Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Bankzitter op februari 04, 2025, 18:54:06
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-verslaat-fc-emmen-bij-officieuze-rentree-schaapman/

Opstelling SC Cambuur: Brett Minnema; Amar Bakkati (46. Jelte Priem), Arnau Casas, Floris Smand, Tomas Galvez; Maikel Kieftenbeld, Michael de Leeuw (76. Marcel Schaapman), Fedde de Jong; Remco Balk (76. Yoram van der Veen), Jonathan Afolabi (46. Iwan Henstra), Ilias Alhaft

Scoreverloop:
33. 1-0, Sadiku
48. 1-1, Balk
72. 1-2, Henstra

Waar was Gabi?

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op februari 04, 2025, 18:54:06
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-verslaat-fc-emmen-bij-officieuze-rentree-schaapman/

Opstelling SC Cambuur: Brett Minnema; Amar Bakkati (46. Jelte Priem), Arnau Casas, Floris Smand, Tomas Galvez; Maikel Kieftenbeld, Michael de Leeuw (76. Marcel Schaapman), Fedde de Jong; Remco Balk (76. Yoram van der Veen), Jonathan Afolabi (46. Iwan Henstra), Ilias Alhaft

Scoreverloop:
33. 1-0, Sadiku
48. 1-1, Balk
72. 1-2, Henstra
Prachtige goal van Henstra. Ik kijk geen wedstrijden van de jeugd, maar heeft hij dezelfde potentie als een Kooistra?

Specuveter

Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 11:27:53
:y
Iemand enig deelbaar idee (bijvoorbeeld in de buurt van Epe)
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2025, 11:43:54
Iemand enig deelbaar idee (bijvoorbeeld in de buurt van Epe)
Mag niets zeggen..
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je?  :proost

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 11:48:42
Mag niets zeggen..
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!

Specuveter

Citaat van: Stiens op februari 18, 2025, 11:50:44
"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je?  :proost
Dat Dus :zucht

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!
Prima reageer ik hier toch helemaal niet meer...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op februari 18, 2025, 11:50:44
"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je?  :proost
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;)
IN HENK WE TRUST!!!

diekhuzen

 :y
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!

PePe


Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Galdiano

Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!

Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat een irritant gelul hier.

Dingen die je niet moet delen. Deel je. (Henk).
Continue populair doen met transfernieuws wat je ook niet deelt.
En nu dit weer. Voldoende aanleiding voor mij om per heden Grijskijker te negeren via de instellingen. 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets