. En Smit ook. Je speelde een prima eerste uur en dat zonder in mijn ogen de allerbeste.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2024, 08:59:25
Heb jij ook even gehoord hoe het zat Michello?

Neen, maar ik sluit me aan bij de reactie van Justremco.  Kan me niet voorstellen dat er met opzet slecht gespeeld wordt.

Grijskijkert

Citaat van: michello op juli 27, 2024, 15:00:23
Neen, maar ik sluit me aan bij de reactie van Justremco.  Kan me niet voorstellen dat er met opzet slecht gespeeld wordt.
Dan ook voor jou dit; Door alleen met die jonge gasten te spelen en een paar die terugkomen van ziekte/blessure calculeer je in dat het slecht kan gaan, daarom zeg ik ook ingecalculeerd verlies.
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Het zijn OEFEN wedstrijden.
Je speelt een poos met je betere spelers daarna komen reserves en spelers die terugkomen van blessures ed. Uitslagen zeggen niks en hebben geen doel.
Snap niet dat velen zich daar zo druk om maken. Dat kan straks wel weer als het om de punten gaat.

Noordcambuur

Nog 2 oefenwedstrijden graag beginnen met de basiself?

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 27, 2024, 16:28:52
Het zijn OEFEN wedstrijden.
Je speelt een poos met je betere spelers daarna komen reserves en spelers die terugkomen van blessures ed. Uitslagen zeggen niks en hebben geen doel.
Snap niet dat velen zich daar zo druk om maken. Dat kan straks wel weer als het om de punten gaat.
wat denk je waar die zorg wegkomt?  Het afgelopen seizoen was nou niet om positief over te zijn.

poelie-lwd

Citaat van: michello op juli 27, 2024, 15:00:23
Neen, maar ik sluit me aan bij de reactie van Justremco.  Kan me niet voorstellen dat er met opzet slecht gespeeld wordt.

Typisch voorbeeld hoe je van een bult stront een biefstukje maakt  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 27, 2024, 16:40:19
wat denk je waar die zorg wegkomt?  Het afgelopen seizoen was nou niet om positief over te zijn.
Jah  dat snap ik dan weer wel Sun, ikzelf vond het afgelopen seizoen ook niks natuurlijk. Maar kijk liever naar voren.

denistel

natuurlijk proberen ze van alles en is een trainingsweek misschien zwaar
maar je moet wel naar een basis toe werken en daar veel mee spelen is
mijn mening.is ons wel vaker opgebroken dat je de 1e wedstrijden onzekerheden
hebt en dat kost punten.
en dat ze 25 min bewust met een man minder spelen vind ik heel vreemd
je kunt het ook overdrijven dingen te oefenen.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op juli 27, 2024, 20:43:22
natuurlijk proberen ze van alles en is een trainingsweek misschien zwaar
maar je moet wel naar een basis toe werken en daar veel mee spelen is
mijn mening.is ons wel vaker opgebroken dat je de 1e wedstrijden onzekerheden
hebt en dat kost punten.
en dat ze 25 min bewust met een man minder spelen vind ik heel vreemd
je kunt het ook overdrijven dingen te oefenen.
Ultee zou dat nooooooit hebben gewild :)

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 27, 2024, 21:52:34
Ultee zou dat nooooooit hebben gewild :)

ik snap em nu las het net :_schater

Specuveter

Kan iemand mij vertellen wanneer Cambuur deze week moet trainen en waar?
Wil er met mijn zoon even kijken.