Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

37. Doelpunt SC Cambuur! Van der Water verschalkt de keeper met een stiftje: 1-0!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

RUST! Een beter SC Cambuur leidt halverwege de wedstrijd met 1-0. Doelpunt v/d Water!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

SC Cambuur begint met twee wijzigingen aan de tweede helft: Nartey en Smit zijn vervangen door De Jong en De Leeuw.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

52. Doelpunt SC Cambuur! Na een prachtige aanval schiet De Leeuw op aangeven van De Jong de 2-0 binnen!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

61. Vijf wissels aan geel-blauwe zijde. Van Mullem, Mercera, Marsman, R?lke en Balk vervangen Ottesen, Nieling, Poll, Souren en Pauwels.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

87. Doelpunt SC Cambuur! Vlak voor tijd valt ook de 3-0. Het is Balk die ?m binnenschiet!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

EINDE WEDSTRIJD!

Een overtuigende zege op SV Meppen1912 met 3-0!
IN HENK WE TRUST!!!

bok


Bernardo

Prima uitslag, benieuwd naar het spel.

fred

Sommige spelers speelden 2x ?
31e en 61e minuut werden ze gewisseld  :|

Grijskijkert

Citaat van: fred op juli 20, 2024, 19:02:36
Sommige spelers speelden 2x ?
31e en 61e minuut werden ze gewisseld  :|
Iedereen heeft een uur gespeelt op de keepers na...
IN HENK WE TRUST!!!

HansKazan

Citaat van: bok op juli 20, 2024, 18:58:44
Hoe was jansen ?

Fenomenaal. Die zijn we kwijt voordat het seizoen begint.

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2024, 19:09:47
Iedereen heeft een uur gespeelt op de keepers na...

Iedereen die mee was met de selectie. Kooistra en vVeen waren er niet bij, daar had dan liever eentje van gezien ipv vdWater.
Maar die zal wel in de etalage moeten.

Grijskijkert

#223
Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2024, 19:18:33
Iedereen die mee was met de selectie. Kooistra en vVeen waren er niet bij, daar had dan liever eentje van gezien ipv vdWater.
Maar die zal wel in de etalage moeten.
De afwezige jonkies waren in Duitsland voor een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen O23, die met 3-0 verloren werd.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: bok op juli 20, 2024, 18:58:44
Hoe was jansen ?
Had niet veel te doen maar wat hij deed was goed...
IN HENK WE TRUST!!!