Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

ben net terug uit nieuwehorne. was een leuke wedstrijd maar ik heb 8 doelpunten geteld en niet 9.

punkman

Zijn er toch echt 9.
Staat ook op Cambuur.nl

marrumer


Destroyer

Citaat van: marrumer op januari 26, 2013, 19:31:54
ben net terug uit nieuwehorne. was een leuke wedstrijd maar ik heb 8 doelpunten geteld en niet 9.

Of was het zo saai dat je ff ingedommeld ;) was?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Lijkt me een nette prestatie. Twee jaar gelegen in voorbereiding speelden we nog gelijk daar in de polder meende ik...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Jager


marrumer

als het doelpunt vlak na de rust was, dan was ik binnen in de kantine aan het patat eten  :P

Lwdscc

Vanmiddag een leuke wedstrijd voor onze reserves dertig km verderop?!

papier

Geklikt en ben miljonair geworden. Echt een aanrader!

nee,wel?

Citaat van: papier op maart 13, 2024, 22:08:07
Geklikt en ben miljonair geworden. Echt een aanrader!

mooi dan kest nou wel even investeare in ut clubke :y

Delfzijl/Cambuur

Spam verwijderd, heren melders (3) Dank U.

Noordcambuur

Nou dacht ik we hebben een oefenwedstrijd met Pasen  :koffie

Bankzitter

#27
Deze onzin ook verwijderd.

(ChatgGPT, opdracht schrijf een fictief verslag van een oefenwedstrjd tussen Cambuur en een stel paashazen )

Kuzmanovic-Apeldoorn

 :_schater :_schater

Maar weer van osch he, die bal was houdbaar :proost
Henk, held, bedankt

Bernardo

Zaterdag 20 juli oefenwedstrijd tegen SV Meppen in Dronrijp.