Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

SC Cambuur-VFB Oldenburg 3-2(1-1) 2x Smit en v/d Veen
IN HENK WE TRUST!!!

bok

Wel weer tegendoelpunten uit corner en communicatie hoorde ik

justremco

Is er nog iemand van dit mooie forum heen geweest ? Zag op foto?s dat het niet zo heel druk was

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: justremco op juli 05, 2024, 21:00:36
Is er nog iemand van dit mooie forum heen geweest ? Zag op foto?s dat het niet zo heel druk was

Sneu voor de organisatie zo. Je verwacht in het zonnetje te staan bij 25 graden, maar je krijgt dit graftakkeweer... :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Ben er geweest niks bijzonders te melden.
Ik kan nog wel genieten van van der Water hoor? :thumbsup

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2024, 21:06:41
Sneu voor de organisatie zo. Je verwacht in het zonnetje te staan bij 25 graden, maar je krijgt dit graftakkeweer... :|

ja en tegelijk met het ek hadden beter zondag kunnen spelen

HansKazan

Waarom ontbrak De Leeuw vandaag?

justremco

Citaat van: HansKazan op juli 05, 2024, 23:55:37
Waarom ontbrak De Leeuw vandaag?

Heeft een hoofdwond opgelopen op de training

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2024, 21:44:10
Ben er geweest niks bijzonders te melden.
Ik kan nog wel genieten van van der Water hoor? :thumbsup

Als van der Water zijn kop gewoon de juiste kant op heeft staan is het gewoon een van de beste buitenspelers van de KKD.. misschien wel de beste. Snap niet waarom die zo aan het klooien was/is..

Mike SCC

Citaat van: ChantiSCC op juli 06, 2024, 00:21:52
Als van der Water zijn kop gewoon de juiste kant op heeft staan is het gewoon een van de beste buitenspelers van de KKD.. misschien wel de beste. Snap niet waarom die zo aan het klooien was/is..

Begrijp ik ook niks van. Je wordt royaal betaald voor het mooiste beroep van de wereld en nog kun je het niet opbrengen je professioneel en coachbaar op te stellen.  :_spank

De Gast

Die forceert gewoon een breuk voor als er geen belangstelling komt. Dan ken ie een zak geld meekrijgen en alsnog elders lekker ballen.

Noordcambuur

Waar en wanneer is de volgende oefenwedstrijd.

Huizen

Hoe was het gisterenavond? En hoe speelde vd Water?

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juli 06, 2024, 09:01:21
Hoe was het gisterenavond? En hoe speelde vd Water?
Plichtmatig.. Is bezig met een club dus kan zich niet focussen op 2 dingen tegelijk.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2024, 11:29:53
Plichtmatig.. Is bezig met een club dus kan zich niet focussen op 2 dingen tegelijk.

1 ding is doorgaans al moeilijk genoeg voor m  :devil