Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Bussum op juli 08, 2024, 11:12:05
Mats  8)

Traint weer mee bij RKC las ik, zou wel een mooie stunt zijn voor ons.

V-man

Waren we al eens een keer "heel close" met deze Seuntjes alleen pakte SCC (we noemen geen namen) niet door?

moodygrunn

Mats Seuntjes, dacht dat we onze les wel hadden geleerd met Vd Water. Mats komt in interviews niet direct over als een stabiele persoonlijkheid, net als vd Water. Ik zou er niet aan beginnen. Talent genoeg trouwens, zou een hele goede spits of valse spits voor ons kunnen zijn.
In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Citaat van: V-man op juli 08, 2024, 21:34:13
Waren we al eens een keer "heel close" met deze Seuntjes alleen pakte SCC (we noemen geen namen) niet door?
Hij had volgens mij Cambuur zijn ja woord al gegeven maar toen werd zijn broer ziek en/Of ging hij scheiden?
Was iets persoonlijks

V-man

Citaat van: moodygrunn op juli 08, 2024, 21:58:41
Mats Seuntjes, dacht dat we onze les wel hadden geleerd met Vd Water. Mats komt in interviews niet direct over als een stabiele persoonlijkheid, net als vd Water. Ik zou er niet aan beginnen. Talent genoeg trouwens, zou een hele goede spits of valse spits voor ons kunnen zijn.
Aan de ene kant zeg je nee en aan de andere kant ja. Ik twijfel nu ook :proost

oost

Mats spits Van der water op de flank
Normaal gesproken speel je dan 100% om promotie  |:)

Hirsch

Vrijdag 2 augustus spelen we een oefenwedstrijd in en tegen Venlo. 19:00

zeewolde

Citaat van: Hirsch op juli 09, 2024, 10:22:00
Vrijdag 2 augustus spelen we een oefenwedstrijd in en tegen VVV. 19:00
In VVV? Hoe moet ik dat voor me zien?

Hirsch

Voorstopper

Ivm Code Oranje die op komst is is er al bekend of er uberhaupt gevoetbald wordt vanavond?

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op juli 09, 2024, 11:47:36
Ivm Code Oranje die op komst is is er al bekend of er uberhaupt gevoetbald wordt vanavond?
Vanaf 2200 uur kans op onweer in de regio Drachten, de wedstrijd is ongeveer 2100 uur afgelopen, dus zeg het maar..
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Meerdere profclubs hebben inmiddels hun oefenwedstrijden verschoven naar een eerder tijdstip. Zo start een oefenpotje van DKV in Joure een uur eerder (17:45 uur). Gaat wellicht bij Cambuur ook nog wat verschuiven in het tijdstip.

Galdiano

Citaat van: Stiens op juli 09, 2024, 12:18:30
Meerdere profclubs hebben inmiddels hun oefenwedstrijden verschoven naar een eerder tijdstip. Zo start een oefenpotje van DKV in Joure een uur eerder (17:45 uur). Gaat wellicht bij Cambuur ook nog wat verschuiven in het tijdstip.

Tegen een BVO is het verschuiven wat makkelijker dan tegen amateurs. Sommige staan tot 4 op een steiger of zitten tot 5 op kantoor.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

De oefenwedstrijd van SC Cambuur tegen Drachtster Boys van vanavond is vanwege het dreigende noodweer vervroegd naar 18:00 uur
https://cambuur.nl/nieuws/wedstrijd-drachtster-boys-sc-cambuur-vervroegd-naar-18-00-uur/