Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op juli 06, 2024, 17:39:28
Kwantitatief wel ja. Kwalitatief totaal niet.
Hoop niet op hetzelfde gepruts als afgelopen seizoen op de vleugels.
Omdat jij voor het gemak aanneemt dat de jonge spelers niet beter worden, bijzondere aanname... Maar daarentegen komt er nog zeker wat bij op de vleugels.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Gewoon zorgen voor 3 buitenspelers (Balk, Pauwels en nog eentje, wellicht een huurling). En iedere week de 2 opstellen die het beste in vorm zijn en de ander invallen.

En achter die 2 heb je dan nog Kooistra en vVeen die in ieder geval snelheid brengen.

AL

Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2024, 18:23:05
Omdat jij voor het gemak aanneemt dat de jonge spelers niet beter worden, bijzondere aanname... Maar daarentegen komt er nog zeker wat bij op de vleugels.

Welke jonge spelers bedoel je?
Kooistra mag van mij basis (erg gecharmeerd van hem), maar is volgens iedereen (inclusief ts) niet klaar voor de basis.
Vd Veen vind ik ook talentvol maar lijkt nog iets verder van basis te staan dan Kooistra.
Balk ben ik geen fan van. In de kleinere ruimtes vrij beperkt.
Als je voor staat en moet counteren, kun je hem wel inbrengen.
Vd Water gaat hoop ik weg.

Pauwels en een nieuwe hoop ik op voor de basis.
En wat mij betreft Kooistra veel speelminuten.

papier

Citaat van: AL op juli 06, 2024, 17:39:28
Kwantitatief wel ja. Kwalitatief totaal niet.
Hoop niet op hetzelfde gepruts als afgelopen seizoen op de vleugels.

Dan kunnen we wel 80 buitenspelers halen.

Grijskijkert

Citaat van: papier op juli 07, 2024, 09:20:10
Dan kunnen we wel 80 buitenspelers halen.
Met Balk, Pauwels, een nieuwe ,v/d Veen en Kooistra zijn de posities prima bezet, en zo niet kan je in de winterstop nog ingrijpen om in bijvoorbeeld in Engeland een speler te huren of een O21 die het prima doet toe te voegen.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2024, 11:25:56
Met Balk, Pauwels, een nieuwe ,v/d Veen en Kooistra zijn de posities prima bezet, en zo niet kan je in de winterstop nog ingrijpen om in bijvoorbeeld in Engeland een speler te huren of een O21 die het prima doet toe te voegen.

Helemaal eens hoor, was meer in de zin van dat het kwalitatief niet genoeg is. Dan kunnen we blijven halen, kwalitatief is het nooit goed genoeg. Daarbij moeten we vooral een selectie hebbe die elkaar beter maakt/bij elkaar past en dan komen we er wel. Met Balk/Vdwater of vervanger heb je in principe 2 goede buitens. Benji nog een vraagteken maar is als het goed is goed gescout. Dan Vd Veen en Kooistra als talenten er nog achter (al denk ik dat we Benji misschien ook nog in dat rijtje moeten scharen gezien z'n leeftijd/ervaring). Dan hebben we het aardig bezet hoor.

Bankzitter

Buitens moeten gewoon lef en vertrouwen hebben en de actie maken. Als het elftal goed is, komt het dan goed.

James

Volgens mij moet Cambuur nu vooral twee ? drie spelers van plusminus 30 jaar halen. Want dat is wat er bij Cambuur naar mijn idee vooral aan ontbrak. Spelers die het in het veld kunnen regelen en waar dus opknapt geluisterd wordt. Zoals in het kampioensjaar Stevens, Mac en M?hren. Dat schortte het vorig jaar vooral aan. Iemand die bv van der Water op z?n plek zet wanneer ie niks presteert

Grijskijkert

Citaat van: James op juli 07, 2024, 18:20:22
Volgens mij moet Cambuur nu vooral twee ? drie spelers van plusminus 30 jaar halen. Want dat is wat er bij Cambuur naar mijn idee vooral aan ontbrak. Spelers die het in het veld kunnen regelen en waar dus opknapt geluisterd wordt. Zoals in het kampioensjaar Stevens, Mac en M?hren. Dat schortte het vorig jaar vooral aan. Iemand die bv van der Water op z?n plek zet wanneer ie niks presteert
Als je goed naar Henk hebt geluisterd gaf hij dit al aan in zijn laatste interview.. https://www.youtube.com/watch?v=mRH8PxXjW7c
IN HENK WE TRUST!!!

James

Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2024, 18:35:39
Als je goed naar Henk hebt geluisterd gaf hij dit al aan in zijn laatste interview.. https://www.youtube.com/watch?v=mRH8PxXjW7c

Dank voor het delen. Goed om te horen dat er zo over gedacht wordt want Cambuur heeft best wel een paar leuke talenten rondlopen, ook vanuit de vorig jaar al doorgestroomde o21. Als je daar wat ervaring naast kan zetten wordt het team direct sterker en zullen de talenten ook meer waard gaan worden.

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2024, 18:35:39

Heel benieuwd naar deze "routiniers"   _O_

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juli 08, 2024, 10:05:49
Heel benieuwd naar deze "routiniers"   _O_
Ik niet  :_schater :X
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

In de as zijn nog vacatures voor:
keeper, centraal achterin, creatieve middenvelder

Dat zijn mooie posities voor geroutineerde spelers.

Waarschijnlijk ook een spits, maar daar hebben we de Leeuw ook nog als zeer ervaren kracht.

Huizen

Specuveter

Citaat van: Bussum op juli 08, 2024, 11:12:05
Mats  8)
wieffer gaat naar Engeland....
Je zit helemaal mis :_schater